Neler Yeni

Amazon Müşteri Hizmetleri Rezilliği.

Status
Bu konu kilitlenmiştir.

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
1,054
Dostlar bundan 2 3 gün önce S23 FE modelli bir telefon sipariş etme kararı aldım ve sipariş ettikten sonra canlı sohbete bağlanıp biraz pimpirik bir kullanıcı olduğum için amazon'un canlı sohbeti üzerinden, ürünün paketlenmesine daha dikkat edilmesini, ürünün sallanmayacak şekilde paketlenmesini istemek için ricada bulunacaktım. Fakat, canlı desteğe herhangi bir şekilde bağlanamadım E-posta göndereyim dedim E-Postama yanıt gelmedi Bugün tekrar E-Posta gönderdim ürünün paketlenmesi ile ilgili dikkat edilmesi için. amazonla iletişime geçecektim olay az önce yaşanıyor çok taze. beni bir temsilci arıyor ben mng kargo ile yaşadığım şehirde sıkıntılar yaşadığımı, bu yüzden Kolay Gelsin kargo ile göndermeleri konusunda bir ricada bulunarak talebimi iletmelerini istedim ve yine kargoyu daha özenli paketlenmesini konusunda ricada bulundum. beni arayan temsilci buraya kadar çok güzel konuştu ikinci konuya gelince yani ben S23 FE aldığım vakit 25.000 TL'idi ben aldıktan 2 3 gün sonra fiyatı düştü. 24.450 liraya bende tamamen ricada bulunaraktan, dedim hediye promosyonu verebilir misiniz vesaire diyecekken kadın hemen Yok benim mesai saatim doldu yok başka arkadaşlarımın yapması gereken işi ben yapıyorum yok işte diğer talebinizi başka e-posta adresi açıp iletseniz olmaz mı? gibisinden tavırlar en sonda o kadar saçma sapan bir cümle kurdu ki beni zıvanadan çıkarttı oraya kadar tolere ettim zaten. dedi ki AMAZON müşteri hizmetleri e-postalara insiyatif alırsa bakarmış. Dedim ne insiyatifi iki saattir diğer arkadaşlarınızın yaptığı hatanın faturasını bana kesmeye çalışıyorsunuz 25 bin lira telefona para ödemişim üstelik amazon primede üyesiyim. E-Postalara bakmak sizin yükümlülüğüniz insiyatif dedi kafayı yedim. Yahu hangi şirkette ki müşteri temsilcisinin e-postalara bakıp bakmaması temsilcinin insiyatifine kalır koskoca amazon firmasının Müşteri Hizmetleri E-Posta adreslerine bakmaktan aciz en son bu insiyatif cümlesine başladıktan sonra derhal siparişimi iptal ettim ve bu terbiyesiz temsilcinin suratına telefonu kapattım. Eski amazondan artık gerçekten eser kalmamış. Bizim diğer türk satıcılarından farkları kalmamış diyeceğim ama her geçen gün daha da beter hale geliyorlar Şuan da aldığım telefonu iptal ettim tekrar alacağım ama nereden alacağım konusunda kararsızım.
 
Katılım
14 Mayıs 2022
Mesajlar
244
Dahası  
Reaksiyon skoru
114
İsim
Abdullah Kemal Güzel
Gerçekten amazonun kalitesi çok düştü
 

BenRoboTdeğilİm

80+ Silver
Katılım
8 Mayıs 2021
Mesajlar
4,659
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,325
İsim
BenRoboTdeğilİm
geçen sene 20k lık laptop için para iadesi istemiştim 1 aydan fazla sürmüştü o arada dolar 5tl çıktı bugün ün parasıyla belki 35k tl felan amazondan 3 5 tl ye bir şey alıp vay böyle getiriyor deyip babanın malı gibi övmek mantıklı değil
 

Bünyamina

80+ Platinum
Katılım
6 Şubat 2022
Mesajlar
12,153
Mesajlaşmak çok daha iyi olur. O şekilde ulaşırım hep. Her zamanda yardımcı oluyorlar.
 

Quiwick

80+ Silver
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
2,578
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,013
İsim
Emre
Bana sırf 100tl lik ürünün kargosunda sıkıntı oldu 1 gün gecikti diye 50tl civarı promosyon bakiye tanımlamışlardı ve mh çokta başarılıydı ama tabi her bağlanan kişi aynı olmuyor bünyamin hocamın dediği gibi ulaşmak daha sağlıklı oluyor bende hep mesajlaşma yoluyla ulaşıyorum
 

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
1,054
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
sıze denk gelmıs ben kulaklık ıade etmıstım baya nazıklerdı hıc problem yasatmamıslardı
Orasını artık bilmiyorum beni arayan temsilci bana afra tafra yapıyor yav kardeşim ben senin afra tafranı çekmek zorundamıyım bana şey diyor kargo konusunu geçtim fiyat konusuna geleceğim bu konuyuda başka temsilciye anlatsanız olur mu diyor? oldu paşam müşteri hizmetleri diye sana orda para veriyorlar soruları seç diye para vermiyorlar. Ben sorularımın cevaplarını almak için iletişime geçmek istiyorum amazonda ki şirket çalışanlarının arasında ki problemi dinlemek için talep açmıyorum. İnsiyatif diyor ya tam delirmelik 25 bin lira para ödüyorum E-Posta üzerinden soru soruyorum ama o soruyu bi taraflarının keyifleri isterlerse bakarız gibi cevapla karşı karşıya kalıyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Mesajlaşmak çok daha iyi olur. O şekilde ulaşırım hep. Her zamanda yardımcı oluyorlar.
Canlı sohbetleri çalışmıyor.
 

