Furmark prime95 değerleri normal mi?

2mizde bunu çiçek anlamında lale demediğini çok iyi biliyoruz boş yapma profilinde 1 uyarı görünmemesi için laf kalabalığı yapma ölmezsin 1 uyarı görününce
 
2mizde bunu çiçek anlamında lale demediğini çok iyi biliyoruz boş yapma profilinde 1 uyarı görünmemesi için laf kalabalığı yapma ölmezsin 1 uyarı görününce
Uyarı yemem. Yersem forumu bırakıyorum.
 
Tartışma çok gereksiz uzadı bence konuyu kapatıyorum
 
thermalright peerless assasin alabilirsin bütçen çıkmıyosa da 1000tlye ag400 tercih edebilirsin bu bütçede hava soğutma çok daha iyi seçenektir ve assasin 240lık sıvı soğutma gücünde
 
Hesabı bu gün açmış gelmiş atar yapıyor küçük enişte :ROFLMAO: :ROFLMAO:
he knk bugün 3 mart dimi kör seni 2 saat yok cahil yok lale yok bilmem ne diyon agresif ben oluyom harbi senin gibi insanlar kapatılsın kendinizi bi bok zannetmeyin artık
 
hocam az bişi deepcoolu araştırsanız diyorum
Bende deepcool kullaniyorum psu olarak merak etme markayi gayet iyi biliyorum perles assasin kullaniyorum 240 lik sivi sogutmadan daha iyi bu bilgiyi nasil edindiniz hayal bile edemiyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,239
Mesajlar
11,085,671
Üyeler
198,278
Son üye
cagkaan
   
Geri
Top