Neler Yeni

Yardım Casper'dan Dava Yedim

porento54

80+
Katılım
11 Kasım 2023
Mesajlar
243
Dahası  
Reaksiyon skoru
151
İsim
Furkan Aydın
Eğer ürün elinize ulaştıysa haklı olabilirdiniz. Fakat unutmayın ki satış sistemlerini yöneten kişilerde birer insan yani hata yapıp yanlış fiyat girebilir. İndirimi yanlış yazabilir dikkatsizlikle. Arkadaşların dediği gibi bunu farkettikten sonra otomatik iade oluşur ve sizde olayın aa evet yanlış girilmiş zaten piyasanın baya altındaydı bekliyordum demeniz lazımken bunu thh'ye şikayet etmeniz çok yanlış olmuş. Mesela siz durumu markaya işte ben ödeme yaptım taksiktlendirdim bu yüzden mağdur oldum diye iletseniz bile koskaca marka size en azından bir indirim kodu felan tanımlardı.
 

sey7ullah

80+ Bronze
Katılım
8 Nisan 2023
Mesajlar
505
Dahası  
Reaksiyon skoru
174
İsim
SEYFULLAH KIR
Satmadığın açık belli. Satsaydın satış yapsaydın bu şekilde bir hesaplama yapmazdın. Metrik olarak iptal/iade/kusurlu ürün/yanlış ürün başına cezai bir tutar vardır ve bu ürün başına uygulanan cezaya mağaza puanı dahil edilir. Trendyol veyahut herhangi pazaryerinden satış yapan bir satıcı hiç bir zaman(Pilot mağazalar hariç) 7 10 günden aşşağı vaade ile çalışamaz. Dolayısıyla hiç bir satıcı parayı alıp faize atamadan müşteriye para iadesi sağlanır.
Ceza tutarlarının hesaplama şekli ise ürün bedelinin ortalama % lik dilim ile uygulanır.
Örnek tablo :

5-100₺ Ürün iptal ceza bedeli 50₺
100-1000₺ ürün iptal ceza bedeli 150₺
1000-10000₺ ürün iptali ceza bedeli 500₺

15 Gün vaade ile çalışsa firma. Firmaya verilen 3 gün içinde kargoya teslim süresi dolacağı için iptal olacak. Yani satıcı mağaza bırak parayı faizde yemeyi siparişin iptal olmasından -500₺ içeride olacak.
Kusura bakma'da seyfullah o kadar avukatlar ile hazırlanan Tüketici Sözleşmesi/Satıcı Sözleşmeleri senin benim gibi adamlarla birlikte yazılan sözleşmeler değil. Hepsi düşünülmüş her kurnazlığı hesaplanmış sözleşmelerdir.

Yani demem o ki hiç mantıklı bir hareket değildir.
Uygulanacak ceza + Müşterinin mağazaya olumsuz yorumu + Mağaza puanının tedarik edememe kaynaklı iptalinden dolayı düşümesi.
Not: Mağaza puanı bir çok şey için çok önemlidir gerek müşterilerin yüksek puanlı mağazalara yönelmesi. Gerek satış yapacağın ürün için girdiğin fiyatın en ucuz fiyat olmasına rağmen 1. sıraya çıkarmaması. Yani senin bir malın için mağazasının algoritmasını bu şekilde hiç etmesinin bir anlamı yok. Tamamen Entegrasyon/Api veya insan hatası ile girilmiş fiyat diye tahmin ediyorum.
-bak güzel kardeşim mevzu excalibur değil anlamadığın nokta bu. dediklerine katılıyorum cezai işlemlere kabul okey tamam mı ? ama sence standart satıcıya olan anlaşması ile koskoca mağaza bir mi? hadi aynı diyelim buna rağmen niye puanı hala yüksek
-benim dediğim excalibur ve benzeri elektronik marketlerin bunu defalarca kez yaptığı,
-onun haricinde dediğin cezalar standart olarak okey ama sen firmaların e ticaret mağazaları ile anlaşmasının standart olduğunu düşünüyor musun?
-bir de bu sıkıntıların bir çoğunun trendyol adı altında oluyor bir düşünür müsün?
-bir firmanın her e ticaret mağazasında neden ürünlerin sayısı farklı ve genel puan bir tek amazonda düşük?
-ve senin aldığın ürünün parası trendyolun mevduatlı mı mevduatsız mı gidiyor biliyor musun? bir düşünür müsün?
-resimin tek bir parçasın takılıp niye genel de demek istenileni anlamıyorsun yada anlamak istemiyorsun anlamıyorum? mevzu excalibur değil ama daha daha laf anlatmayacağım
daha çok da yazabilirim ama sen hala daha iade ürün cezasına takıl
Mesaj otomatik birleştirildi:

