qwerty1029384756
80+ Gold
		- Katılım
 - 28 Ağustos 2024
 
- Mesajlar
 - 5,923
 
- Reaksiyon skoru
 - 1,596
 
Kesinlikle. Kronik sorunlu olduğunu bile bile satıyorlar, ve sıkıntı çıkıncada iade etmiyorlar.Kesinlikle kurtul diyorsun yani HP den
 
				Kesinlikle. Kronik sorunlu olduğunu bile bile satıyorlar, ve sıkıntı çıkıncada iade etmiyorlar.Kesinlikle kurtul diyorsun yani HP den
haklı olabilirsiniz 3 kişide gördüm kasa kalitesi olarak çok tatmin ediciydi uzun kullanımda bende deneyimlemedim hp lerin bence asıl sorunu çok ince kasaları var o ince kasalarda iyi soğutma yapmak gerçekten zorGigabyte markasıda biraz sıkıntılı. Onun dışında çok haklısınız.
Clevo kasa modelleri var Gigabytenin.haklı olabilirsiniz 3 kişide gördüm kasa kalitesi olarak çok tatmin ediciydi uzun kullanımda bende deneyimlemedim hp lerin bence asıl sorunu kasa çok ince kasaları var o ince kasalarda iyi soğutma yapmak gerçekten zor
Aga sorun işlemcide keşke macunda olsa 3 aylık macun sorun çıkarmaz zaten servise sorunlu olarak gönderdiğim pc de sadece fan ve macun bakımı yapılmışKendin termal macun değişimi yapmayı deneyebilirsin. Çünkü hiç iade yapabileceklerini sanmıyorum. (HP çok kötü bir firma bu anlamda.)
Size fazla bile yapmışlar bana sadece format atıp geri getirmişlerdi. Hiç bir işe yaramamıştı.Aga sorun işlemcide keşke macunda olsa 3 aylık macun sorun çıkarmaz zaten servise sorunlu olarak gönderdiğim pc de sadece fan ve macun bakımı yapılmışsorun orda değil yani
Hp nin kullandığı macun çok mu kaliteli sanıyorsun çoğu firma düşük segment cihazlarına kaliteli macunn sürmüyor sebebi maaliyet düşürmek. Cihazına sürdüğü macunun firmaya maaliyeti 50tl taş çatlasın mx4 yada mx6 kullanıyorlar zaten onlarda laptoplarda çok rahat 3 ayda pompout oluyor ama thermal grizzly gibi kaliteli macunlar 350-400 tl ve en az 1 sene gidiyor. İşte sebebini anladın mı.Aga sorun işlemcide keşke macunda olsa 3 aylık macun sorun çıkarmaz zaten servise sorunlu olarak gönderdiğim pc de sadece fan ve macun bakımı yapılmışsorun orda değil yani
Umarım kurtulursunuz HP markasından.Beyler seneye Allah nasip ederse üniye gitcem şimdi bunu iade edip kasa toplamak daha mantıklı ama ünide yurtta sorun olur diye düşünüyorum yani elim kolum bağlı bilemedim tam olarak kendimi de anlatamıyorum şuan kesin karar iade mi edeyim
Aga doğrudur da macun bakımı yapıldı demiş zaten bu elemanlar dandiktir okey de 1 gün önce bakımı yapılan macun da sorun çıkarmaz herhaldeHp nin kullandığı macun çok mu kaliteli sanıyorsun çoğu firma düşük segment cihazlarına kaliteli macunn sürmüyor sebebi maaliyet düşürmek. Cihazına sürdüğü macunun firmaya maaliyeti 50tl taş çatlasın mx4 yada mx6 kullanıyorlar zaten onlarda laptoplarda çok rahat 3 ayda pompout oluyor ama thermal grizzly gibi kaliteli macunlar 350-400 tl ve en az 1 sene gidiyor. İşte sebebini anladın mı.
Hocam servislerde macun genel olarak en dandik koyuluyor. Ayrıca ürün bazen rafta kalan ürün olduğundan dolayı termal macunları eski olabiliyor. Benimde lenovo laptopımın termali 2. ayda sıkıntı çıkardı ben servise göndermek yerine mx 6 aldım kendim termal macunu değiştirdim şuan ise laptop ile 1. yılımdayım ve termallerim gayet iyi.Aga sorun işlemcide keşke macunda olsa 3 aylık macun sorun çıkarmaz zaten servise sorunlu olarak gönderdiğim pc de sadece fan ve macun bakımı yapılmışsorun orda değil yani
