Öneri ⚠️2 EL Ürün Alanlar Dikkat!⚠️

Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
10,686
Reaksiyon skoru
6,432
Evet değerli forum üyeleri başımdan geçen olayı sizlere anlatayım sizlerde buna göre tedbirinizi alın!

Msi Gk30 Combo Klavye Mouse Seti almıştım yaklaşık 6 veya 7 ay önce 2 el Hepsiburada'dan alınma garantili kutulu faturalı son zamanlarda klavyede bazen oynadığım oyunda tuşlar basıyorum işlemiyor ve space tuşunda yay sesi mevcuttu bende servise gönderdim [Msi Yetkili Servis] Göndermeden önce konuştuk temsilcisi ile bana mail adresinizi verin dediler sizlere ücretsiz kargo kodu ve ürün gönderirken ne yapmanız gerektiğine dair mail göndericem dedi bende tamam dedim sonra konuşurken şunu belirttim kendisine ben klavyeyi 2 el aldım sorun olurmu yok olmaz dediler bende sadece klavyede sorun var dedim mouse değil sadece klavyeyi göndersem yeterlimi evet dedi keza gönderdiği maildede yazıyordu sadece sorunlu ürünü gönderin diye bende gönderdim yaklaşık 4 gün sonra beni şahsi numara aradı [Msi Yetkili Servisi] ve şu marka ürünün mouse'si nerde diye sordu bende mouse hoşuma gitmedi sattım dedim bana mouse olmadan işlem yapamayız dedi ve urun'de değişim olacakmış klavye veya mouse benzeri ürünlerin tamiri vs yokmuş sadece değişim veya iade varmış dedi ve ürün değişimi veya iadesi bana değil fatura sahibine yapılacakmış :) benim hiçbir hakkım yokmuş + 2 el ürün alırken satış sözleşmesi vs yapın dedi bana e ben dedim yapsam sonuç değişecek mi yok dedi :)

(Asus Markası İçinde aynısını belirtti ve birçok marka için Msi Müşteri Hizmetleri)

Sonuç Olarak: Müşteri hizmetleri okadar vurdum duymaz'ki sizler konuşurken aklınıza bir şey takılsa sormanıza fırsat vermeyip maile yönlendirme yapıyorlar ben mail ve temsilcisinin dediğini yapmama rağmen benim ürünüme hiçbir müdahale yapılmadan iade ettiler ve kargo ücreti çıkararak iade ettiler bana ürünü bende aradım neden kargo ücreti vs var dedim bana kaç TL dedi kargo ücreti 35 TL dedim gönder ibanini gönderiyorum diyor Msi müşteri hizmetleri ama konuştuğu üslubu duysanız sizlerde kafayı yersiniz.


2 el ürün alırken lütfen defalarca düşünün bilginiz olsun beni bu şekilde mağdur ettiler mağduriyetimi çözmek için birçok yolla başvurdum ama sonuç alamadım.
 
Son düzenleme:
Geçmiş olsun daha öncede görmüştüm böyle olayları
 
Daha çok yetkili servisin suçu var gibi. Yanlış bilgi vermişler. Geçmiş olsun
 
Ortada sorun yok. Senin sevise sorduğun konuda seni doğru bilgilendirmişler. İade ve değişim hakkında soru sorduysan bilemem ama servise ikinci el sahibi olarak ürün gönderip göndermeme konusunda sorduğun soruya, 'sıkıntı olmaz' demişler ve öyle de olmuş. Garantiye ürünü gönderebilmişsin. Sana sadece iade ve değişim prosedürlerini söylememişlerdir ki sen bunu sormadan söylemezler zaten. İade ürün de kutu içeriği - en azından ana parçalar - tam olmalı ve iade durumunda tabii ki de iade fatura sahibine yapılır, ürünü çalıp çalmadığın ne malum? Değişim olsaydı sadece klavyeyi göndermen ve yenisini göndermeleri yeterli olacaktı.
 