Eğer ürün elinize ulaştıysa haklı olabilirdiniz. Fakat unutmayın ki satış sistemlerini yöneten kişilerde birer insan yani hata yapıp yanlış fiyat girebilir. İndirimi yanlış yazabilir dikkatsizlikle. Arkadaşların dediği gibi bunu farkettikten sonra otomatik iade oluşur ve sizde olayın aa evet yanlış girilmiş zaten piyasanın baya altındaydı bekliyordum demeniz lazımken bunu thh'ye şikayet etmeniz çok yanlış olmuş. Mesela siz durumu markaya işte ben ödeme yaptım taksiktlendirdim bu yüzden mağdur oldum diye iletseniz bile koskaca marka size en azından bir indirim kodu felan tanımlardı.
kanka dediklerin doğru aslında ama sürekli bunun trendyol üzerinden yapılması ironik ve komik yani son 1 yılda sadece bu ikiliden mağdur olan kaç kişi var allah bilir burda sadece forumda olanlardan haberimiz var normal insanların sayısı allah bilir ki mevzu sadece iki firma değil.
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2024-10-27 210827.png
    Ekran görüntüsü 2024-10-27 210827.png
    249.7 KB · Hit: 43
  • Ekran görüntüsü 2024-10-27 210837.png
    Ekran görüntüsü 2024-10-27 210837.png
    628.1 KB · Hit: 40
  • Ekran görüntüsü 2024-10-27 211049.png
    Ekran görüntüsü 2024-10-27 211049.png
    15.4 KB · Hit: 39
  • Ekran görüntüsü 2024-10-27 211124.png
    Ekran görüntüsü 2024-10-27 211124.png
    148.1 KB · Hit: 38
  • Ekran görüntüsü 2024-10-27 211148.png
    Ekran görüntüsü 2024-10-27 211148.png
    30.1 KB · Hit: 42

Volkan:/

80+ Silver
Katılım
24 Temmuz 2024
Mesajlar
3,349
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,171
İsim
Volkan
Son durum nedir hocam 2 saattir yorumları okuyorum beynim sulandı burda
ben okumadım da bir eleman var casper babasının malı gibi savunuyor onu çözdüm gibi yada casper çalışanı falan ondan zoruna gitmiş millete sallıyor sanırım bir kaç yorumu gözüme çarptı okuyasım gelmedi
 

porento54

80+
Katılım
11 Kasım 2023
Mesajlar
243
Dahası  
Reaksiyon skoru
151
İsim
Furkan Aydın
-bak güzel kardeşim mevzu excalibur değil anlamadığın nokta bu. dediklerine katılıyorum cezai işlemlere kabul okey tamam mı ? ama sence standart satıcıya olan anlaşması ile koskoca mağaza bir mi? hadi aynı diyelim buna rağmen niye puanı hala yüksek
-benim dediğim excalibur ve benzeri elektronik marketlerin bunu defalarca kez yaptığı,
-onun haricinde dediğin cezalar standart olarak okey ama sen firmaların e ticaret mağazaları ile anlaşmasının standart olduğunu düşünüyor musun?
-bir de bu sıkıntıların bir çoğunun trendyol adı altında oluyor bir düşünür müsün?
-bir firmanın her e ticaret mağazasında neden ürünlerin sayısı farklı ve genel puan bir tek amazonda düşük?
-ve senin aldığın ürünün parası trendyolun mevduatlı mı mevduatsız mı gidiyor biliyor musun? bir düşünür müsün?
-resimin tek bir parçasın takılıp niye genel de demek istenileni anlamıyorsun yada anlamak istemiyorsun anlamıyorum? mevzu excalibur değil ama daha daha laf anlatmayacağım
daha çok da yazabilirim ama sen hala daha iade ürün cezasına takıl
Mesaj otomatik birleştirildi:


