Yardım DONANIM ARŞİVİ ACER NITRO 5 ISINMA?

4070 vs 3070 ti durumu hikaye çıktı, o incelemeyi yapan kişi hatası ile ilgili video yayınladı.
+ bu makine işlemcisi iyi değil
+ 4060 Asus makineler 32/33k.
+ hp 4060 30'a bile düştü.
Bu makine evet ekran kartı güçlü ama tam performans veremiyor.
+ zaten o fan sesini duyan & ısı değerini gören bir şeyler ters gidiyor diye işlemi sonlandırır.
PUBG'de bile 5 dakika 95 derece oluyor.
Her şey güncel,
Bios update tamam.
Film izlemek için gider Macbook alınır.
Hocam işlemcisine nasıl kötü nasıl diyorsunuz gayette güçlü
siz 3070ti gibi güçlü bir kartı ne hakla 4060 la kıyaslıyorsnuz
tam performansı veremiyor konusuna gelirsek bu laptop ısnmıyordu abdullah abinin gösterdiği videoda sizin laptobunuzda sorun olabilir bilmiyorum ama cs2 yeni bir oyun böyle olması normal
O sizin söyledğiniz laptoplardan hangisi 17.3 inç ?
 
Son düzenleme:
Abdullahın videoda cihaz böyle ısınmıyordu ve performanslı çalışıyordu, sizin cihazda bir problem olabilir mi?
 
Abdullahın videoda cihaz böyle ısınmıyordu ve performanslı çalışıyordu, sizin cihazda bir problem olabilir mi?
hocam işlecisine nasıl kötü nasıl diyorsunuz gayette güçlü
siz 3070ti gibi güçlü bir kartı ne hakla 4060 la kıyaslıyorsnuz
tam performansı veremiyor konusuna gelirsek bu laptop ısnmıyordu abdullah abinin gösterdiği videoda sizin laptobunuzda sorun olabilir bilmiyorum ama cs2 yeni bir oyun böyle olması normal
Arkadaşlar hadi birinde olsun ikisinde olsun herkeste böyle. Kaç gündür bu cihaz hakkında konu açılıyor bu forumda. Isınıyor..
 
Son düzenleme:
benim acer travelmate de ısınıyor baya voltaj kısmıştım
 
Hocam işlemcisine nasıl kötü nasıl diyorsunuz gayette güçlü
siz 3070ti gibi güçlü bir kartı ne hakla 4060 la kıyaslıyorsnuz
tam performansı veremiyor konusuna gelirsek bu laptop ısnmıyordu abdullah abinin gösterdiği videoda sizin laptobunuzda sorun olabilir bilmiyorum ama cs2 yeni bir oyun böyle olması normal
O sizin söyledğiniz laptoplardan hangisi 17.3 inç ?
İkisininde kullandım çünkü.
Dokunmadığım ürünler hakkında atıp tutmuyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Arkadaşlar hadi birinde olsun ikisinde olsun herkeste böyle. Kaç gündür bu cihaz hakkında konu açılıyor bu forumda. Isınıyor..
Kullanmadıkları ürünler hakkında atıp tutmak burada moda çünkü alan biziz.
Adamlar diyor ki mükemmel
Kardeşim bu mala parasını verip alan kullanan biziz ve kimse yoğurdum ekşi demez.
Satmıyoruz iade ediyoruz.
Çok mu beğendiniz,
Gidin sipariş verin iade ürünü alır 14 gün geçince iade & thh uğraşırsınız.
 
İkisininde kullandım çünkü.
Dokunmadığım ürünler hakkında atıp tutmuyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kullanmadıkları ürünler hakkında atıp tutmak burada moda çünkü alan biziz.
Adamlar diyor ki mükemmel
Kardeşim bu mala parasını verip alan kullanan biziz ve kimse yoğurdum ekşi demez.
Satmıyoruz iade ediyoruz.
Çok mu beğendiniz,
Gidin sipariş verin iade ürünü alır 14 gün geçince iade & thh uğraşırsınız.
hocam bu bilgisayarı almayı düşünüyordum sorunlar neler acaba göze çarpan
 
galiba sıcaklık değerleri normal satın alan herkes şikayetci bu konu hakkında
 
İkisininde kullandım çünkü.
Dokunmadığım ürünler hakkında atıp tutmuyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kullanmadıkları ürünler hakkında atıp tutmak burada moda çünkü alan biziz.
Adamlar diyor ki mükemmel
Kardeşim bu mala parasını verip alan kullanan biziz ve kimse yoğurdum ekşi demez.
Satmıyoruz iade ediyoruz.
Çok mu beğendiniz,
Gidin sipariş verin iade ürünü alır 14 gün geçince iade & thh uğraşırsınız.
hocam acer abdullah abiye para verdi bu laptobun reklamını yap sıcaklıkları düşük göster fps fazla olsun mu dedi
 
