Şimdiden hayırlı olsun hocam.Hocam kısmetse bende scooterimi satmak istiyorum sonrasında ise nasip olursa bayiden sıfır Pulsar Rs/Ns yada Dominar çıkarmak istiyorum bakalım ne olucak nk250ye bende bulaşmak istemiyorum parçası çok pahalı motorun (Görünüşü çok iyi olsada)
80 lik falan yapıp hala kullanırsın bu arada ya. 100 lük 110 luk yapılamayabilir ama 80 lik yapıp birde limitörü kaldırıp yine kullanırsın.Arora var 50 lik satıyorum onu işte Ar50-11 mi neydi model numarasıda tam hatırlamıyorum.
Hocam konuyu trol amaçlı mı açtınız yoksa ciddi mi hani racing tip yatarak kullanılan bir motor nasıl başlangıç motoru olsunDaha önce hiç motor deneyimim olmadı 18 yaşındayım 1.85boy 95 kilo var ,daha önce hiç motor sürmedim
Hondanın 2025 model CBR500r modelini almayı düşünüyorum başlangıç için olur mu ?
bakalım biri motor başına geldi az önce 19.000 dedik bakalım adamada uyarsa perşembe günü satıyorum. Ns200 vs düşünüyordumda sıfır raider almak daha cazip geldi şuanda hem ehliyette tam yeter ikinciye ehliyet masrafı yapmamŞimdiden hayırlı olsun hocam.
Bende yaza kadar almayı umuyorum bakalım hayırlısı.
A1 mi var ehliyet? tekrar hayırlı olsun diyim ben şimdiden ayrıca.bakalım biri motor başına geldi az önce 19.000 dedik bakalım adamada uyarsa perşembe günü satıyorum. Ns200 vs düşünüyordumda sıfır raider almak daha cazip geldi şuanda hem ehliyette tam yeter ikinciye ehliyet masrafı yapmam
aynı tepkiyi bende verdim de arkadaş inatçı biraz yüksek motor istiyor hatta biri alabilir istiyosa adamın parası var dediDaha önce motor sürmedin, 18 yaşındasın, günlük hayatta kullanıcaksın ve racing mi alıyorsun hemde yüksek hacim ve nereden baksan 40 beygirlik?
A1 var evet A2 ye yükseltmek istiyordumda bu sefer motor taksidine para yetişmez vs 125 lik alayım yeterli 100 km hızı görüyor sonuçta akan yolda 90-100 görsün bana yeterliA1 mi var ehliyet? tekrar hayırlı olsun diyim ben şimdiden ayrıca.
kimse cevap vermemiş ama inceydi bu AEA ya burdan rahmetle diyelim.olur olur kız arkadaşın varmı
80-85'e çıkmaya çalışsa bile motor zangır zangır titreyecek ki naked/Commuter tarzda bir viteslide ben daha rahat ettim scooter yerine Ehliyet alırken baskı balatası debriyaj kaçıran motorla tekte aldım (Benim arkamda bir çocuk daha vardı aynı motora binen çocuk bu saydığım 2 sebepten motoru tekere getirmişti istemeden ikide bir stop ettiriyordu falan.)80 lik falan yapıp hala kullanırsın bu arada ya. 100 lük 110 luk yapılamayabilir ama 80 lik yapıp birde limitörü kaldırıp yine kullanırsın.
Yine sıkılıyosan öyle satarsın.
Wing50 orijinal 50cc iken 60 ta limitör var.
80cc yapıp limitörü kaldırırsan 80-85 takılıyor güzel oluyor.
Ölmedi, Yarışı erken bitirdi... farkettiğimde ince bir tebessüm oluştu yüzümde.kimse cevap vermemiş ama inceydi bu AEA ya burdan rahmetle diyelim.
Sence 10k düşüğe 30k kmde ns200 mü yoksa tam 100k ya sıfır raider 125 mi ? şöyle bir etkende var raideri alıcaksam sonraki ay direk alabilirim ama ns'i alıcaksam en azından 3-4 ay para biriktirmem gerek birde bunun ehliyet alma kısmı var. a1 var elimde pekte ehliyet masrafı yapmak istemiyorum.Başlangıç olarak ns200ug öneririm sebebi ise parçaları ucuz allah korusun olası bir kazadan sonra parçaları diğer japon modellerine göre daha ucuz. Kendim 125cc ile başladım ve inanın ki okula gitgelde kullanmak için aldım ve hızı yetmiyor merkezde de yetmemeye başladı. Ki çoğu 125cc motorda abs bile yok olanlar da aşırı pahalı motorlar, onları almak yerine 200 & 250cc abs'li (çinli olmasın) motor almak daha mantıklı. Ayrıca bu ekonomi şartlarda motor almak zor alabilmişken bi tık daha güçlü almak daha iyidir. Para kazanmak kolay değil. Ki artık 125cc motorlar 2.el piyasasında satılmamaya başladı. Sonuç olarak tavsiyem 2.el hint grubunda bir motosiklet olacaktır. TVS, Bajaj vs. Servise uğratmayacak motor alırsanız ve bir gün motor değişip sorun çıkardığında ne yapılacağını bilmemektense ilk motorumun japon değil hint olup çok fazla sorun çıkarmayandan bulup tek tük sorunları kendim çözebilcek kadar bilgi sahibi olmayı tercih ederim.