kanka dediklerin doğru aslında ama sürekli bunun trendyol üzerinden yapılması ironik ve komik yani son 1 yılda sadece bu ikiliden mağdur olan kaç kişi var allah bilir burda sadece forumda olanlardan haberimiz var normal insanların sayısı allah bilir ki mevzu sadece iki firma değil.
Doğrudur sürekli yanlış yada bilerek bir şey yapılıyorsa bunu direkt ifşalasan daha mantıklı olurdu. Dediğim gibi arkadaşımda trendyol diğer yerlerde ürün satışı yapan bir mağazada çalışıyor fiyatları o giriyordu arada yanlış yapıyorum sonra iade verip düzeltiyorduk diyordu. Yani bilerek yapılan bir şey varsa onu ifşalayıp insanları uyarman daha mantıklı.
 

sey7ullah

80+ Bronze
Katılım
8 Nisan 2023
Mesajlar
505
Dahası  
Reaksiyon skoru
174
İsim
SEYFULLAH KIR
Doğrudur sürekli yanlış yada bilerek bir şey yapılıyorsa bunu direkt ifşalasan daha mantıklı olurdu. Dediğim gibi arkadaşımda trendyol diğer yerlerde ürün satışı yapan bir mağazada çalışıyor fiyatları o giriyordu arada yanlış yapıyorum sonra iade verip düzeltiyorduk diyordu. Yani bilerek yapılan bir şey varsa onu ifşalayıp insanları uyarman daha mantıklı.
avukata verecek param yok kanka kimseye para yediremem 5 sene bununla mı uğraşayım yoksa itibarsızlaştırma yok bilmem ne?
al sana hukukun üstünlüğü endeksi
Mesaj otomatik birleştirildi:

şikayet varda bile bir sürü şikayet var zaten
Mesaj otomatik birleştirildi:

o bana cahil diyen arkadaş da gitsin ekonomi öğrensin önce açsın fintables diye bir platform var baksın buradaki yazanların ne olduğunu en büyük şirketlerden biri olan Koç Holdingin ne kadar zararda olduğunu buna rağmen neden ekonomik övmeler yaptığını öğrensin ama işine gelirse cevaplasın
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2024-10-27 213247.png
    Ekran görüntüsü 2024-10-27 213247.png
    125.5 KB · Hit: 35
  • Ekran görüntüsü 2024-10-27 213448.png
    Ekran görüntüsü 2024-10-27 213448.png
    269 KB · Hit: 33
Katılım
24 Kasım 2023
Mesajlar
117
Dahası  
Reaksiyon skoru
60
İsim
sinan
Satmadığın açık belli. Satsaydın satış yapsaydın bu şekilde bir hesaplama yapmazdın. Metrik olarak iptal/iade/kusurlu ürün/yanlış ürün başına cezai bir tutar vardır ve bu ürün başına uygulanan cezaya mağaza puanı dahil edilir. Trendyol veyahut herhangi pazaryerinden satış yapan bir satıcı hiç bir zaman(Pilot mağazalar hariç) 7 10 günden aşşağı vaade ile çalışamaz. Dolayısıyla hiç bir satıcı parayı alıp faize atamadan müşteriye para iadesi sağlanır.
Ceza tutarlarının hesaplama şekli ise ürün bedelinin ortalama % lik dilim ile uygulanır.
Örnek tablo :

5-100₺ Ürün iptal ceza bedeli 50₺
100-1000₺ ürün iptal ceza bedeli 150₺
1000-10000₺ ürün iptali ceza bedeli 500₺

15 Gün vaade ile çalışsa firma. Firmaya verilen 3 gün içinde kargoya teslim süresi dolacağı için iptal olacak. Yani satıcı mağaza bırak parayı faizde yemeyi siparişin iptal olmasından -500₺ içeride olacak.
Kusura bakma'da seyfullah o kadar avukatlar ile hazırlanan Tüketici Sözleşmesi/Satıcı Sözleşmeleri senin benim gibi adamlarla birlikte yazılan sözleşmeler değil. Hepsi düşünülmüş her kurnazlığı hesaplanmış sözleşmelerdir.