Son düzenleme:
hocam bu bilgisayarı almayı düşünüyordum sorunlar neler acaba göze çarpan
Isınıyor,
Win 10, win 11 bios, tüm sürücüler güncel denedim,
Ne Abdullah'ın değerler alınıyor ne de ısınma aynı
Başka bir konuda boşta 68 derece sıcaklık attım.
Almak isteyen alsın, ama bu ürünü önerip alın iyidir demek birilerine kasıt olur, kendim iade ettim bugün. Alan alsın stok bitmez zaten alan iade çekiyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hocam acer abdullah abiye para verdi bu laptobun reklamını yap sıcaklıkları düşük göster fps fazla mı olsun dedi
Güzel kardeşim ben Abdullah'a laf ediyor muyum?
Satıcı Abdullah mı?
Adam inceler geçer, her ürün sorunsuz olacak diye bir şeyde yok.
Forumda bir tane bu ürünü alıp memnun kişi yok,
Herkes videodaki değerlerle gerçek değerlerin alakasız olduğunu söylüyor,
Abdullah videoya yorum attı, bios güncelleyin geçer vs. geçmiyor.
Ürünlerin üretim tarihlerine göre serileri değişir, Abdullah'a gönderilenle satılan seri farklı da olabilir .
Abdullah = Acer = Hepsiburada denklemini akla hizmet kuruyorsunuz. Bunu anlamak güç.
 
Beyler sa, dun donanim arsivinin inceledegi acer nitro 5 gaming laptop aldim birkaç saatim vardı hemen cs 2 yükledim deneyim dedim tüm driverleri bios, chipset, ekran karti vb. hepsini guncelledim hiçbir ayara ellemedim hepsi varsayılan ayalrarda pc ayarları oyna girdim 1080p ultra da olsa low da olsa cs2 de işlemci max 95 derece, ortalama 85 - 90 derecelerde geziyordu erkan kartı ise max 85 derece ve ortalama biraz daha azdı. Bu sıcaklıklar normal midir? İşlemciyi sıkıntıya sokar mı sıcaklıklar? (Fanlar oto çalışıyordu )
Benim asus o değerleri boştayken sergiliyor :) 104 derece rekorum var
 
Sessiz mod dışında 90 dereceyi direk geçiyor zaten. Bilemiyorum bende mi versem iade.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Donanım Arşivinin incelediği cihaz başka bir cihaz mı acaba kendime sorup duruyorum. Madem tavsiye ediyorsun bu sorunlar üzerine konu açıp ne yapacağımıza dair yardımcı ol. Videoda belirtilen ısı değerlerini asla yakalayamıyorum. BIOS ve tüm driverlar güncel..
İki laptop yüzünden ( önceki Dell 4800 rx5600m oda 100 derece oluyordu)
Kimseyi zan altında bırakmayalım.
FP olarak incelendi, iade hakkı var. Bu durumları beğenmeyen iade eder .

Ben tost makinesi ve laptop beraber kullanacağım diyende kullanır.
 
Isınıyor,
Win 10, win 11 bios, tüm sürücüler güncel denedim,
Ne Abdullah'ın değerler alınıyor ne de ısınma aynı
Başka bir konuda boşta 68 derece sıcaklık attım.
Almak isteyen alsın, ama bu ürünü önerip alın iyidir demek birilerine kasıt olur, kendim iade ettim bugün. Alan alsın stok bitmez zaten alan iade çekiyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Güzel kardeşim ben Abdullah'a laf ediyor muyum?
Satıcı Abdullah mı?
Adam inceler geçer, her ürün sorunsuz olacak diye bir şeyde yok.
Forumda bir tane bu ürünü alıp memnun kişi yok,
Herkes videodaki değerlerle gerçek değerlerin alakasız olduğunu söylüyor,
Abdullah videoya yorum attı, bios güncelleyin geçer vs. geçmiyor.
Ürünlerin üretim tarihlerine göre serileri değişir, Abdullah'a gönderilenle satılan seri farklı da olabilir .
Abdullah = Acer = Hepsiburada denklemini akla hizmet kuruyorsunuz. Bunu anlamak güç.
hocam acaba diyorum fiyatı ucuz diye iade edilmiş ürünleri mi gönderiyorlar? tekrardan paketleyip sıfırmış gibi
 
Geri
Top