Annemin devlette girebileceği iş var mı

Katılım
24 Nisan 2023
Mesajlar
176
Reaksiyon skoru
177
Herkese selam 46 yaşında bir annem var ona devlette herhangi bir iş bulabilir misiniz (sağlık olsa daha iyi olur) ben bu işlerden pek anlamıyordum da bi can suyu olur musunuz bizim için devlette iş bulur musunuz?
NOT: Annem ortaokul mezunu
 
Babam kamuda kadrolu çöpçü ve en iyi çalışanlardan biri acaba yeterli olur mu bu torpil
Yasınız çok küçük galiba. Bir yakınınız ise alım/personel idare müdürü falan değilse hiç uğraşmayın. Hatta müdürse bile alınması çok zor. Hem yasını geçmiş, hem ortaokul mezunu.

Özürlü kadroları oluyor ama o da çok zor. İmkansız girmeniz.
 
Yasınız çok küçük galiba. Bir yakınınız ise alım/personel idare müdürü falan değilse hiç uğraşmayın. Hatta müdürse bile alınması çok zor. Hem yasını geçmiş, hem ortaokul mezunu.

Özürlü kadroları oluyor ama o da çok zor. İmkansız girmeniz.
Yakınım değil babam
 
Yakınım değil babam
Fark etmez. Torpil dediğimiz olayı biliyorsunuz degil mi? Baban/yakının veya tanıdığın fark etmez, anlaşıp sizi kadrolu olarak 1. Listeden haksız bir şekilde ise almasını sağlamaktır. Bunun içinde yetki, yetki içinde makam gerekiyor. İnsan kaynakları müdürü bile olsa şansınız yok.
 
Fark etmez. Torpil dediğimiz olayı biliyorsunuz degil mi? Baban/yakının veya tanıdığın fark etmez, anlaşıp sizi kadrolu olarak 1. Listeden haksız bir şekilde ise almasını sağlamaktır. Bunun içinde yetki, yetki içinde makam gerekiyor. İnsan kaynakları müdürü bile olsa şansınız yok.
Vay be adaletsiz hayat...
 
Hocam max İŞKUR gibi şeyler alabilir galiba onun dışında devlette girebileceği yer yok.
 
Ortaokul mezunu insanın memur olması için çabalamak ve bunun için torpil aramak ne etik, ne de liyakatli bir davranıştır.
Annem iki üniversite mezunu ve işsiz.
Yıllarca devlette çalıştı, farklı sebepler yüzünden işten ayrıldı.
Memur olup 20-25 lira maaş alacak ama ortaokul mezunu olacak ne ala memleket?
 
Ortaokul mezunu insanın memur olması için çabalamak ve bunun için torpil aramak ne etik, ne de liyakatli bir davranıştır.
Annem iki üniversite mezunu ve işsiz.
Yıllarca devlette çalıştı, farklı sebepler yüzünden işten ayrıldı.
Memur olup 20-25 lira maaş alacak ama ortaokul mezunu olacak ne ala memleket?
Ortada KPSS yok, bir şey yok. Çok muhtemelen yaşı küçük bir kardeşimiz, imkansız bir senaryo talep ediyor.
 
Ortaokul mezunu insanın memur olması için çabalamak ve bunun için torpil aramak ne etik, ne de liyakatli bir davranıştır.
Annem iki üniversite mezunu ve işsiz.
Yıllarca devlette çalıştı, farklı sebepler yüzünden işten ayrıldı.
Memur olup 20-25 lira maaş alacak ama ortaokul mezunu olacak ne ala memleket?
Neden 2 üniversite okuyunca üst düzey elit bir insan mı olunuyor? Açıkça konuyu açan kardeşimizi ve ailesini küçümsemişsin. Evet arkadaşın dediği şekilde Validesine iş bulması çok zor ve birçok kriter var ama buraya gelip benim annem 2 üni bitirdi senin annen ortaokul mezunu şeklinde bir açıklama yapmak muhtemelen yüksek kibir ve küçük yaş belirtisi.
 
Ortaokul mezunu insanın memur olması için çabalamak ve bunun için torpil aramak ne etik, ne de liyakatli bir davranıştır.
Annem iki üniversite mezunu ve işsiz.
Yıllarca devlette çalıştı, farklı sebepler yüzünden işten ayrıldı.
Memur olup 20-25 lira maaş alacak ama ortaokul mezunu olacak ne ala memleket?
yarış mı var burda? annem 3 üniversite mezunu ve işli hayır hayır arttırıyorum babam 5 üniversite mezunu ve işsiz(!)
 
Geri
Top