MediaMark'ten Beyaz Eşya Aldım Ürün Hasarlı Çıktı YARDIM

Kerem Hot

80+ Bronze
Katılım
20 Ocak 2021
Mesajlar
713
Reaksiyon skoru
300
Dostlar selamlar.
Yaklaşık 2-3 hafta önce mediamarkt'te beyaz eşyada %15 indirim kampanyası vardı. Kendi internet sitesinden Buzdolabı, Çamaşır makinesi ve Bulaşık makinesi satın aldım.
Normalde 40.000TL gibi bir fiyata geliyordu 34.xxxTL'ye satın aldık. Ben ürünleri çeyizlik aldım.
Ürünler geldiğinde Çamaşır ve Bulaşık makineleri sorunsuz şekilde eve çıkarıldı. Ancak horoz nakliyat firmasının çalışanları Buzdolabı'nın altında hasar bulunduğunu ürünü teslim almak isteyip istemediğimi sordular. Ben ürünü çeyizlik aldığım için servisi hemen arayıp kurulum yaptırmayacağımdan ürünün değişimini talep ettim. Yani ürünü teslim almadım geri gönderdim.
Daha sonra mediamarkt müşteri hizmetleriyle uzun uzadıya günlerce görüşmeler yaptım. Ürünü alırken fiyatı 20.000TL idi ve ben indirimle 17.000TL'ye satın aldım. Ürünü çeyizlik aldığımı ve ürün hasarlı mı değil mi bilmediğimden teslim almadım ve değişimini istiyorum diye ısrarla belirttim.
Bugün ise müşteri hizmetleri tekrar aradı ve size ürünün parası hesabınıza geldi mi diye.. Ben de hesabıma bakmadım ancak ben ürünün iadesini değil değişimini istiyorum dedim. Tamam ben yine ilgili departmana ileteceğim size dönüş sağlayacaklardır diyip kapattık.
Hiç bu tarz bir konu başına gelen oldu mu? Ya da böyle bir durumda sonuç ne olur? Şu an mediamarkt'te ayı Buzdolabı 22.500TL olmuş.
Ürünün fotoğrafı : https://www.hizliresim.com/b6ha7wt
 
Normalde senin hakların gayet açık
İade edebilir paranı alırsın
Değişim yapılmasını talep edersin
veya tamir , bunlardan birini senin isteğin doğrultusunda yapmak zorundalar. Büyük ihtimalle konuşma arasında sana sorulmuştur iade vs yapalım mı diye hayır desende kayıtlara iade olarak girilmiştir. Hakkını arayabilirsin eğer uğraşmak istersen.
 
Normalde senin hakların gayet açık
İade edebilir paranı alırsın
Değişim yapılmasını talep edersin
veya tamir , bunlardan birini senin isteğin doğrultusunda yapmak zorundalar. Büyük ihtimalle konuşma arasında sana sorulmuştur iade vs yapalım mı diye hayır desende kayıtlara iade olarak girilmiştir. Hakkını arayabilirsin eğer uğraşmak istersen.
İade talebi oluşturmuşsunuz dediler ilk görüşmede ben de hayır iade talebi değil değişim talebinde bulundum dedim. Buraya öyle not edilmiş o zaman düzeltiyorum demişlerdi.
 
İade talebi oluşturmuşsunuz dediler ilk görüşmede ben de hayır iade talebi değil değişim talebinde bulundum dedim. Buraya öyle not edilmiş o zaman düzeltiyorum demişlerdi.
İşte bazı bayiler değişim ile uğraşmak istemiyor veya fiyat değişimlerinden tekrar vermek istemiyorlar. Bence indirim kodu vs talep et belki yardımcı olurlar
 
İşte bazı bayiler değişim ile uğraşmak istemiyor veya fiyat değişimlerinden tekrar vermek istemiyorlar. Bence indirim kodu vs talep et belki yardımcı olurlar
Şu an aynı dolabı almaya kalksam 5.500TL tekrar vermem gerekiyor :D Son ana kadar savaşacağım oradan sonuç çıkmazsa bir de tüketici hakem heyetine gideceğim.
 
