🔥İndirim Razer DeathAdder V2 644TL

Mert Özkaya

𝑅 𝑜 𝓍
80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
26,696
En İyi Cevap
11
Reaksiyon skoru
25,884
Bütün ücretler dahil 644 Türk lirasına denk geliyor. Akakçe üzerinde en yakın fiyatı ise 832 Türk lirası.
1669208271327.png


Sensörü 20K DPI, 650IPS tarama hızı ve 50G ivmeye sahip. Bu fiyata alabileceğiniz en kaliteli sensörlü mouse denebilir.
 
Kullanıyorum, alınır.
 
Kaç yıl öncesine kadar hayalimdeki mouse'tu aldım bende 4-5 ay önce. Özelliklerini anlatmama gerek yok zaten çok kaliteli dediğiniz gibi.
 
Yurtdışı olması korkutuyor sadece. Olası garanti durumunda falan sıkıntıya gimeyelim. Çünkü yurtdışından alınan ürünlerin garantisi TRde olmuyor diye biliyorum
 
Yurtdışı olması korkutuyor sadece. Olası garanti durumunda falan sıkıntıya gimeyelim. Çünkü yurtdışından alınan ürünlerin garantisi TRde olmuyor diye biliyorum
Alacağın yer Amazon TR, satıcı ve gönderici amazon germany. TR garantili diye biliyorum. Yanlış da olabilir.
 
Razer viper mini garantiye göndermiştim 1 ay oldu halla gelmedi sizce onun yerine alınır mı? fiyat olarak avantajı çoksa almayı düşünüyorum
 
Bütün ücretler dahil 644 Türk lirasına denk geliyor. Akakçe üzerinde en yakın fiyatı ise 832 Türk lirası.
Alıntıyı görüntüle

Sensörü 20K DPI, 650IPS tarama hızı ve 50G ivmeye sahip. Bu fiyata alabileceğiniz en kaliteli sensörlü mouse denebilir.
400ips üzerindeki 3335, 3370, 3389 vs. sensörler arasında hissedilebilir hiçbir fark yok sensöre takılmak saçma. bu fiyata alınabilir güzel mouse ama bence xtrfy m4 bir gömlek üstün bundan.
 
Yalniz sensoru guzel sanirim malzeme kalitesi iyi olmamali
 
Bütçesi yetmiyecekler varsa v1 versiyonu 275tlye bulunuyor peki v1 versiyonu alınır mı?
 
400ips üzerindeki 3335, 3370, 3389 vs. sensörler arasında hissedilebilir hiçbir fark yok sensöre takılmak saçma. bu fiyata alınabilir güzel mouse ama bence xtrfy m4 bir gömlek üstün bundan.
Ben şahsen delikli mouse sevmem. Zevkler ve renkler.
Ayrıca dediğin mouse 800 lira. Aralarında 150 küsür fiyat farkı var.
600IPS varken neden 400IPS mouse alasın? Hem de 150TL farkla.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yalniz sensoru guzel sanirim malzeme kalitesi iyi olmamali
Razer'in malzeme kalitesi genelde iyi olur. Ayrıca kısa süre kullandığım bir model ve malzeme kalitesi güzel.
 
Ben şahsen delikli mouse sevmem. Zevkler ve renkler.
Ayrıca dediğin mouse 800 lira. Aralarında 150 küsür fiyat farkı var.
600IPS varken neden 400IPS mouse alasın? Hem de 150TL farkla.
simple bile olsan eğer cyborg değilsen insan gözü 600'le 400'ün farkını ayırt edemez. delikli mouse sevmeyen biri deathadder alsın ben palm tutsam xtrfy alırdım
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,662
Mesajlar
11,079,594
Üyeler
198,174
Son üye
umutyavyz
Geri
Top