❌İndirim Bitti! N11 Alt Limitsiz Kupon 25'TL

Yok ben reis üzülme zaten okadar mühim ürün değildi halihazırda şu alışveriş uç uç kuponlarım aktif olsa kullanicamda 41 TL var ama hala aktif olmadı sende ne kadar var üç uç
Hocam parça parça 120 vardı n11in kargo bedava urunlerde harcadım hep 😁
 
bnde faydalanamadım :/ o fiyata anca hamur dağıtıcı vardı oda ne işimize yarardı ki
Bu tarz kuponlar için öncesinde sepette tutmak lazım ürünleri yoksa hızlı bitiyor 🙂
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam parça parça 120 vardı n11in kargo bedava urunlerde harcadım hep 😁
Benimkinin bir kaç günü var aktif olmasının olunca bende harciyicam + hesabımı silicem desteklerini hiç beğenmedim n11'in
 
Bu tarz kuponlar için öncesinde sepette tutmak lazım ürünleri yoksa hızlı bitiyor 🙂
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Benimkinin bir kaç günü var aktif olmasının olunca bende harciyicam + hesabımı silicem desteklerini hiç beğenmedim n11'in
Hocam deme öyle:D
Yeni tablet kılıfı sipariş ettim hem de yurt dışından inşallah sorun yaşamam
 
Kesinlikle katılıyorum ben sepette yada favorilerde listeliyorum.
Ben zaten son alışverişimi yapıp silicem hesabı destek sıfır 6 siparişim yanlış geldi hiçbir şekilde mağduriyet için ne bir kupon ne bir özür dileme hiçbirsey yapılmadı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam deme öyle:D
Yeni tablet kılıfı sipariş ettim hem de yurt dışından inşallah sorun yaşamam
Tek bildikleri şey iade et demeleri bunu biliyoruz hepimiz bildiğimiz şeyi bize söylüyor 6 siparişim yanlış geldi hiçbir şekilde ilgilenmediler bunları iade ederken 1'inde evden alım çıktı diğerleri bizzat kendim götürmem lazım hepsi farklı kargo firması o yüzden saldım ben şu kuponlarımi vs kullanayım+ iadelerim gelsin daha'da yüzüne bakmam 🙂
 
Ben zaten son alışverişimi yapıp silicem hesabı destek sıfır 6 siparişim yanlış geldi hiçbir şekilde mağduriyet için ne bir kupon ne bir özür dileme hiçbirsey yapılmadı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Tek bildikleri şey iade et demeleri bunu biliyoruz hepimiz bildiğimiz şeyi bize söylüyor 6 siparişim yanlış geldi hiçbir şekilde ilgilenmediler bunları iade ederken 1'inde evden alım çıktı diğerleri bizzat kendim götürmem lazım hepsi farklı kargo firması o yüzden saldım ben şu kuponlarımi vs kullanayım+ iadelerim gelsin daha'da yüzüne bakmam 🙂
Evet hocam o dediğin doğru çok uygun fiyat olmadıkça ben de kullanmıyorum.
 
Geri
Top