Satış sitelerinde dopingler yalan mı ?

Fiyat yüksek ondan olabilir mi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ney
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ne alakası var
hocam tam olarak neresi yüksek. Hepsi akakçeden en ucuz seçenekler ile toplarsanız 30 bin TL yapıyor. Sistem daha 2 aylık :)
 
Yazılan bilgilerin bazıları çok abartı çünkü. RTX 3070'den bile bazı senaryolarda güçsüz karta 3070 Ti'dan güçlü yazmışsınız.
 
Sattığınız sistem sadece elden alınabilir bir sistem. Oturduğunuz yerdeki insanların ihtiyacı doğrultusunda almak isteyen çıkacaktır. Bu nedenle kimse yazmamış olabilir.
 
evet bu konuda biraz abarttım sanırım.
Bunun haricinde dengesiz kalan parçalar da var, bunlar da ilgiyi düşürmüştür. Mesela o anakart çok emanet olmuş orada.
 
Epic Games ve Steam hesabını direkt hediye alabiliyor muyuz?😁😁

Hocam ürün satışa konali daha 4 gün olmuş az sabredin.Kendimden örnek vereceğim:
Ben de bu civarlarda sistem bakıyorum ve sistemi gördüğümde çok uygun olduğunu anladım.Ancak alma kararını şak diye veremem.Olmaz yani böyle bir şey.Yakin zamanda alıcı bulur umarım
maalesef dostum :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bunun haricinde dengesiz kalan parçalar da var, bunlar da ilgiyi düşürmüştür. Mesela o anakart çok emanet olmuş orada.
sistem Donanım Arşivi SouthPaws'ın ilk hali. Sadece + samsung SSD ve işlemci soğutucu :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Amd sistem almayın diye bundan diyoruz bu arada 3070 ti olsa şimdiye satılmıştı hiç sanmıyorum 2 kartın denk oldugunu
AMD sistemler ne yazık ki 3-4 yıl önce yaşadıkları sorunların ceremesini çekiyor. Halk arasında dönen hiç bir şehir efsanesini kendi sistemimde yaşamadım. Performansından da gayet memnunum açıkçası.
 
Hocam başta ilanın başındaki o "Pazarlıksız" kısmını kaldırman iyi olur. 1k aşşağı verebilirsin ya da 500 lira ama adam sırf bunun için yazmayabilir.Parçalar arasındaki denge de sorun bir tık ama eldeki ürün bu.
Yan parçalar da gayet güzel ürünler.

Şimdi ben körfezde oturuyorum sistemi satmana yardımcı olacağım eğer soran olursa yönlendireceğim sana merak etme,iyi satışlar.
 
Hocam başta ilanın başındaki o "Pazarlıksız" kısmını kaldırman iyi olur. 1k aşşağı verebilirsin ya da 500 lira ama adam sırf bunun için yazmayabilir.Parçalar arasındaki denge de sorun bir tık ama eldeki ürün bu.
Yan parçalar da gayet güzel ürünler.

Şimdi ben körfezde oturuyorum sistemi satmana yardımcı olacağım eğer soran olursa yönlendireceğim sana merak etme,iyi satışlar.
Teşekkür ederim dostum . O ibareyi tavsiyene uyarak kaldıracağım.
 
gayet uygun sistem monitör ekipman her şey içinde
Geçen ay 11.5 a
Asus dual 6700xt
Msi gaming edge 550 wifi anakart
Gskill ripjaws 3200mhz8x2
R5 5500
Sharkoon zero 850 w psu
Msi forge 100r sistem aldım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şişmdi ekran kartı fiyatları daha da düştü
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kimse monitör var diye o sisteme 20 lira vermez
 
Merhaba arkadaşlar ,


Linkini paylaştığım bu ilana 5 gün kadar önce 90 TL ödeyerek doping aldım. Aynı ilan Letgo'da da var ve oradada öne çıkarma aldım. Ürünü Kasım ayına kadar satmak istediğim için 100-150 TL gibi rakamlara bakmadım. Fakat size bir soru soracağım. 200 kişinin incelediği 10'dan fazla kişinin favoriye eklediği bir ürüne tek bir kişinin bile mesaj atmaması mümkün mü ? Bana bu doping ve öne çıkartma olayı bot gibi geldi. Ürünü uygun fiyatla satmama rağmen tek bir kişi bile yazmadı. Favoriye ekleyen bir insan en azından pazarlık var mı diye bile sorar diye düşünüyorum.