Yani demem o ki hiç mantıklı bir hareket değildir.
Uygulanacak ceza + Müşterinin mağazaya olumsuz yorumu + Mağaza puanının tedarik edememe kaynaklı iptalinden dolayı düşümesi.
Not: Mağaza puanı bir çok şey için çok önemlidir gerek müşterilerin yüksek puanlı mağazalara yönelmesi. Gerek satış yapacağın ürün için girdiğin fiyatın en ucuz fiyat olmasına rağmen 1. sıraya çıkarmaması. Yani senin bir malın için mağazasının algoritmasını bu şekilde hiç etmesinin bir anlamı yok. Tamamen Entegrasyon/Api veya insan hatası ile girilmiş fiyat diye tahmin ediyorum.


Öncelikle sizin trendyol ile sözleşmenizle , x firmasının sözleşmesi aynı değil. Örnek olarak aynı kategoride benden daha büyük bir firma (sahibi ile görüştüğüm) daha düşük komisyon ödüyor. Olumsuz yorum sildiren firmalar bile mevcut.

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 54. maddesi “Tüketicinin Bilgilendirilmesi ve Menfaatlerinin Korunması” konulu kısmın “Fiyat Etiketi” başlıklı 54.Maddesi şu şekildedir ;

(2) Etiket, tarife ve fiyat listelerinde belirtilen fiyat ile kasa fiyatı arasında fark olması durumunda tüketici lehine olan fiyat uygulanır.

Kanun maddesindeki “Tüketici lehine olan fiyat uygulanır” ibaresi de dikkate alındığında , etiket fiyatı ile kasa fiyatının farklı olması halinde, hangi fiyat düşükse, tüketiciye düşük olan fiyat uygulanmalıdır.
 

Muhammet Öztürk

80+ Bronze
Katılım
29 Ocak 2023
Mesajlar
609
Satmadığın açık belli. Satsaydın satış yapsaydın bu şekilde bir hesaplama yapmazdın. Metrik olarak iptal/iade/kusurlu ürün/yanlış ürün başına cezai bir tutar vardır ve bu ürün başına uygulanan cezaya mağaza puanı dahil edilir. Trendyol veyahut herhangi pazaryerinden satış yapan bir satıcı hiç bir zaman(Pilot mağazalar hariç) 7 10 günden aşşağı vaade ile çalışamaz. Dolayısıyla hiç bir satıcı parayı alıp faize atamadan müşteriye para iadesi sağlanır.
Ceza tutarlarının hesaplama şekli ise ürün bedelinin ortalama % lik dilim ile uygulanır.
Örnek tablo :

5-100₺ Ürün iptal ceza bedeli 50₺
100-1000₺ ürün iptal ceza bedeli 150₺
1000-10000₺ ürün iptali ceza bedeli 500₺

15 Gün vaade ile çalışsa firma. Firmaya verilen 3 gün içinde kargoya teslim süresi dolacağı için iptal olacak. Yani satıcı mağaza bırak parayı faizde yemeyi siparişin iptal olmasından -500₺ içeride olacak.
Kusura bakma'da seyfullah o kadar avukatlar ile hazırlanan Tüketici Sözleşmesi/Satıcı Sözleşmeleri senin benim gibi adamlarla birlikte yazılan sözleşmeler değil. Hepsi düşünülmüş her kurnazlığı hesaplanmış sözleşmelerdir.

