Binek araçlarda Dizele ne gerek var?

Merhabalar bunu dizel araç kullanırken yazıyorum ve merak ettiğim için soruyorum binek araçlarda dizele ne gerek var? çünkü ne ivmelenmesi iyi ne hızlanması otobanda yollar ölüm gibi gelmeye başlıyor ve en zorunuza giden 1.0 tsi diye bir zıvana yapmışlar adam tozunu yutturuyor bana 1.4 turbo dizel kullanıyorum zaten sıkıştırmaya gelmiyor lanet yağ yakıyor karbon emisyonu belli zaten ve bundan dolayıda yediği vergilerde belli yük desen binek araca ne yük atabilirsin ki karavan çektirmeyeceksen onuda yapacaksan Pick-up alman gerek zaten gırgırgırgır acayip bir sesi var klima baş düşmanı devir çeviremediği için daha 40 a gelicem utanmasa 3. vitesi isteyecek klima açıkken düz yolda ışıklarda kalkarken bir can çekişiyor bazen stop etme derecesine geliyor bir kaç kerede söndürdüm manuel araç diyeceksiniz ki ne kullanıyorsun bu kadar anlattın rezil öve öve bitmeyen "alacan gardaş ömrün boyunca binecen sorunsuz yağ su koy geç" denilen 1.4 D4D Toyotanın güya yaptığı en iyi motor ama bana göre tam bir FİYASKO ve yanlış anlaşılmasın aracım daha 110 binde makyajlı 2012 cidden sorunsuzmuş oymuş falan bırakın BMW yi kullandığın gibi bunu kullan bu direkt bir kaç aya gümler sıkıştırılıp yağ yakmaktan ayağının altında yumurta varmış gibi gaza dokunursan hiç zorlamazsan bende ömür boyu sorun çıkartmam durduk yere kolu kırılan birini gördünüz mü? bunu önerip aldıranlara o kadar kinliyim ki yani bu rezil rüsva motoru hangi üst zeka öve öve bitiremiyor çok merak ediyorum neymil tork yüksek lan makyajsızı 190 nm di bunun makyajlıdan sonra 205 yaptılar ondada deli dehşet bi yakıt ekonomisi ve yağ yakma sorunu patladı çok rezil bir motor kimseyede tavsiye etmiyorum sorunsuz diye eşşeğe binmeyin derim satıp benzinli V40 düşünüyorum 1.5 onun hakkındada bilgi verirseniz sevinirim.
benzinli alıcaksan da turbolu alacaksın hocam düşük hacim atmosferik seninkinden beter emin ol
 
benzinli alıcaksan da turbolu alacaksın hocam düşük hacim atmosferik seninkinden beter emin ol
20 yıldır honda 1.4 ies kullanan arkadaşım var ağır bakım dışında ne bir sorunu var nede gidişinde sıkıntı gördüm. Atmosferik her zaman en sorunsuz araçtır.
 
20 yıldır honda 1.4 ies kullanan arkadaşım var ağır bakım dışında ne bir sorunu var nede gidişinde sıkıntı gördüm. Atmosferik her zaman en sorunsuz araçtır.
hocam o bakımdan değil performansın düşüklüğü bakımından.
 
Merhabalar bunu dizel araç kullanırken yazıyorum ve merak ettiğim için soruyorum binek araçlarda dizele ne gerek var? çünkü ne ivmelenmesi iyi ne hızlanması otobanda yollar ölüm gibi gelmeye başlıyor ve en zorunuza giden 1.0 tsi diye bir zıvana yapmışlar adam tozunu yutturuyor bana 1.4 turbo dizel kullanıyorum zaten sıkıştırmaya gelmiyor lanet yağ yakıyor karbon emisyonu belli zaten ve bundan dolayıda yediği vergilerde belli yük desen binek araca ne yük atabilirsin ki karavan çektirmeyeceksen onuda yapacaksan Pick-up alman gerek zaten gırgırgırgır acayip bir sesi var klima baş düşmanı devir çeviremediği için daha 40 a gelicem utanmasa 3. vitesi isteyecek klima açıkken düz yolda ışıklarda kalkarken bir can çekişiyor bazen stop etme derecesine geliyor bir kaç kerede söndürdüm manuel araç diyeceksiniz ki ne kullanıyorsun bu kadar anlattın rezil öve öve bitmeyen "alacan gardaş ömrün boyunca binecen sorunsuz yağ su koy geç" denilen 1.4 D4D Toyotanın güya yaptığı en iyi motor ama bana göre tam bir FİYASKO ve yanlış anlaşılmasın aracım daha 110 binde makyajlı 2012 cidden sorunsuzmuş oymuş falan bırakın BMW yi kullandığın gibi bunu kullan bu direkt bir kaç aya gümler sıkıştırılıp yağ yakmaktan ayağının altında yumurta varmış gibi gaza dokunursan hiç zorlamazsan bende ömür boyu sorun çıkartmam durduk yere kolu kırılan birini gördünüz mü? bunu önerip aldıranlara o kadar kinliyim ki yani bu rezil rüsva motoru hangi üst zeka öve öve bitiremiyor çok merak ediyorum neymil tork yüksek lan makyajsızı 190 nm di bunun makyajlıdan sonra 205 yaptılar ondada deli dehşet bi yakıt ekonomisi ve yağ yakma sorunu patladı çok rezil bir motor kimseyede tavsiye etmiyorum sorunsuz diye eşşeğe binmeyin derim satıp benzinli V40 düşünüyorum 1.5 onun hakkındada bilgi verirseniz sevinirim.
reis 520d ile 1.4d toyota aynı mı buyuk ıhtımalle aynı arabarı kullanıyoruz ya da cok yakın modelle benımkı 1.4 dizel comfort exre 2012 model corolla
 