Son düzenleme:
Ortada sorun yok. Senin sevise sorduğun konuda seni doğru bilgilendirmişler. İade ve değişim hakkında soru sorduysan bilemem ama servise ikinci el sahibi olarak ürün gönderip göndermeme konusunda sorduğun soruya, 'sıkıntı olmaz' demişler ve öyle de olmuş. Garantiye ürünü gönderebilmişsin. Sana sadece iade ve değişim prosedürlerini söylememişlerdir ki sen bunu sormadan söylemezler zaten. İade ürün de kutu içeriği - en azından ana parçalar tam olmalı - ve iade durumunda tabii ki de iade fatura sahibine yapılır, ürünü çalıp çalmadığın ne malum? Değişim olsaydı sadece klavyeyi göndermen ve yenisini göndermeleri yeterli olacaktı.
İade veya değişim hakkında neden soru sorayım?ki kimsenin aklına o soru gelmez zaten çünkü zaten sorun yok gönderin diyor temsilcinin verdiği cümle apaçık ortada + telefon aldım 2 el Xiaomi marka Hepsiburada'dan alınma hala garantisi mevcut ben içindeki şarj aletini kaybettim o şekilde servise batarya değişimi için gönderdim ve bana bataryası değiştirilip orijinal şarj aleti'de içine konulup gönderildi neden yapıldı peki neden Msi gibi soru sormadı? Fatura sahibide ben değilim telefonun ilk?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ulan beee şimdi ne yapacaksın??
Hiçbir şey yapamam ancak YouTuberler dahil olursa konuya örnek Abdullah reis belki çözülür ama oda dahil olursa konuya
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kötü olmuş gerçekten geçmiş olsun
Evet şuan boşta duruyor klavye ucuz yırttım diyorum kendime ya ekran kartı olsaydı 15.000 TL değerinde veya daha pahalı ozaman ne olurdu bilemem
 
İade veya değişim hakkında neden soru sorayım?ki kimsenin aklına o soru gelmez zaten çünkü zaten sorun yok gönderin diyor temsilcinin verdiği cümle apaçık ortada + telefon aldım 2 el Xiaomi marka Hepsiburada'dan alınma hala garantisi mevcut ben içindeki şarj aletini kaybettim o şekilde servise batarya değişimi için gönderdim ve bana bataryası değiştirilip orijinal şarj aleti'de içine konulup gönderildi neden yapıldı peki neden Msi gibi soru sormadı? Fatura sahibide ben değilim telefonun ilk?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hiçbir şey yapamam ancak YouTuberler dahil olursa konuya örnek Abdullah reis belki çözülür ama oda dahil olursa konuya
Neden sorman gerekiyor bu olayda anlamış olman gerekiyor diye düşünüyorum. Ayrıca telefon örneğinde iade yok sadece parça değişimi var. Aynı ürün iade kesilse idi para iadesi yine sana değil fatura sahibine yapılacaktı. Kutu içeriğine şarj aleti koymak da servisin inceliği.
 
Neden sorman gerekiyor bu olayda anlamış olman gerekiyor diye düşünüyorum. Ayrıca telefon örneğinde iade yok sadece parça değişimi var. Aynı ürün iade kesilse idi para iadesi yine sana değil fatura sahibine yapılacaktı. Kutu içeriğine şarj aleti koymak da servisin inceliği.
Yanlışsin dostum para iadesi bana yapılacaktı. Ben bizzat yetkili servise cihazı götürdum kargo ile değil orda herşeyi sordum. Detaylı şekilde onlarda detaylı şekilde cevabını verdi.
 
Herkesin suçu var çünkü mouse'yi dahi koyup göndersem sonuç değişmeyecek yukardada belirttim değişim veya iade olursa bana değil fatura sahibine yapılacakmış 😁
Asus ikinci el aldığım rog 3080 i 5 kere doa raporu çıkardı 4 kere değişim aldım 5.de ücret iadesi. Fatura sahibi aranıp izin istendi ilk seferde okadar . Msi pişmanlıktır servis olarak demekki😔
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,152,200
Mesajlar
10,383,247
Üyeler
183,240
Son üye
gizlise
Geri
Top