Note 8 Kullanan Varmı Alınır mı ?

SametBuYav

80+ Bronze
Katılım
17 Aralık 2022
Mesajlar
1,275
Reaksiyon skoru
393
Gm 21 plus kullanıyorum Note 8 buldum 2300 TL Kutu faturalı geçilirmi oyunlarda performansı nasıldır veya çok fazla ısınma yaparmı
 
2300 çok o cihaza alınmaz.
Note 8 Pro falan bakabilirsiniz.
 
2300 çok. 2.5k ya bir arkadaşa oneplus 5t aldırdım çok memnun. Biraz araştırma yapmanızı ve yapabiliyorsanız bütçe artırımına gitmenizi şiddetle tavsiye ederim
 
note 8 pro alabilirsin. hem 8 hem de 8 pro kullandım kesinlikle 8 kullanılacak telefon değil. Pro modeli hala kullanıyorum ve memnunum
 
2300 çok. 2.5k ya bir arkadaşa oneplus 5t aldırdım çok memnun. Biraz araştırma yapmanızı ve yapabiliyorsanız bütçe artırımına gitmenizi şiddetle tavsiye ederim
Hocam bütçe arttırma fikri var aklımda hemde mi 11t Düşünüyorum Yd olarak
 
Hocam bütçe arttırma fikri var aklımda hemde mi 11t Düşünüyorum Yd olarak
Yd mi11t ler mantıklı oneplus 9 lar da aynı şekilde. 2. El snapdragon s20 fe ler de incelenebilir.
 
Note 8 kullanıyorum android 13 vs almadı son güncelleme geçen seneydi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben olsam almazdım
 
note 8 eski bir cihaz bütçe yetiyorsa 10s falan a geçilebilir. Seçimden dolayı telefonda ötv indirimi geleceği söyleniyor bilgin olsun
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,091
Mesajlar
11,084,104
Üyeler
198,236
Son üye
kdmrbss
Geri
Top