Şu an aynı dolabı almaya kalksam 5.500TL tekrar vermem gerekiyor :D Son ana kadar savaşacağım oradan sonuç çıkmazsa bir de tüketici hakem heyetine gideceğim.
Hakkını aramakta özgürsün ve sonuna kadar haklısın aradığını alırsın ama biraz süreç alır fark çok fazla gerçekten günümüz asgari ücreti
 
Hakkını aramakta özgürsün ve sonuna kadar haklısın aradığını alırsın ama biraz süreç alır fark çok fazla gerçekten günümüz asgari ücreti
Elbette para kolay kazanılmıyor. Ayların birikimi :/
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Dolapta sorun var mı gerçekten yoksa köpük de filan resimdeki gibi bir sıkıntı mı var
Şimdi şöyle. Ben nakliyeci arkadaşlara açalım eğer hasar yoksa çıkaralım dedim. Öyle bir prosedür yok. Eğer açarsak ve hasarlı çıkarsa bu şekilde teslim almanız gerekir dedi. Çünkü paketi açmak marka yetkili servisinin göreviymiş. Açamadığımız içinde ürünün nasıl olduğuna dair bir fikir sahibi olamadık. Muhtemelen araca yüklerken alt kısmını vurdular ve oradan patladı. Elime biraz baktım flaş yardımıyla ama pek net bir şey göremedim. Az bir para da olmayınca riske edemeyip teslim almadım.
 
Elbette para kolay kazanılmıyor. Ayların birikimi :/
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Şimdi şöyle. Ben nakliyeci arkadaşlara açalım eğer hasar yoksa çıkaralım dedim. Öyle bir prosedür yok. Eğer açarsak ve hasarlı çıkarsa bu şekilde teslim almanız gerekir dedi. Çünkü paketi açmak marka yetkili servisinin göreviymiş. Açamadığımız içinde ürünün nasıl olduğuna dair bir fikir sahibi olamadık. Muhtemelen araca yüklerken alt kısmını vurdular ve oradan patladı. Elime biraz baktım flaş yardımıyla ama pek net bir şey göremedim. Az bir para da olmayınca riske edemeyip teslim almadım.
Ayn iyi yapmışsın Media Markt aslında iyi bir firma şikayet et süreci takıp et
 
Dostlar selamlar.
Yaklaşık 2-3 hafta önce mediamarkt'te beyaz eşyada %15 indirim kampanyası vardı. Kendi internet sitesinden Buzdolabı, Çamaşır makinesi ve Bulaşık makinesi satın aldım.
Normalde 40.000TL gibi bir fiyata geliyordu 34.xxxTL'ye satın aldık. Ben ürünleri çeyizlik aldım.
Ürünler geldiğinde Çamaşır ve Bulaşık makineleri sorunsuz şekilde eve çıkarıldı. Ancak horoz nakliyat firmasının çalışanları Buzdolabı'nın altında hasar bulunduğunu ürünü teslim almak isteyip istemediğimi sordular. Ben ürünü çeyizlik aldığım için servisi hemen arayıp kurulum yaptırmayacağımdan ürünün değişimini talep ettim. Yani ürünü teslim almadım geri gönderdim.
Daha sonra mediamarkt müşteri hizmetleriyle uzun uzadıya günlerce görüşmeler yaptım. Ürünü alırken fiyatı 20.000TL idi ve ben indirimle 17.000TL'ye satın aldım. Ürünü çeyizlik aldığımı ve ürün hasarlı mı değil mi bilmediğimden teslim almadım ve değişimini istiyorum diye ısrarla belirttim.
Bugün ise müşteri hizmetleri tekrar aradı ve size ürünün parası hesabınıza geldi mi diye.. Ben de hesabıma bakmadım ancak ben ürünün iadesini değil değişimini istiyorum dedim. Tamam ben yine ilgili departmana ileteceğim size dönüş sağlayacaklardır diyip kapattık.
Hiç bu tarz bir konu başına gelen oldu mu? Ya da böyle bir durumda sonuç ne olur? Şu an mediamarkt'te ayı Buzdolabı 22.500TL olmuş.
Ürünün fotoğrafı : https://www.hizliresim.com/b6ha7wt
Buzdolabına baktınmı hasar varmıydı bana sadece köpükler parçalanmış gibi geldi şahsen buzdolabında bir şey yoksa alırdım işin yoksa 5K daha fazla ver şimdi ne gerek var
 
Sonuç aldınız mı hocam son durum nedir
Evet sonuç lehime oldu. Uzun uğraşlar sonucu ve mediamarkt'in yıldırma çabaları da olsa buzdolabı yenisi ile değişti. ısrarla arayıp iade mi etmek istiyorsunuz diye direttiler ama ben de ısrarla değişim istiyorum diyerek darladım ve sonuç olarak yenisini aldım :)
 
Geri
Top