Çözüldü✓ ASUS XG259CMS overclocklanmamış değeri kaç?

cevdettt

80+
Katılım
21 Haziran 2022
Mesajlar
249
Reaksiyon skoru
50
Bi çok yerden araştırmama rağmen net bi cevap alamadım herkes farklı bi şey söylüyor.Kafa karıştıran ise kendi sitelerinde 310hz (144 hz üzerinde ) yazması.Asus teknik kısmına dün sordum bana 144 hz default hali dediler bugün tekrar sordum asusa bugün bi başkası 300hz dedi bana.Telefondan aradım onlarda bana globale soracagız döneriz dediler.Yabancı siteler 240 oldugunu soyluyor youtube videoda 300hz oldugunu soyleyen de var.Bi asus servisi de o parantezdekinin anlamının dp kablosu ile kullanıldıgında 144 üzerinde kullanılacagını soyledi.Bunun net bi cevabını bilen var mı çünkü monıtorde overclock flickering yapıyor ve istemeyeceğim bi şey bilgisi olan var mı?

 
Bi çok yerden araştırmama rağmen net bi cevap alamadım herkes farklı bi şey söylüyor.Kafa karıştıran ise kendi sitelerinde 310hz (144 hz üzerinde ) yazması.Asus teknik kısmına dün sordum bana 144 hz default hali dediler bugün tekrar sordum asusa bugün bi başkası 300hz dedi bana.Telefondan aradım onlarda bana globale soracagız döneriz dediler.Yabancı siteler 240 oldugunu soyluyor youtube videoda 300hz oldugunu soyleyen de var.Bi asus servisi de o parantezdekinin anlamının dp kablosu ile kullanıldıgında 144 üzerinde kullanılacagını soyledi.Bunun net bi cevabını bilen var mı çünkü monıtorde overclock flickering yapıyor ve istemeyeceğim bi şey bilgisi olan var mı?

techolay monitörün incelemesini yapmış ama videoda oc'suz kaç hz'de çalıştığı belirtilmemiş yorumlarda bir kişi bu soruyu sormuş techolay monitörün oc olmadan 300 hz'de çalıştığını belirtmiş.
 
techolay monitörün incelemesini yapmış ama videoda oc'suz kaç hz'de çalıştığı belirtilmemiş yorumlarda bir kişi bu soruyu sormuş techolay monitörün oc olmadan 300 hz'de çalıştığını belirtmiş.
videoda da belirtiliyor 1.47 de izlerseniz fakat kesin bilgi değil sanırım cunku farklı yerlerde farklı yazıyor tam olarak ben de anlayamadım fps oyunları için alıcam.
 
videoda da belirtiliyor 1.47 de izlerseniz fakat kesin bilgi değil sanırım cunku farklı yerlerde farklı yazıyor tam olarak ben de anlayamadım fps oyunları için alıcam.
evet dediğiniz gibi videoda belirtiliyormuş dikkat etmedim techolay dediğim gibi monitörün incelemesini yapmış oc'suz hali 300 hz oc ile 310 hz'e çıkabiliyormuş alabilirsin.
 
evet dediğiniz gibi videoda belirtiliyormuş dikkat etmedim techolay dediğim gibi monitörün incelemesini yapmış oc'suz hali 300 hz oc ile 310 hz'e çıkabiliyormuş alabilirsin.
O video işbirliği ile yapılmış doğru mu bilmiyorum reklam yapmak için yanlış bilgi vermezler ama her yerde yanlış bilgi oldugundan doğrusunu bulamadım tam olarak techolayınki de doğru mu bilmiyorum.
 
O video işbirliği ile yapılmış doğru mu bilmiyorum reklam yapmak için yanlış bilgi vermezler ama her yerde yanlış bilgi oldugundan doğrusunu bulamadım tam olarak techolayınki de doğru mu bilmiyorum.
yanlış bilgi verdiklerini sanmıyorum, ayrıca oc'suz hali 144 hz iken oc'lu hali 310 hz olması saçma olur.
 
yanlış bilgi verdiklerini sanmıyorum, ayrıca oc'suz hali 144 hz iken oc'lu hali 310 hz olması saçma olur.
katılıyorum bu dediğinize fakat sanırım paneli ona uygun tasarlayınca yapılabiliyormuş ben de arada kaldım.
 
istersen monitörü al dediğin gibiyse iade edersin ama yanlış olduğunu düşünmüyorum.
aldıktan sonra iade olayı cok yapcaklarını sanımıyorum olu piksel vs yoksa ve arada kaldım bılmıyorum ne yapacagımı
 
evet bazı firmalar uğraştırıyor ama sonuçta böyle bir hakkınız var iade almaları gerekiyor.
vatanı aradım mesela şimdi orda da 240 dan 310 oc diyorlar 300 diye bi düz hz yok diyorlar fakat var illa 144 60 hz den oc olmayabiliyor diye biliyorum ben.
 
Geri
Top