(Yardım) Doktora gitmeye utanıyorum

Taşağımın sol tarafı kaşınıyor ilk başlarda kendiliğinden geçer diye doktora gitmek istemedim ama bir ay oluyor hala geçmedi doktora gitmeye de utanıyorum gidip ne diyeceğim çekiniyorum
Gelse n'olacak hocam sağlığınızdan önemli mi?
 
Taşağımın sol tarafı kaşınıyor ilk başlarda kendiliğinden geçer diye doktora gitmek istemedim ama bir ay oluyor hala geçmedi doktora gitmeye de utanıyorum gidip ne diyeceğim çekiniyorum
Sağlık ocağına git göstermene gerek yok travazol yazdır kullan.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,224
Mesajlar
11,085,505
Üyeler
198,272
Son üye
Bukettrkmngl
   
Geri
Top