euronymous
80+
- Katılım
- 14 Ocak 2024
- Mesajlar
- 79
- Reaksiyon skoru
- 10
harbiden lanet olsun şu eski sistem kasalara miğdemi bulandırıyorlar neyae konuya geçelim biraderlerim kasayı tümüyle herşeyiyle anakart ekran kartı dahil herşeyi söküp temizledim ayarladım miss gibi oldu show case değil ama en azından ısınmasın etmesin neyse herşeyi bağladım bi çalıştırayım dedim ve ekran gelmedi + ön 3 + egzoz fan dönmedi rgb gelmedi sadece kule tipi dan dönüyor ve rgb var ekran bile gelmedi biraderim yani o da ayrı sıkıntı neyse kabloları bi halledelim sizlerle ben foto paylaşıcam yönlendirmelerle devam edelim