Zexius
80+ Bronze
- Katılım
- 3 Aralık 2023
- Mesajlar
- 1,054
Dostlar bundan 2 3 gün önce S23 FE modelli bir telefon sipariş etme kararı aldım ve sipariş ettikten sonra canlı sohbete bağlanıp biraz pimpirik bir kullanıcı olduğum için amazon'un canlı sohbeti üzerinden, ürünün paketlenmesine daha dikkat edilmesini, ürünün sallanmayacak şekilde paketlenmesini istemek için ricada bulunacaktım. Fakat, canlı desteğe herhangi bir şekilde bağlanamadım E-posta göndereyim dedim E-Postama yanıt gelmedi Bugün tekrar E-Posta gönderdim ürünün paketlenmesi ile ilgili dikkat edilmesi için. amazonla iletişime geçecektim olay az önce yaşanıyor çok taze. beni bir temsilci arıyor ben mng kargo ile yaşadığım şehirde sıkıntılar yaşadığımı, bu yüzden Kolay Gelsin kargo ile göndermeleri konusunda bir ricada bulunarak talebimi iletmelerini istedim ve yine kargoyu daha özenli paketlenmesini konusunda ricada bulundum. beni arayan temsilci buraya kadar çok güzel konuştu ikinci konuya gelince yani ben S23 FE aldığım vakit 25.000 TL'idi ben aldıktan 2 3 gün sonra fiyatı düştü. 24.450 liraya bende tamamen ricada bulunaraktan, dedim hediye promosyonu verebilir misiniz vesaire diyecekken kadın hemen Yok benim mesai saatim doldu yok başka arkadaşlarımın yapması gereken işi ben yapıyorum yok işte diğer talebinizi başka e-posta adresi açıp iletseniz olmaz mı? gibisinden tavırlar en sonda o kadar saçma sapan bir cümle kurdu ki beni zıvanadan çıkarttı oraya kadar tolere ettim zaten. dedi ki AMAZON müşteri hizmetleri e-postalara insiyatif alırsa bakarmış. Dedim ne insiyatifi iki saattir diğer arkadaşlarınızın yaptığı hatanın faturasını bana kesmeye çalışıyorsunuz 25 bin lira telefona para ödemişim üstelik amazon primede üyesiyim. E-Postalara bakmak sizin yükümlülüğüniz insiyatif dedi kafayı yedim. Yahu hangi şirkette ki müşteri temsilcisinin e-postalara bakıp bakmaması temsilcinin insiyatifine kalır koskoca amazon firmasının Müşteri Hizmetleri E-Posta adreslerine bakmaktan aciz en son bu insiyatif cümlesine başladıktan sonra derhal siparişimi iptal ettim ve bu terbiyesiz temsilcinin suratına telefonu kapattım. Eski amazondan artık gerçekten eser kalmamış. Bizim diğer türk satıcılarından farkları kalmamış diyeceğim ama her geçen gün daha da beter hale geliyorlar Şuan da aldığım telefonu iptal ettim tekrar alacağım ama nereden alacağım konusunda kararsızım.