Yani demem o ki hiç mantıklı bir hareket değildir.
Uygulanacak ceza + Müşterinin mağazaya olumsuz yorumu + Mağaza puanının tedarik edememe kaynaklı iptalinden dolayı düşümesi.
Not: Mağaza puanı bir çok şey için çok önemlidir gerek müşterilerin yüksek puanlı mağazalara yönelmesi. Gerek satış yapacağın ürün için girdiğin fiyatın en ucuz fiyat olmasına rağmen 1. sıraya çıkarmaması. Yani senin bir malın için mağazasının algoritmasını bu şekilde hiç etmesinin bir anlamı yok. Tamamen Entegrasyon/Api veya insan hatası ile girilmiş fiyat diye tahmin ediyorum.
ama gel gör ki paşamız oradan satış yapmış hatta arkadaşı bile yapmış günlük faiz yiyip çalışan parasını öyle ödüyorlar herkes ticaret düşünmemeli yorumlardan bunu anlayabiliyoruz
 

EmirhanBayramFK

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2022
Mesajlar
1,583
Dahası  
Reaksiyon skoru
747
Konum
İstanbul
İsim
Emirhan Bayram
İlgilendiği Kategoriler
Yurt İçi Alışverişler-E-Ticaret-Pazaryerleri-Tüketici Hakem Heyetleri-Donanım/Yazılım
-bak güzel kardeşim mevzu excalibur değil anlamadığın nokta bu. dediklerine katılıyorum cezai işlemlere kabul okey tamam mı ? ama sence standart satıcıya olan anlaşması ile koskoca mağaza bir mi? hadi aynı diyelim buna rağmen niye puanı hala yüksek
-benim dediğim excalibur ve benzeri elektronik marketlerin bunu defalarca kez yaptığı,
-onun haricinde dediğin cezalar standart olarak okey ama sen firmaların e ticaret mağazaları ile anlaşmasının standart olduğunu düşünüyor musun?
-bir de bu sıkıntıların bir çoğunun trendyol adı altında oluyor bir düşünür müsün?
-bir firmanın her e ticaret mağazasında neden ürünlerin sayısı farklı ve genel puan bir tek amazonda düşük?
-ve senin aldığın ürünün parası trendyolun mevduatlı mı mevduatsız mı gidiyor biliyor musun? bir düşünür müsün?
-resimin tek bir parçasın takılıp niye genel de demek istenileni anlamıyorsun yada anlamak istemiyorsun anlamıyorum? mevzu excalibur değil ama daha daha laf anlatmayacağım
daha çok da yazabilirim ama sen hala daha iade ürün cezasına takıl
Mesaj otomatik birleştirildi:


kanka dediklerin doğru aslında ama sürekli bunun trendyol üzerinden yapılması ironik ve komik yani son 1 yılda sadece bu ikiliden mağdur olan kaç kişi var allah bilir burda sadece forumda olanlardan haberimiz var normal insanların sayısı allah bilir ki mevzu sadece iki firma değil.
Öncelikle sizin trendyol ile sözleşmenizle , x firmasının sözleşmesi aynı değil. Örnek olarak aynı kategoride benden daha büyük bir firma (sahibi ile görüştüğüm) daha düşük komisyon ödüyor. Olumsuz yorum sildiren firmalar bile mevcut.

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 54. maddesi “Tüketicinin Bilgilendirilmesi ve Menfaatlerinin Korunması” konulu kısmın “Fiyat Etiketi” başlıklı 54.Maddesi şu şekildedir ;

(2) Etiket, tarife ve fiyat listelerinde belirtilen fiyat ile kasa fiyatı arasında fark olması durumunda tüketici lehine olan fiyat uygulanır.

Kanun maddesindeki “Tüketici lehine olan fiyat uygulanır” ibaresi de dikkate alındığında , etiket fiyatı ile kasa fiyatının farklı olması halinde, hangi fiyat düşükse, tüketiciye düşük olan fiyat uygulanmalıdır.
Evet her satıcının komisyon tarifesi aynı değil. Ama ceza sözleşmeleri aynı. Bu komisyon tarifeleri marka apple veyahut excalibur diye değil güzel kardeşlerim satıcının satıcı seviyesinden dolayı farklar oluşuyor. Kim si excaliburu. Siz bildiğiniz ile konuşmaya devam edin. Siz ödediğiniz para ile faize gidip elemanların maaşları ödediğine takılın :D :D Bende burada ciddi ciddi açıklama yapıyorum. @copierbond THH başvur cevabını al THH nin kararınıda inanmayabilirsin gerçi. Bir mağazanın puan metriği sadece yorum odaklı olabilir bu her pazaryeri için farklı oranlar demektedir.

