Bisikletle ceza yedim.

scooterla yıyenı gordumde bısıkletlıyı hıc
 
Bişey demek istemiyorum keşke her alanda işlerini layıkıyla yapsalarda bu kalsa
17 yaşında çocugun 700tlsine muhtaç oldu artık bu ülke, diyebilirdi kardeşim bak tehlikeli burası gitme uyarıyorum bir dahakine ceza yazarım diye yok vicdan yok bunlarda zaten işten çıkmışım yorgunum iyice moralim bozuldu bu olay yüzünden
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,181
Mesajlar
11,074,431
Üyeler
198,075
Son üye
alva315
Geri
Top