ASUS ROG STRIX Scope RX vs XPG Summoner Silver

xpgyi sipariş ettim hocam, hayırlısı bakalım.
2 hafta asus rog scrope aldım fiyatının hakkını veriyor hissiyat olarak güzel ilk mekanil klavyem ve baya başarılı. Klavyede usb giriş olması ayrı +lardan kablosuz mouse aldım yanına asusun onu takıyorum
 
Summoner Silver Switch kullanıyorum gayet memnunum. Yay sesi tamamen yok diyemem, tuştan tuşa değişiyor, bazılarında çok, bazılarında az, bazılarında hiç yok. Ancak bu yay sesi tuşlara ağır çekimde basarsanız duyuluyor, normal hızda veya hızlı yazarsanız tabii ki duyulmuyor. Üzerinde USB girişi bulunması, yumuşak bilek desteği bulunması, ses açma kapama scrolluna sahip olması, kolay temizlenmesi ve sağlamlığını beğendim. Yazılım için bir şey diyemeyeceğim hiç kullanmadım. Membran klavyeden geçtiğim için başta çok zorlanmıştım çünkü dokunduğunuz an harfi basıyor, yazarken çok sık hata yapabiliyorsunuz. Ama alıştıktan sonra bu sefer de diğer klavyeleri kullanınca garip geliyor. :D
 
Son düzenleme:
XPG Summoner RED kullanıyorum aşırı memnunum bende yay çınlama vs. gibi sesler yok. Her şey stabil çalışıyor. Tek eksi olarak yazılımını söyleyebilirim ama onuda SignalRGB kullanarak çözebildim istediğim şekilde farklı modlarla kullanabiliyorum bu sayede. Bilek desteği yıpranıyor mu diye soracak olursan neredeyse 1 yıl olacak herhangi bir yıpranma yok (çok özenli kullandığım söylenemez). XPG için bir fikir olsun diye yazmak istedim.
 
XPG Summoner RED kullanıyorum aşırı memnunum bende yay çınlama vs. gibi sesler yok. Her şey stabil çalışıyor. Tek eksi olarak yazılımını söyleyebilirim ama onuda SignalRGB kullanarak çözebildim istediğim şekilde farklı modlarla kullanabiliyorum bu sayede. Bilek desteği yıpranıyor mu diye soracak olursan neredeyse 1 yıl olacak herhangi bir yıpranma yok (çok özenli kullandığım söylenemez). XPG için bir fikir olsun diye yazmak istedim.
fikirleriniz için teşekkürler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Summoner Silver Switch kullanıyorum gayet memnunum. Yay sesi tamamen yok diyemem, tuştan tuşa değişiyor, bazılarında çok, bazılarında az, bazılarında hiç yok. Ancak bu yay sesi tuşlara ağır çekimde basarsanız duyuluyor, normal hızda veya hızlı yazarsanız tabii ki duyulmuyor. Üzerinde USB girişi bulunması, yumuşak bilek desteği bulunması, ses açma kapama scrolluna sahip olması, kolay temizlenmesi ve sağlamlığını beğendim. Yazılım için bir şey diyemeyeceğim hiç kullanmadım. Membran klavyeden geçtiğim için başta çok zorlanmıştım çünkü dokunduğunuz an harfi basıyor, yazarken çok sık hata yapabiliyorsunuz. Ama alıştıktan sonra bu sefer de diğer klavyeleri kullanınca garip geliyor. :D
hocam yani normal bir basışta kulaklık takılı olmadan yay sesi hiç gelmiyor dogrumuyum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2 hafta asus rog scrope aldım fiyatının hakkını veriyor hissiyat olarak güzel ilk mekanil klavyem ve baya başarılı. Klavyede usb giriş olması ayrı +lardan kablosuz mouse aldım yanına asusun onu takıyorum
hocam yay sesi gibi herhangi bir sorunu yok kusursuz klavye diye biliyorum sizce öyle mi siz kullanıyorsunuz daha iyi bilirsiniz
 
hocam yani normal bir basışta kulaklık takılı olmadan yay sesi hiç gelmiyor dogrumuyum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Kendi klavyem için konuşayım. Ağır çekimde basarsam neredeyse yarısından geliyor klavyenin, yay sesi yok dersem yalan olur. Normal basarsam en fazla 2-3 tuştan yay sesi geliyor, hızlı basarsam hiç yay ses almıyorum.
 
Kendi klavyem için konuşayım. Ağır çekimde basarsam neredeyse yarısından geliyor klavyenin, yay sesi yok dersem yalan olur. Normal basarsam en fazla 2-3 tuştan yay sesi geliyor, hızlı basarsam hiç yay ses almıyorum.
hocam aradaki fiyat farkı için değer mi
 
fikirleriniz için teşekkürler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hocam yani normal bir basışta kulaklık takılı olmadan yay sesi hiç gelmiyor dogrumuyum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hocam yay sesi gibi herhangi bir sorunu yok kusursuz klavye diye biliyorum sizce öyle mi siz kullanıyorsunuz daha iyi bilirsiniz
Bana yay sesi gelmedi hiç sessiz bir klavye odada biri uyurken oyun oynuyorum ve kimse rahatsız olmuyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Zaten tuşa çok hafif bassam bile algılıyor. Ayrıyetten klavyede cherry mx değil asusun kendi ürettiği bir switch var x şeklinde optik switch diye de geçiyor 6 7 kanalda inceleme videosunu izlemiştim. Klavye için ayrı bir bilgi vereyim klavye 1 ms
 
hocam elinize ulaştıysa klavye nasıl?
Elime ulaştı, şahsen benim ışıkları olsun switchi olsun hoşuma gitti. silver switche alışması zor diyorlar ama alışacak bir yanı yok normal klavye sadece bu tık daha hassas. numpad tuşları vs.de çınlama var o yay sesini duyabiliyorsunuz ama wasd tuşlarında falan özel olarak çınlama sesi duymadım. kullandıkça açılıyor diyorlar ama hayırlısı.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,260
Mesajlar
11,085,946
Üyeler
198,282
Son üye
kory
Geri
Top