1730115366295.png


Seninle burda daha fazla laf dalaşına girmeyeceğim. Ben sadece kendinizi haklı gibi savunmamanız için bu şekilde cevap verdim. Yoksa parasıyla değilmi dava açın. Olan zamanınıza olacak ve bu ürünü dava sonuçlanınca aynı fiyata alamayacaksınız. fatura tutaranıza göre muadil alabileceksiniz en fazla :)

Mesaj otomatik birleştirildi:

ama gel gör ki paşamız oradan satış yapmış hatta arkadaşı bile yapmış günlük faiz yiyip çalışan parasını öyle ödüyorlar herkes ticaret düşünmemeli yorumlardan bunu anlayabiliyoruz
Keşke Böyle bir şey olsaydıda olmayan malları satarak gelen paralar ile faizde çatır çatır kazansaydım. Ahh Ahh :D :D
 

Ekler

  • 1730115518116.png
    1730115518116.png
    65.9 KB · Hit: 21
Katılım
24 Kasım 2023
Mesajlar
117
Dahası  
Reaksiyon skoru
60
İsim
sinan
THH başvur cevabını al THH nin kararınıda inanmayabilirsin gerçi.

Seninle burda daha fazla laf dalaşına girmeyeceğim. Ben sadece kendinizi haklı gibi savunmamanız için bu şekilde cevap verdim. Yoksa parasıyla değilmi dava açın. Olan zamanınıza olacak ve bu ürünü dava sonuçlanınca aynı fiyata alamayacaksınız. fatura tutaranıza göre muadil alabileceksiniz en fazla :)

Keşke Böyle bir şey olsaydıda olmayan malları satarak gelen paralar ile faizde çatır çatır kazansaydım. Ahh Ahh :D :D

Öncelikle ben bu ürünü almadım sadece kanun tarafında cevapladım. Eğer siz kanunun size verdiği hakkı kullanmazsanız daha çok binerler (Burada binerler sözü kişisel değildir). Satışlarda da 1 adetten fazla alınırsa art niyet gözetilir diyor.

Bu konuda size ilk defa cevap verdim. Seninle daha fazla laf dalaşına girmeyeceğim demişsiniz. Okuyanda sizle bu konuda savaşıyoruz sanacak. Siz bildiğiniz yolda ilerlemeye devam edin. Mağdur olan arkadaş sonuca ulaştığında bakarsınız.
 

EmirhanBayramFK

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2022
Mesajlar
1,583
Dahası  
Reaksiyon skoru
747
Konum
İstanbul
İsim
Emirhan Bayram
İlgilendiği Kategoriler
Yurt İçi Alışverişler-E-Ticaret-Pazaryerleri-Tüketici Hakem Heyetleri-Donanım/Yazılım
Öncelikle ben bu ürünü almadım sadece kanun tarafında cevapladım. Eğer siz kanunun size verdiği hakkı kullanmazsanız daha çok binerler (Burada binerler sözü kişisel değildir). Satışlarda da 1 adetten fazla alınırsa art niyet gözetilir diyor.

Bu konuda size ilk defa cevap verdim. Seninle daha fazla laf dalaşına girmeyeceğim demişsiniz. Okuyanda sizle bu konuda savaşıyoruz sanacak. Siz bildiğiniz yolda ilerlemeye devam edin. Mağdur olan arkadaş sonuca ulaştığında bakarsınız.
Bende sadece olanları söyledim. Bir ürünü piyasa fiyatından oldukça altına satın alıyorsunuz. Bir hata ve yanlışlık olduğu açıkca ortada. Buna rağmen hak talep ediyorsunuz buna ben cevap veriyorum. Sana ilk defa cevap verdim. Seninle laf dalaşına girmeyeceğim cümlesini sana söylemedim. THH haklı çıkaracaktır zaten müşteriyi. Firmanın itiraz edeceğinden şüphem yoktu zaten etmiş. THH yüzünden satıcılar eziliyor maalesef. Ve bunun keyfi bir hata olduğuna inanmıyorum tamamen firma adına bir zarar.
 