Şuan çok sıkıntı bi durumdayım işte sorun işlemcideyse macun da değilse garantiye ihtiyacım var ama pc leri açınca garanti bozuluyor deniliyor ya sorun belki de dediğin gibi macunda ama ya değilse de garanti bu açılmış diyip ellemez garanti yanar falan yılan hikayesi olur bidahaHocam servislerde macun genel olarak en dandik koyuluyor. Ayrıca ürün bazen rafta eskimiş ürün olduğundan dolayı termal macunları eski olabiliyor. Benimde lenovo laptopımın termali 2. ayda sıkıntı çıkardı ben servise göndermek yerine mx 6 aldım kendim termal macunu değiştirdim şuan ise laptop ile 1. yılımdayım ve termallerim gayet iyi.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Ayrıca benimde arkadaşımın HP Victusu vardı o da servise gönderdi. Termaller dahada kötüleşti. Ben gittim kendim arkadaşımın termalini falan değiştirdim laptop düzeldi.
Hocam benim bildiğim termal macun falan değiştirmek eğer kendiniz birşeyi bozmazsanız garanti dışına çıkarmaz. (Ama tabii ki dediğiniz eğer sıkıntı işlemcideyse size suç atabilirler.) Benim önerim değiştirmeye çalışın eğer değiştiremezseniz termal macun değiştirin. Zaten çoğunluk termal macundandır.Şuan çok sıkıntı bi durumdayım işte sorun işlemcideyse macun da değilse garantiye ihtiyacım var ama pc leri açınca garanti bozuluyor deniliyor ya sorun belki de dediğin gibi macunda ama ya değilse de garanti bu açılmış diyip ellemez garanti yanar falan yılan hikayesi olur bidaha
- Tüketici hakları gereğince herhangi bir cihaz 6 aylık bir süreçte aynı sorundan 3 kez garanti servisine gidiyorsa ayıplı mal kategorisine giriyor. Zorluk çıkarırlar ve garantinin müdahalelerine rağmen 3. kez aynı sorunu yaşarsanız tüketici hakem heyeti başvurusu ile birlikte garantiye yollayıp ya iade ya da eşleniği ile değişim talep edebilirsiniz. Değişim sonrası ürünün garanti süresi yenilenmez. Garanti süresi olarak faturasına sahip olduğunuz ürünün fatura tarihi esas alınır.Selamlar herkese 3 ay önce hp victus 16 s0038 nt modelini aldım ryzen 7 7840hs işlemcim var ve bu işlemcinin eskiye nazaran çok daha fazla ısındığını fark ettim max 70 derece olan işlemci 95 lere çıktı ve destek ekibine başvurdum tamire aldılar sorunumun fan tozlanması olmadığı çok barizdi ancak istanbul da bi yetkili servise gönderdiğimizde fan temizlendi diye geri gönderildi sorunun fan olmadığını biliyordum ve direkt denedim bilgisayarı yine aynı sıkıntı vardı yine aradım ve bu sefer biraz sert bi üslupla konuştum karşıdaki destek ekibindeki eleman pc yük altında ısınır bilgisayarında sıkıntı yok dedi ancak bende sinirlendim gel test edelim dedim ve baktığımızda düşük işlemci kullanımına rağmen 97 dereceleri gören bi tabloyla karşılaşınca o da şaşırdı ve bunu videoya çekip mailden atmamı istedi bende attım bunu değerlendirmeye alacağız dedi bende şuan düşündüm ki ben bu bilgisayarı 0 aldım 3 ay önce 3 ayda arıza çıkardı size gönderdim aynı sorun devam ediyor ben bunu değiştirmek istiyorum desem biraz da ters yapsam değişim imkanı var mı yoksa imkansız mı değişimi zorlamak istiyorum ama olma ihtimali yoksa boşuna tersleşip ters bellenmek istemiyorum daha önce bilgisi tecrübesi olanlar bakabilir mi çok acil şekilde ona göre yarın arayıp değişim isteyeceğim ters şekilde