Link paylaşmam yasak ise bilmiyorum kusuruma bakmayın.
6700xt+5600+b450+Acer VG272UP 2K 144HZ monitörlü sistemin 0ını toplam 20bine aldim o sistemi 22ye satman çok zor
 
6700xt+5600+b450+Acer VG272UP 2K 144HZ monitörlü sistemin 0ını toplam 20bine aldim o sistemi 22ye satman çok zor
Dostum şu sistemi linkleriyle 20 bine toplar mısın çok merak ettim. Aynı sistemi 20 bine toplarsan sistemi sana bedavaya vereceğim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben ilanım eleştirilsin diye burada paylaşım yapmadım. Konu başlığı açıkça bellidir. Fakat bizim milletimiz ne yazık ki yermeye , aşağılamaya çok açık. Bu sistem için 22 çok diyen arkadaşların satış sitelerinde 20k ya satılan pc'leri incelemesini tavsiye ederim. Sistem daha 2 aylık çiçek gibi sistem yapmayın gözünüzü seveyim. Bugün bir konsol almaya kalksanız 15k para vereceksiniz. 32" 2k monitörün sıfırı 7-8k'dan başlıyor. Gerçekten ben bizim milletimizi anlamakta güçlük çekiyorum.
 
Son düzenleme:
Merhaba arkadaşlar ,


Linkini paylaştığım bu ilana 5 gün kadar önce 90 TL ödeyerek doping aldım. Aynı ilan Letgo'da da var ve oradada öne çıkarma aldım. Ürünü Kasım ayına kadar satmak istediğim için 100-150 TL gibi rakamlara bakmadım. Fakat size bir soru soracağım. 200 kişinin incelediği 10'dan fazla kişinin favoriye eklediği bir ürüne tek bir kişinin bile mesaj atmaması mümkün mü ? Bana bu doping ve öne çıkartma olayı bot gibi geldi. Ürünü uygun fiyatla satmama rağmen tek bir kişi bile yazmadı. Favoriye ekleyen bir insan en azından pazarlık var mı diye bile sorar diye düşünüyorum.

Link paylaşmam yasak ise bilmiyorum kusuruma bakmayın.
Sizin ilanınızın linkine tıkladım bir alıcı olarak ve kırmızı renkle yazmış olduğunuz "! SADECE MONİTÖRÜN SIFIRI 8.000 TL KAÇIRMAYIN !" yazısından sonra merak edip monitöre baktım. Linkteki ürün ile aynı model ve özellikte olduğunu gördüm ve size mesaj atmayı düşünmedim. Benim gibi düşünen insanlar da mutlaka oluyordur. https://www.trendyol.com/samsung/od...-p-154140011?boutiqueId=594867&merchantId=968
 
Dostum şu sistemi linkleriyle 20 bine toplar mısın çok merak ettim. Aynı sistemi 20 bine toplarsan sistemi sana bedavaya vereceğim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben ilanım eleştirilsin diye burada paylaşım yapmadım. Konu başlığı açıkça bellidir. Fakat bizim milletimiz ne yazık ki yermeye , aşağılamaya çok açık. Bu sistem için 22 çok diyen arkadaşların satış sitelerinde 20k ya satılan pc'leri incelemesini tavsiye ederim. Sistem daha 2 aylık çiçek gibi sistem yapmayın gözünüzü seveyim. Bugün bir konsol almaya kalksanız 15k para vereceksiniz. 32" 2k monitörün sıfırı 7-8k'dan başlıyor. Gerçekten ben bizim milletimizi anlamakta güçlük çekiyorum.
İlanım çok düşük fiyatta diyosun ama dusukfiyatta değil ilanın 6700xt sistemler 15.500e satiliyo şuan 2k monitörler de 5-6k arası bulunabiliyo yani sıfır alsa zaten aynı parayı odiyicek adam niye senden alsın
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,815
Mesajlar
11,081,451
Üyeler
198,197
Son üye
bilalinthehouse
Geri
Top