(Yardım) Doktora gitmeye utanıyorum

Taşağımın sol tarafı kaşınıyor ilk başlarda kendiliğinden geçer diye doktora gitmek istemedim ama bir ay oluyor hala geçmedi doktora gitmeye de utanıyorum gidip ne diyeceğim çekiniyorum
Gelse n'olacak hocam sağlığınızdan önemli mi?
 
Taşağımın sol tarafı kaşınıyor ilk başlarda kendiliğinden geçer diye doktora gitmek istemedim ama bir ay oluyor hala geçmedi doktora gitmeye de utanıyorum gidip ne diyeceğim çekiniyorum
Sağlık ocağına git göstermene gerek yok travazol yazdır kullan.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,138
Mesajlar
11,084,607
Üyeler
198,242
Son üye
grındd
Geri
Top