Acer garanti 49.000tl para istedi

Acer marka laptopumda siyah ekran problemi yaşıyordum; bilgisayar normal çalışıyor, ancak oyunlarda belirli bir süre sonra siyah ekran veriyordu. Aynı şekilde Furmark testinde de siyah ekran hatası alıyordum ve laptopu yeniden başlatmam gerekiyordu. Bu nedenle cihazı garantiye gönderdim. Bugün garanti servisi beni aradı ve cihazınıza dışarıdan RAM takmışsınız, bu da anakartta arıza oluşturmuş dediler. Ben de ekran kartında problem olduğunu söyledim. Ancak, anakartta sorun olduğu için ekran kartının da düzgün çalışmadığını iddia ettiler ve benden 49.000 TL gibi bir ücret talep ettiler. Oysa laptopun kendisi bile 49.000 TL etmiyor. Sizce bu durumda ne yapmalıyım? Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmayı düşünüyorum, ama gerçekten arıza dedikleri gibi ise onlar mı haklı oluyor? Bu arada RAM’leri 1 yıl önce taktım ve cihaz o zamandan beri sorunsuz çalışıyordu. 😔
Kesinlikle vermeyin
 
Hocam satıcıyla da bi konuşabilirsiniz aslında arkadaşım trendyoldan lenovo laptop almıştı servisin kullanıcı hatası diye salladığı bir sorunu trendyol iade verdi deneyebilirsiniz. Ben de acer kullanıcısıyım ram ve ssd taktıktan 6 ay sonra ekranım bozulmuştu servis itiraz etmeden değiştirdi, laptopu inceleyen kişiyi değiştirme şansınız varsa bence bi başkasının incelemesini talep edin.
Laptopu geri gönderecekler imiş muhtemelen önce amazona yazacagim sonrasinda THH ye basvuracagim artık kaç ay bekler isem 😔
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kesinlikle vermeyin
Yok hocam zaten o paraya o laptopun sıfırı alınıyor çok komik bir fiyat söylediler asla vermem
 
Laptopu geri gönderecekler imiş muhtemelen önce amazona yazacagim sonrasinda THH ye basvuracagim artık kaç ay bekler isem 😔
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Yok hocam zaten o paraya o laptopun sıfırı alınıyor çok komik bir fiyat söylediler asla vermem
17 inch mi hocam laptop
 
o sistemler normalden pahalıya kuruluyor hocam biraz göz ucuyla bakın isterseniz 😁
Evet teknoloji küçüldükçe fiyat artıyor zaten ama f/p daha uyguna kaliteli bir sistem kurmak mümkün kapsamlı araştırmayla.
 
Kesinlikle haklısınız bir daha asla almam bu markayı aklıma şey geliyor benim aldığım satıcı direkt AMAZON idi acaba onlara durumu anlatsam yardımcı olurlar mı
Valla bence bir şansını dene, Amazon bu her şey beklenir, adam sana sıfır laptop bile yollayabilir. Ama yollamasa da canı sağolsun, Amazon & Hepsiburada harici laptop almam, tavsiye etmem! :peepokalp:
 
Keşke rami çıkarıp gönderseydin.
 
Acer marka laptopumda siyah ekran problemi yaşıyordum; bilgisayar normal çalışıyor, ancak oyunlarda belirli bir süre sonra siyah ekran veriyordu. Aynı şekilde Furmark testinde de siyah ekran hatası alıyordum ve laptopu yeniden başlatmam gerekiyordu. Bu nedenle cihazı garantiye gönderdim. Bugün garanti servisi beni aradı ve cihazınıza dışarıdan RAM takmışsınız, bu da anakartta arıza oluşturmuş dediler. Ben de ekran kartında problem olduğunu söyledim. Ancak, anakartta sorun olduğu için ekran kartının da düzgün çalışmadığını iddia ettiler ve benden 49.000 TL gibi bir ücret talep ettiler. Oysa laptopun kendisi bile 49.000 TL etmiyor. Sizce bu durumda ne yapmalıyım? Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmayı düşünüyorum, ama gerçekten arıza dedikleri gibi ise onlar mı haklı oluyor? Bu arada RAM’leri 1 yıl önce taktım ve cihaz o zamandan beri sorunsuz çalışıyordu. 😔

