Arkadaşlar selam, Sinerji bilgisayar üzerinden 1 hafta önce Samsung Odyssey G4 monitör aldım. Monitörü açıp kullandım fakat coil whine sesi o kadar rahatsız etti ki iade etmek istedim, beni servise yönlendirdiler. Servise götürdüğümde ise bu sesin normal olduğu söylendi. Ben bu monitörü 14 gün içinde iade hakkımı kullanarak iade edebiliyor muyum? Kutusunu açıp kullandım fakat jelatinleri dahil hiçbir zarar vermedim
Evet hocam. 1 Şubatta THH'ye başvurdum. 14'ünde sonuçlandı. 2 Gün önce iade için kargo ile yolladım, dün geri dönüş yaptılar ve 1-7 gün içerisinde paramı iade edecekler.
Hocam bende sinerjiden monitör almak istiyorum fakat monitorde bir sorun olirsa iade almazlar diye korkuyorum thh süreci nasıl işliyor biraz bilgi verebilirmisin ?
Evet hocam. 1 Şubatta THH'ye başvurdum. 14'ünde sonuçlandı. 2 Gün önce iade için kargo ile yolladım, dün geri dönüş yaptılar ve 1-7 gün içerisinde paramı iade edecekler.
Sorun zaten orada başlıyor. Kutusunu açıp kullandığım için iade almıyoruz diyorlar. Servise başvurup servisin iade kararı vermesi gerekiyor deyip yanlış yönlendirme yapıyorlar. Kutusu açılmış ürün iade alınamaz diye bir kural yok aslında. Bu olaylardan sonra THH'ye başvurdum ve beni haklı buldular. 22 Ocak'ta sipariş vermiştim monitörü. Neredeyse 2 hafta servis ile uğraştım. 1 Ay sürdü tüm süreç neredeyse.
Hocam bende sinerjiden monitör almak istiyorum fakat monitorde bir sorun olirsa iade almazlar diye korkuyorum thh süreci nasıl işliyor biraz bilgi verebilirmisin ?
Sorun zaten orada başlıyor. Kutusunu açıp kullandığım için iade almıyoruz diyorlar. Servise başvurup servisin iade kararı vermesi gerekiyor deyip yanlış yönlendirme yapıyorlar. Kutusu açılmış ürün iade alınamaz diye bir kural yok aslında. Bu olaylardan sonra THH'ye başvurdum ve beni haklı buldular. 22 Ocak'ta sipariş vermiştim monitörü. Neredeyse 2 hafta servis ile uğraştım. 1 Ay sürdü tüm süreç neredeyse.
Aynen öyle. Haklarımızı bilirsek hakkımızı eninde sonunda alıyoruz ama o süreç çok sıkıntılı. THH sürecim çok hızlı geçti ve 2 haftada karara bağlandı. Benim gibi THH'ye başvurup 6 ay sonra hakkını alanda oluyor 1 ayda alanda.
Aynen öyle. Haklarımızı bilirsek hakkımızı eninde sonunda alıyoruz ama o süreç çok sıkıntılı. THH sürecim çok hızlı geçti ve 2 haftada karara bağlandı. Benim gibi THH'ye başvurup 6 ay sonra hakkını alanda oluyor 1 ayda alanda.
Eğer THH kararları maksimum 1 ayda verilirse tüketicilerin mağduriyeti çok büyük oranda azalır. Veya bu sistemi mağdur eden satıcılara daha büyük yaptırımların uygulanması gerekiyor düşüncesindeyim. Aynı şekilde bu sistemi tüketicide mağdur ediyor sanırım o yüzden çok fazla sıkıntı oluşuyor.
Hocam bende sinerjiden monitör almak istiyorum fakat monitorde bir sorun olirsa iade almazlar diye korkuyorum thh süreci nasıl işliyor biraz bilgi verebilirmisin ?
Hayır sen satın alırken zaten adamların satış sözleşmesini imzalıyorsun ama dediğin gibi olsa bile kimse kimsenin açıp kullanıp iade ettiği ürünü almak istemez. Bandrol dediğin şey zaten bunun için yapıştırılır. Yinede umarım iade alırlar bu arada kimsenin beni kandırdığı yok. Servise yollarlar sorunu yoksa ürünün alırlar kullanıcı hatası yoksa.
İade Koşulları:
Ürünlerin cayma hakkı dahilinde iade alınabilmesi için;
Satın alınan ürünün orijinal kutusunda, ambalajı açılmamış ve zarar görmemiş olması,
Tüm tamamlayıcı aksesuarları ile birlikte olması,
Varsa hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerle birlikte aynı anda hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekir. Kurumsal firma alışverişinizde faturanızla birlikte gönderilmelidir. Bireysel alışverişinizde faturaya ihtiyaç duyulmamaktadır.
Kurumsal firma alışverişinizde iade faturanızla birlikte gönderilmelidir. Bireysel alışverişinizlerinizde faturaya ihtiyaç duyulmamaktadır.
Hepsiburada, mesafeli satış yönetmeliğinin 12. maddesinin 1. fıkrasına göre tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde, iade koşulları sağlanması dahilinde bütün bedelleri geri ödemekle yükümlüdür. 14 günü aşan iade talepleri için işlem gerçekleştirilememektedir.