Merhabalar bunu dizel araç kullanırken yazıyorum ve merak ettiğim için soruyorum binek araçlarda dizele ne gerek var? çünkü ne ivmelenmesi iyi ne hızlanması otobanda yollar ölüm gibi gelmeye başlıyor ve en zorunuza giden 1.0 tsi diye bir zıvana yapmışlar adam tozunu yutturuyor bana 1.4 turbo dizel kullanıyorum zaten sıkıştırmaya gelmiyor lanet yağ yakıyor karbon emisyonu belli zaten ve bundan dolayıda yediği vergilerde belli yük desen binek araca ne yük atabilirsin ki karavan çektirmeyeceksen onuda yapacaksan Pick-up alman gerek zaten gırgırgırgır acayip bir sesi var klima baş düşmanı devir çeviremediği için daha 40 a gelicem utanmasa 3. vitesi isteyecek klima açıkken düz yolda ışıklarda kalkarken bir can çekişiyor bazen stop etme derecesine geliyor bir kaç kerede söndürdüm manuel araç diyeceksiniz ki ne kullanıyorsun bu kadar anlattın rezil öve öve bitmeyen "alacan gardaş ömrün boyunca binecen sorunsuz yağ su koy geç" denilen 1.4 D4D Toyotanın güya yaptığı en iyi motor ama bana göre tam bir FİYASKO ve yanlış anlaşılmasın aracım daha 110 binde makyajlı 2012 cidden sorunsuzmuş oymuş falan bırakın BMW yi kullandığın gibi bunu kullan bu direkt bir kaç aya gümler sıkıştırılıp yağ yakmaktan ayağının altında yumurta varmış gibi gaza dokunursan hiç zorlamazsan bende ömür boyu sorun çıkartmam durduk yere kolu kırılan birini gördünüz mü? bunu önerip aldıranlara o kadar kinliyim ki yani bu rezil rüsva motoru hangi üst zeka öve öve bitiremiyor çok merak ediyorum neymil tork yüksek lan makyajsızı 190 nm di bunun makyajlıdan sonra 205 yaptılar ondada deli dehşet bi yakıt ekonomisi ve yağ yakma sorunu patladı çok rezil bir motor kimseyede tavsiye etmiyorum sorunsuz diye eşşeğe binmeyin derim satıp benzinli V40 düşünüyorum 1.5 onun hakkındada bilgi verirseniz sevinirim.
Hocam Toyota'nın dizeli çok tartışmaya açık :) Benzinli veya hibrit alıp da sorun yaşayan neredeyse hiç görmedim de duymadım da. Benzin veya hibrit de saçma geliyor bana sırf 3 kuruş eksik harcama çıkacak diye ne yol tutan, ne malzeme kalitesi olan, ne ses yalıtımı olan, ne performansı olan bomboş bir araca - markaya abanıyoruz millet olarak. Evde 2004 Corsa var 2007'den beri 18 senedir yağ + su masrafı dışında ilk kez bu sene masraf açtı debriyaj alt merkezi değiştirdik. Arabanın alt rot'lar, fren diskleri, baskı balataya kadar fabrikanın taktığı duruyor üstünde. o kadar bozuk yola rağmen ön düzen bile tamir görmedi. Düzgün baktıktan sonra Toyota olmasına lüzum BENCE yok.
V40 nasıldır bilmiyorum ancak biraz daha parçası uygun, ustası bulunabilir, piyasası olan bir araç bakardım şahsen. Sarı sitede ilanda 257 tane V40 var sadece.
 
asya arabalarında dizel hiç gitmiyor
 
20 yıldır honda 1.4 ies kullanan arkadaşım var ağır bakım dışında ne bir sorunu var nede gidişinde sıkıntı gördüm. Atmosferik her zaman en sorunsuz araçtır.
Atmosferik alıyorasan motor hacmi minimum 2.0 olmalı yoksa rampada ya 6k devir çevirirsin ya da izler kalırsın tecrübeyle sabit
 
Atmosferik alıyorasan motor hacmi minimum 2.0 olmalı yoksa rampada ya 6k devir çevirirsin ya da izler kalırsın tecrübeyle sabit
Bulunduğun şehir önemli ben Sakarya'da yım rampa yok böyle bir sorun yasamiyorsun uzun yoldada devir cevirirsin
 
rampa sıkıntı ya zaten torku çok düşük oluyor dizel ve turbolu araçlara göre
zamanında 20 yıl tofaş kullandı bu millet torkmu vardı araçlarda birde arkadan itiş ne rampalar ne yollar yaptı o araçlar bütün şehirlerde Orta yaşlı grup için sorun değil bu şeyler :D
1.4 spring v.s unuttunuzmu :D
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

Forum istatistikleri

Konular
1,151,710
Mesajlar
10,379,024
Üyeler
183,158
Son üye
drkkdeem
Geri
Top