Öncelikle geçmiş olsun hocam. Ram değişimi nedenli olarak garanti kapsamından çıktığı için tamir ücreti istemişler. Biraz hainlik yapmışlar. Sözde garantinin bozulmasına dayanarak cep doldurma tekniğidir bu. Tamir ücretini istediği gibi belirledikleri için normal bir durum. THH başvurusu sonuç vermez. Sağlıksız ram değişimi yüzünden garanti kapsamı devre dışı kaldığı için Acer haklı çıkacaktır. Cihazı geri talep edin ve dışarıdan yardım aramaya çalışın.
 
Keşke rami çıkarıp gönderseydin.
Öncelikle geçmiş olsun hocam. Ram değişimi nedenli olarak garanti kapsamından çıktığı için tamir ücreti istemişler. Biraz hainlik yapmışlar. Sözde garantinin bozulmasına dayanarak cep doldurma tekniğidir bu. Tamir ücretini istediği gibi belirledikleri için normal bir durum. THH başvurusu sonuç vermez. Sağlıksız ram değişimi yüzünden garanti kapsamı devre dışı kaldığı için Acer haklı çıkacaktır. Cihazı geri talep edin ve dışarıdan yardım aramaya çalışın.
Kesinlikle Rami göndermek en mantıklı seçenekti kabul ediyorum ama rami ben bile takmadim yıllarca bilgisayar işi ile uğraşmış tamir yapmış bir tanıdığım yaptı ve ram ve sistem kusursuz şekilde 1 yıl çalıştı.Sonrasinda ise ekran karti ariza vermeye başladı amazona düzgün bir dille yazdim durumu belki yardımcı olurlar

Keşke rami çıkarıp gönderseydin.
Mantıklı bir hareket hocam ama hiç olaylarin buraya geleceğini düşünmemiştim ben bilgisayarı tamir edip yollarlar umudu ile yollamıştım ders oldu 🥲
 
Hangi akıl ve mantıkla bu paraları talep ediyorlar gerçekten anlamış değilim. Böyle saçma sapan sebeplerden dolayı bilgisayarımı (Nitro 5) korkarak kullanıyorum resmen. Aman başına bir şey gelmesin de servis 7372882k masraf çıkarmasın. Global markaların Türkiye servisleri gerçekten rezalet. Laptop piyasasında belki en çok topa tutulan Monster'ın servisi bu gibi servislerden 10 kat daha sağlam. 2 yıl Monster kullandım ve servis anlamında çok çok memnun kaldım. Umarım diğer servis sağlayıcılar biraz olsun bu durumu örnek alabilir.
Monster da rezalet , ilk kurulduğu zamanlar servisiyle reklam yaptı kamuoyunda o kadar sonra o da diğerlerine döndü.
Markaların bu şerefsizliğinde suçlu marka değil, onlara bu gücü devlet veriyor. Halkın , tüketicinin yanında durup onların hakkını savunacağına bu gibi köpeklere destek veriyor.
Çünkü her konuda çürümüş köhne hukuk sistemimiz var. %100 haklı olsan bile davalar seneler seneler sonraya kadar sarktığı için çoğu kişi kesin haklı olmasına karşın mahkemeye başvurmuyor amaan neyse salla gitsin diyor.
 
Böylelerine diyeceksin ki, aşirette ki kardeşlerimle gelip ödemeyi bizzat yapacağız. Öyle saça böyle tarak.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,157,615
Mesajlar
10,433,189
Üyeler
183,861
Son üye
sehzadex
Geri
Top