Yardım ANAKARTIM MI BOZULDU

Connex

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2021
Mesajlar
2,055
Reaksiyon skoru
448
arkadaslar sıstemı gecen sene topladım sımdı pc basına gecınce farkettım rival 3 mousem var mouse clıckler basıyor ama hareket etmıyor ne oldugunu cozemıyorum anakartta sorun mu var acaba yada mouse mu sizce
 
farklı bi mousede deneyebilirsin emanet alıp yada yedekte var ise
 
mouseyi tak sistemi yeniden başlat fln ışıkları yanıyorsa demekki hala USB çıkışı çalışıyor yazılımsal diye düşünüyorum
yanıyor ısıkları usb cıkısında sorun yok gıbı geldı banada
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

mouseyi tak sistemi yeniden başlat fln ışıkları yanıyorsa demekki hala USB çıkışı çalışıyor yazılımsal diye düşünüyorum
arada bir sistemde gırıs cıkıs sesi geliyor
 
USB yazılımı var değilmi o mousenin ya onu kaldır tekrar yükle ya da aygıt yöneticisinden direk USB yi kaldır öyle dene sistemi yeniden başlat bakalım ne oluyor
 
Geri
Top