dostlar hangi macun iyi?

Katılım
21 Mayıs 2023
Mesajlar
204
Reaksiyon skoru
70
dostlar ag400 aldım bugün geldi işlemcim r5 5600 içinde çıkan termal macunu mu süreyim yoksa pazartesi günü mx6 aldım onu mu süreyim hangisi daha iyi?
 
dostlar ag400 aldım bugün geldi işlemcim r5 5600 içinde çıkan termal macunu mu süreyim yoksa pazartesi günü mx6 aldım onu mu süreyim hangisi daha iyi?
Elinde macun varsa elbette mx6 daha iyi olacaktır. ama üzerindeki vasat bir macun değildir.
 
dostlar ag400 aldım bugün geldi işlemcim r5 5600 içinde çıkan termal macunu mu süreyim yoksa pazartesi günü mx6 aldım onu mu süreyim hangisi daha iyi?
Macunun dandik olduğunu sanmıyorum ısılara bakarsın sonra biraz zaman geçsin o zaman macunu değiştirirsin hem bakım yapmış olursun
 
dostlar ag400 aldım bugün geldi işlemcim r5 5600 içinde çıkan termal macunu mu süreyim yoksa pazartesi günü mx6 aldım onu mu süreyim hangisi daha iyi?
Mx6 varsa sürebilirsin ancak üstündekide yabana atılacak bi macun değil
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,924
Mesajlar
11,082,549
Üyeler
198,218
Son üye
okansabancioglu
Geri
Top