işlemci overclock sonrası cpu 100 kullanıyor

YasinAcarK

80+ Bronze
Katılım
5 Ağustos 2022
Mesajlar
804
Reaksiyon skoru
373
Arkadaşlar ben ryzen master üzerinden hiç manuel ayar yapmadan sadece hazır olan ayarlardan otomatik oc yi yaptım sonrasında pişmanlıktan dolayı resetledim ama 100 kullanım oluyor sürekli hatta bios ayarlarınıda sıfırladım ama aynı yardım edin
 
Arkadaşlar ben ryzen master üzerinden hiç manuel ayar yapmadan sadece hazır olan ayarlardan otomatik oc yi yaptım sonrasında pişmanlıktan dolayı resetledim ama 100 kullanım oluyor sürekli hatta bios ayarlarınıda sıfırladım ama aynı yardım edin
Hocam bilgisayarda tarihe bir bakarmısınız ondan dolayında olabilir tarih doğru mu yada saat eğer yanlışsa oda olabilir
 
Yakacan işlemciyi.
Yeniden monte edip formatlarsan düzelebilir.
 
Yakacan işlemciyi.
Yeniden monte edip formatlarsan düzelebilir.
hocam yani şimdi öyle bişi yapamam montaj bilgim yok bide türkish babam var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İşlemcin nedir hocam
imzada var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İşlemcin nedir hocam
AMD RYZEN 5 3600 3.6GHz 35MB Önbellek 6 Çekirdek AM4 7nm İşlemci
MSI B450M-A PRO MAX 4133MHz(OC) DDR4 Soket AM4 M.2 HDMI DVI mATX Anakart
(x2) CORSAIR 8GB Vengeance LPX Siyah 3200MHz CL16 DDR4 Single Kit Ram
EVGA GeForce RTX 3060 XC GAMING 12GB GDDR6 192 Bit Ekran Kartı
 
hocam yani şimdi öyle bişi yapamam montaj bilgim yok bide türkish babam var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


imzada var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


AMD RYZEN 5 3600 3.6GHz 35MB Önbellek 6 Çekirdek AM4 7nm İşlemci
MSI B450M-A PRO MAX 4133MHz(OC) DDR4 Soket AM4 M.2 HDMI DVI mATX Anakart
(x2) CORSAIR 8GB Vengeance LPX Siyah 3200MHz CL16 DDR4 Single Kit Ram
EVGA GeForce RTX 3060 XC GAMING 12GB GDDR6 192 Bit Ekran Kartı
Pc iyimiş bozulursa kötü olur
 
babamda beni bozar :D
Hocam Pc yi kapat ne olur ne olmaz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam Pc yi kapat ne olur ne olmaz
Bozulma riskine
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam Pc yi kapat ne olur ne olmaz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bozulma riskine
Garanti falan varmı işlemcinin
 
Hocam Pc yi kapat ne olur ne olmaz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bozulma riskine
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Garanti falan varmı işlemcinin
hocam dünden beri böyle kullanıyorum bişi olmadı ama bilmiyorum temizletmeye götürcem orada sorsam yardım ederlermi
 
Hocam Pc yi kapat ne olur ne olmaz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bozulma riskine
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Garanti falan varmı işlemcinin
garantisi bu ağustosta bitiyor
 
Geri
Top