En son okuduğunuz kitap ?

Filozofların Tutarsızlığı'nı okumaya çalışıyorum. Bak okuyorum değil okumaya çalışıyorum.
 
Allah bilir en son hatırladığım 8 yasındayken 15 yasındaki bir kaptan okumuştum o kadar sonrası yok. kitap okuma alıskanlığım:
 
Yafes'in Oğulları Yada Taşı Efsanesi-1
Öneririm, ikincisine başladım. Gayet akıcı.
 
Metro 2033, 2034 Ve 2035 En On Bu Seriyi Okumuştum.
 
İnsan neyle yaşar.
 
D&R'da görmüştüm çok güzel gözüküyordu kitap
Bence Alınıp Okunması Gerekiyor 3 Yıl Önce Alıp Okumuştum O Zamandan Beri Elime Kitap Süremedim Ama Yakın Zamanda Witcher Serisine Başlamayı Düşünüyorum.
 
En son "Suç ve Ceza" okumuştum.
 
En son Ömer Seyfettin perili köşk ve seçme hikayeler kitabını okudum
 
Geri
Top