Dolar-Euro uçuyor

Salla gitsin burası technopat değil orada olsan perma ban yersin zaten :)
Burasi güzel. herkes efendi ve düsünceli.
Yönetici ve saygi deger müdürlerimiz bilgili ve hos görüslüler.
Tekrardan özür diletim bagzi kelimeler ters okundundan veya english ekledimden.
 
Burasi güzel. herkes efendi ve düsünceli.
Yönetici ve saygi deger müdürlerimiz bilgili ve hos görüslüler.
Tekrardan özür diletim bagzi kelimeler ters okundundan veya english ekledimden.
English ekledinden problema yok abi.
Tabi chance işi napalım.
 
Çaktırmadan kendimize para basıp tüm dış borçları ödeyip yeni fabrikalar kuralım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,199
Mesajlar
11,085,202
Üyeler
198,262
Son üye
avustrall
   
Geri
Top