AOC 24G4X'İ BEKLEMELİ MİYİM

Potentia

80+
Katılım
28 Eylül 2024
Mesajlar
29
Reaksiyon skoru
6
AOC 24G4X MONİTÖRÜ ALMAK İSTİYORUM FAKAT BULAMIYORUM 2 AY ÖNCE 4700 TL YE SATILAN MONİTÖRÜ ŞUAN AKAKÇEDEN BAKTIĞIM HALİYLE 10000 TL CİVARLARINDA EĞER BAŞKA BİLDİĞİNİZ BİR YERDE VARSA LİNK ATARMISINIZ YOKSA STOKLARA GELMESİNİ BEKLEMELİ MİYİM FARKLI MODELLERE YÖNELMELİMİYİM
 
AOC 24G4X MONİTÖRÜ ALMAK İSTİYORUM FAKAT BULAMIYORUM 2 AY ÖNCE 4700 TL YE SATILAN MONİTÖRÜ ŞUAN AKAKÇEDEN BAKTIĞIM HALİYLE 10000 TL CİVARLARINDA EĞER BAŞKA BİLDİĞİNİZ BİR YERDE VARSA LİNK ATARMISINIZ YOKSA STOKLARA GELMESİNİ BEKLEMELİ MİYİM FARKLI MODELLERE YÖNELMELİMİYİM
Alma kardeş..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

 
Alma kardeş..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

sebebini öğrenebilirmiyim
 
Biraz araştırma yap paranı boş yere harcamak istemiyorsan
 
Reis nasıl ettin monitörü iade aldılarmı
Valla yurtiçiyle kod verdiler yolladım onlara.
Arıza yaptığı için iade olmayabilirmiş 10 gün içinde bozulduğu için cayma hakkım varmıştı bozulduğunu söylemeden gönderseymişim iade olurmuş direk sırf dürüst olduğum için uzun sürecekmiş tamir eder yollarlar diye düşünmekteyim ama gönlüm iadeden yana
 
Valla yurtiçiyle kod verdiler yolladım onlara.
Arıza yaptığı için iade olmayabilirmiş 10 gün içinde bozulduğu için cayma hakkım varmıştı bozulduğunu söylemeden gönderseymişim iade olurmuş direk sırf dürüst olduğum için uzun sürecekmiş tamir eder yollarlar diye düşünmekteyim ama gönlüm iadeden yana
Satıcı ne kral
 
Valla yurtiçiyle kod verdiler yolladım onlara.
Arıza yaptığı için iade olmayabilirmiş 10 gün içinde bozulduğu için cayma hakkım varmıştı bozulduğunu söylemeden gönderseymişim iade olurmuş direk sırf dürüst olduğum için uzun sürecekmiş tamir eder yollarlar diye düşünmekteyim ama gönlüm iadeden yana
Şimdi ben bu yeni aldığım monitörü begenmesem kaç gün içinde iade hakkım var
 
Şimdi ben bu yeni aldığım monitörü begenmesem kaç gün içinde iade hakkım var
İnternetten alınan ürünlerde görüpde almadığın için beğenmezsen 14 içinde cayma hakkınız varmış hocam sonra öğrendim bende .
Arıza da olsa arıza olduğunu söylemeden beğenmedim diyip paramı alabiliyormuştum süreci uzatmışım eşşekliğimden
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Satıcı ne kral
İtopyaydı da
 
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bu modele yönelmelimiyim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,924
Mesajlar
11,082,548
Üyeler
198,218
Son üye
okansabancioglu
Geri
Top