Kerem Hot
80+ Bronze
- Katılım
- 20 Ocak 2021
- Mesajlar
- 704
Dahası
Dostlar selamlar.
Yaklaşık 2-3 hafta önce mediamarkt'te beyaz eşyada %15 indirim kampanyası vardı. Kendi internet sitesinden Buzdolabı, Çamaşır makinesi ve Bulaşık makinesi satın aldım.
Normalde 40.000TL gibi bir fiyata geliyordu 34.xxxTL'ye satın aldık. Ben ürünleri çeyizlik aldım.
Ürünler geldiğinde Çamaşır ve Bulaşık makineleri sorunsuz şekilde eve çıkarıldı. Ancak horoz nakliyat firmasının çalışanları Buzdolabı'nın altında hasar bulunduğunu ürünü teslim almak isteyip istemediğimi sordular. Ben ürünü çeyizlik aldığım için servisi hemen arayıp kurulum yaptırmayacağımdan ürünün değişimini talep ettim. Yani ürünü teslim almadım geri gönderdim.
Daha sonra mediamarkt müşteri hizmetleriyle uzun uzadıya günlerce görüşmeler yaptım. Ürünü alırken fiyatı 20.000TL idi ve ben indirimle 17.000TL'ye satın aldım. Ürünü çeyizlik aldığımı ve ürün hasarlı mı değil mi bilmediğimden teslim almadım ve değişimini istiyorum diye ısrarla belirttim.
Bugün ise müşteri hizmetleri tekrar aradı ve size ürünün parası hesabınıza geldi mi diye.. Ben de hesabıma bakmadım ancak ben ürünün iadesini değil değişimini istiyorum dedim. Tamam ben yine ilgili departmana ileteceğim size dönüş sağlayacaklardır diyip kapattık.
Hiç bu tarz bir konu başına gelen oldu mu? Ya da böyle bir durumda sonuç ne olur? Şu an mediamarkt'te ayı Buzdolabı 22.500TL olmuş.
Ürünün fotoğrafı : https://www.hizliresim.com/b6ha7wt
Yaklaşık 2-3 hafta önce mediamarkt'te beyaz eşyada %15 indirim kampanyası vardı. Kendi internet sitesinden Buzdolabı, Çamaşır makinesi ve Bulaşık makinesi satın aldım.
Normalde 40.000TL gibi bir fiyata geliyordu 34.xxxTL'ye satın aldık. Ben ürünleri çeyizlik aldım.
Ürünler geldiğinde Çamaşır ve Bulaşık makineleri sorunsuz şekilde eve çıkarıldı. Ancak horoz nakliyat firmasının çalışanları Buzdolabı'nın altında hasar bulunduğunu ürünü teslim almak isteyip istemediğimi sordular. Ben ürünü çeyizlik aldığım için servisi hemen arayıp kurulum yaptırmayacağımdan ürünün değişimini talep ettim. Yani ürünü teslim almadım geri gönderdim.
Daha sonra mediamarkt müşteri hizmetleriyle uzun uzadıya günlerce görüşmeler yaptım. Ürünü alırken fiyatı 20.000TL idi ve ben indirimle 17.000TL'ye satın aldım. Ürünü çeyizlik aldığımı ve ürün hasarlı mı değil mi bilmediğimden teslim almadım ve değişimini istiyorum diye ısrarla belirttim.
Bugün ise müşteri hizmetleri tekrar aradı ve size ürünün parası hesabınıza geldi mi diye.. Ben de hesabıma bakmadım ancak ben ürünün iadesini değil değişimini istiyorum dedim. Tamam ben yine ilgili departmana ileteceğim size dönüş sağlayacaklardır diyip kapattık.
Hiç bu tarz bir konu başına gelen oldu mu? Ya da böyle bir durumda sonuç ne olur? Şu an mediamarkt'te ayı Buzdolabı 22.500TL olmuş.
Ürünün fotoğrafı : https://www.hizliresim.com/b6ha7wt