3D yazıcı programları

Kurtbeyss

80+ Bronze
Katılım
29 Mayıs 2025
Mesajlar
567
Reaksiyon skoru
212
yaklaşık 2 yıl önce bir 3D yazıcı aldım. Test amaçlı sadece içinde hazırda bulunan 1 tane baskıyı çıkarttım ilk geldiği zamanlar. Şu an ise aktif olarak kullanmak istiyorum. Fakat hangi programları, neler kurmam lazım hiç bir fikrim yok. İlk okul öğrencisine anlatır gibi neler kurmam lazım bilgisayara extra yapmam gereken şeyler var mı vs... anlatabilir misiniz
 
yaklaşık 2 yıl önce bir 3D yazıcı aldım. Test amaçlı sadece içinde hazırda bulunan 1 tane baskıyı çıkarttım ilk geldiği zamanlar. Şu an ise aktif olarak kullanmak istiyorum. Fakat hangi programları, neler kurmam lazım hiç bir fikrim yok. İlk okul öğrencisine anlatır gibi neler kurmam lazım bilgisayara extra yapmam gereken şeyler var mı vs... anlatabilir misiniz
dilimleyici programlar var stl dosyasını oraya atıp oradan hazır hale getirip sd kart ile yazıcınızdan çıktı alabilirsiniz bilgim bu kadar ama deneyimli arkadaşlar daha çok bilgi verecektir baskınıza uygun filamenti ve sıcaklıkları
 
Creality slicer indirip makinanın modelini seçebilirsin. Makinan ile alakalı ayarları kendi halledecektir. Creality slicer ile alakalı eğitim videolarını da YouTube'dan izlemeni tavsiye ederim.
 
yaklaşık 2 yıl önce bir 3D yazıcı aldım. Test amaçlı sadece içinde hazırda bulunan 1 tane baskıyı çıkarttım ilk geldiği zamanlar. Şu an ise aktif olarak kullanmak istiyorum. Fakat hangi programları, neler kurmam lazım hiç bir fikrim yok. İlk okul öğrencisine anlatır gibi neler kurmam lazım bilgisayara extra yapmam gereken şeyler var mı vs... anlatabilir misiniz
Creality Print veya Orca Slicer kullanabilirsin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,172
Mesajlar
11,085,020
Üyeler
198,253
Son üye
BladeHunteRR
   
Geri
Top