Volkan:/

80+ Silver
Katılım
24 Temmuz 2024
Mesajlar
3,144
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,074
İsim
Volkan
Dostlar bundan 2 3 gün önce S23 FE modelli bir telefon sipariş etme kararı aldım ve sipariş ettikten sonra canlı sohbete bağlanıp biraz pimpirik bir kullanıcı olduğum için amazon'un canlı sohbeti üzerinden, ürünün paketlenmesine daha dikkat edilmesini, ürünün sallanmayacak şekilde paketlenmesini istemek için ricada bulunacaktım. Fakat, canlı desteğe herhangi bir şekilde bağlanamadım E-posta göndereyim dedim E-Postama yanıt gelmedi Bugün tekrar E-Posta gönderdim ürünün paketlenmesi ile ilgili dikkat edilmesi için. amazonla iletişime geçecektim olay az önce yaşanıyor çok taze. beni bir temsilci arıyor ben mng kargo ile yaşadığım şehirde sıkıntılar yaşadığımı, bu yüzden Kolay Gelsin kargo ile göndermeleri konusunda bir ricada bulunarak talebimi iletmelerini istedim ve yine kargoyu daha özenli paketlenmesini konusunda ricada bulundum. beni arayan temsilci buraya kadar çok güzel konuştu ikinci konuya gelince yani ben S23 FE aldığım vakit 25.000 TL'idi ben aldıktan 2 3 gün sonra fiyatı düştü. 24.450 liraya bende tamamen ricada bulunaraktan, dedim hediye promosyonu verebilir misiniz vesaire diyecekken kadın hemen Yok benim mesai saatim doldu yok başka arkadaşlarımın yapması gereken işi ben yapıyorum yok işte diğer talebinizi başka e-posta adresi açıp iletseniz olmaz mı? gibisinden tavırlar en sonda o kadar saçma sapan bir cümle kurdu ki beni zıvanadan çıkarttı oraya kadar tolere ettim zaten. dedi ki AMAZON müşteri hizmetleri e-postalara insiyatif alırsa bakarmış. Dedim ne insiyatifi iki saattir diğer arkadaşlarınızın yaptığı hatanın faturasını bana kesmeye çalışıyorsunuz 25 bin lira telefona para ödemişim üstelik amazon primede üyesiyim. E-Postalara bakmak sizin yükümlülüğüniz insiyatif dedi kafayı yedim. Yahu hangi şirkette ki müşteri temsilcisinin e-postalara bakıp bakmaması temsilcinin insiyatifine kalır koskoca amazon firmasının Müşteri Hizmetleri E-Posta adreslerine bakmaktan aciz en son bu insiyatif cümlesine başladıktan sonra derhal siparişimi iptal ettim ve bu terbiyesiz temsilcinin suratına telefonu kapattım. Eski amazondan artık gerçekten eser kalmamış. Bizim diğer türk satıcılarından farkları kalmamış diyeceğim ama her geçen gün daha da beter hale geliyorlar Şuan da aldığım telefonu iptal ettim tekrar alacağım ama nereden alacağım konusunda kararsızım.
mesaja bağlanmak aslında çok kolay ama
 

Gurkanpiro

80+ Gold
Katılım
25 Kasım 2023
Mesajlar
8,642
Orasını artık bilmiyorum beni arayan temsilci bana afra tafra yapıyor yav kardeşim ben senin afra tafranı çekmek zorundamıyım bana şey diyor kargo konusunu geçtim fiyat konusuna geleceğim bu konuyuda başka temsilciye anlatsanız olur mu diyor? oldu paşam müşteri hizmetleri diye sana orda para veriyorlar soruları seç diye para vermiyorlar. Ben sorularımın cevaplarını almak için iletişime geçmek istiyorum amazonda ki şirket çalışanlarının arasında ki problemi dinlemek için talep açmıyorum. İnsiyatif diyor ya tam delirmelik 25 bin lira para ödüyorum E-Posta üzerinden soru soruyorum ama o soruyu bi taraflarının keyifleri isterlerse bakarız gibi cevapla karşı karşıya kalıyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Canlı sohbetleri çalışmıyor.
mesajlasmakda ıyıler hıc aramayı denemedim
 

Bünyamina

80+ Platinum
Katılım
6 Şubat 2022
Mesajlar
12,153
Canlı sohbetleri çalışmıyor.
Canlı sohbetlerine ulaşmak için birazcık kurcalayın. İlla sorunun şeklinde bir yerden bağlanmana gerek yok. Nereden oluyorsa o şekilde bağlan.
 

MctCan

80+ Bronze
Katılım
28 Mart 2023
Mesajlar
1,459
Dahası  
Reaksiyon skoru
579
İsim
Mecit Can Horasan
İlgilendiği Kategoriler
sıcak fırsatlar
Canlı sohbete ulasmak cok kolay ve baya yardımcı oluyorlar. Ama kargo konusunda yardımcı olamazlar malesef bölgeye göre çalışıyorlar.
 

habbassaka

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
2,171
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,234
İsim
Berk
Böyle büyük firmalar hele sistemleri otomasyon üzerine kuruluyken zaten belli bir standartta kargolanıyor ürünler. Yok mail atayım yok mesaj göndereyim çok hassas cihaz bunlar en ufak sallantıda iç donanım hasar alır özenle itinayla paketlesinler öyle bir dünya yok yani. Hatta şunu biliyorum, kargocu kargoları alıp dağıtıma çıktığında kutuda gözle görülür bir hasar varsa araçtan yeni bir kargo kolisine koyup yeni etiket yapıştırıyor(tabi müşteri bu süre zarfında kutu kaç takla atmış, kaç kez zıplamış bir haber.). Fazla üzerine düşmüşsünüz böyle basit şeyleri kovalamayın kafayı yersiniz.
 
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Top Bottom