Öneri Klavye önerisine ihtiyacım var ?

uzayalkan

80+
Katılım
18 Mart 2023
Mesajlar
369
Reaksiyon skoru
80
Bütçe
1000
Arkadaşlar merhaba klavyemi sattım ve yeni bir klavye lazım bana, bütçem 1000 TL. Tercihen mekanik daha iyi olur ama iyi bir mekanik hisli klavye de olur.
Ek olarak Logi G203 membran klavye nasıldır ? O klavyede de 7 tuştan fazlasını görmeme durumu var mı membran olduğu için yoksa Logitech bunu halletti mi ?
 
saber rgb red switch çok uzun zamandır kullanıyorum güzel bir klavye.
 
saber rgb red switch çok uzun zamandır kullanıyorum güzel bir klavye.
Gamepower sattım daha almam hocam 5 6 ayda bir sürekli teknik servise gönderdim.
 
Hp omen encoder öneririm kendi kullandığım klavye.Hissiyatı çok iyi herhangi bir problem yaşamadım simdiye kadar alalı neredeyse 2 yıl oluyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hp omen encoder öneririm kendi kullandığım klavye.Hissiyatı çok iyi herhangi bir problem yaşamadım simdiye kadar alalı neredeyse 2 yıl oluyor.
2 hafta indirimde 1100 liraya görmüştüm 1320 tl olmuş en ucuz pardon pahalanmış
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ama klavye çok iyi ya bence o para her türlü verilir.
 
1 yılı aştı hala kullanıyorum, ne gibi sorunlar yaşadın?
Tuşlarında sürekli temassızlıklar oldu ve 4 kere klavye değişti.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hp omen encoder öneririm kendi kullandığım klavye.Hissiyatı çok iyi herhangi bir problem yaşamadım simdiye kadar alalı neredeyse 2 yıl oluyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


2 hafta indirimde 1100 liraya görmüştüm 1320 TL olmuş en ucuz pardon pahalanmış
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ama klavye çok iyi ya bence o para her türlü verilir.
Bir kenara yazdım hocam Hp omenler hoşuma gidiyor.
 
Arkadaşlar merhaba klavyemi sattım ve yeni bir klavye lazım bana, bütçem 1000 TL. Tercihen mekanik daha iyi olur ama iyi bir mekanik hisli klavye de olur.
Ek olarak Logi G203 membran klavye nasıldır ? O klavyede de 7 tuştan fazlasını görmeme durumu var mı membran olduğu için yoksa Logitech bunu halletti mi ?
@MuratTheFounderOfGariban
 
Xpg summoner mini veya dierya dk61se. Arkadaşın önerdiği encoder da güzel klavyedir.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,527
Mesajlar
11,068,255
Üyeler
197,924
Son üye
catiga
Geri
Top