sey7ullah

80+ Bronze
Katılım
8 Nisan 2023
Mesajlar
505
Dahası  
Reaksiyon skoru
174
İsim
SEYFULLAH KIR
valla yeminle haklı çıkmak için aynı kumda patinajdasınız ben neler yazmışım adam takılmış excaliburda excalibur, excaliburda excalibur. hatalı fiyata ceza anladık senin söylediğini ve diyoruz ki teknik olarak "HAKLISIN" okey. Ama el altından firmaların nasıl para döndürdüğünü nasıl anlaşmalar içinde olduğunu standart bir vatandaş bilemez O firmaların sahibi değilsen.
Evet her satıcının komisyon tarifesi aynı değil. Ama ceza sözleşmeleri aynı. Bu komisyon tarifeleri marka apple veyahut excalibur diye değil güzel kardeşlerim satıcının satıcı seviyesinden dolayı farklar oluşuyor. Kim si excaliburu. Siz bildiğiniz ile konuşmaya devam edin. Siz ödediğiniz para ile faize gidip elemanların maaşları ödediğine takılın :D :D Bende burada ciddi ciddi açıklama yapıyorum. @copierbond THH başvur cevabını al THH nin kararınıda inanmayabilirsin gerçi. Bir mağazanın puan metriği sadece yorum odaklı olabilir bu her pazaryeri için farklı oranlar demektedir.

Alıntıyı görüntüle

Seninle burda daha fazla laf dalaşına girmeyeceğim. Ben sadece kendinizi haklı gibi savunmamanız için bu şekilde cevap verdim. Yoksa parasıyla değilmi dava açın. Olan zamanınıza olacak ve bu ürünü dava sonuçlanınca aynı fiyata alamayacaksınız. fatura tutaranıza göre muadil alabileceksiniz en fazla :)

Mesaj otomatik birleştirildi:


Keşke Böyle bir şey olsaydıda olmayan malları satarak gelen paralar ile faizde çatır çatır kazansaydım. Ahh Ahh :D :D
Yoksa bireysel satıcılar eziliyor yine okey sana bir şey diyen yok zaten ama belli başlı bazı firmaların sürekli bir e ticaret sitesinde hatalı fiyat girmesinin altında bir olay var. Ben basit olanını düşündüm ve en kolay olanı söyledim ki bu faiz. Ve tekrar söylüyorum bunu excalibur değil trendyol yapıyor olabilir bazı satıcılarla el atından anlaşmalı olabilir yoksa Amazon da puanı 3.5 bile olamayan firmanın nasıl diğer hepsinde 9.5 üstü? Yorum sildirme yok mu sence ?

Bana söylediğin gibi dava açabilirim ama kimi kime şikayet ediyorum. Hukukun üstünlüğünün 142 ülke arasında 117. ülkenin mi hukuğuna şikayet edeyim?
 

EmirhanBayramFK

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2022
Mesajlar
1,583
Dahası  
Reaksiyon skoru
747
Konum
İstanbul
İsim
Emirhan Bayram
İlgilendiği Kategoriler
Yurt İçi Alışverişler-E-Ticaret-Pazaryerleri-Tüketici Hakem Heyetleri-Donanım/Yazılım
valla yeminle haklı çıkmak için aynı kumda patinajdasınız ben neler yazmışım adam takılmış excaliburda excalibur, excaliburda excalibur. hatalı fiyata ceza anladık senin söylediğini ve diyoruz ki teknik olarak "HAKLISIN" okey. Ama el altından firmaların nasıl para döndürdüğünü nasıl anlaşmalar içinde olduğunu standart bir vatandaş bilemez O firmaların sahibi değilsen.

Yoksa bireysel satıcılar eziliyor yine okey sana bir şey diyen yok zaten ama belli başlı bazı firmaların sürekli bir e ticaret sitesinde hatalı fiyat girmesinin altında bir olay var. Ben basit olanını düşündüm ve en kolay olanı söyledim ki bu faiz. Ve tekrar söylüyorum bunu excalibur değil trendyol yapıyor olabilir bazı satıcılarla el atından anlaşmalı olabilir yoksa Amazon da puanı 3.5 bile olamayan firmanın nasıl diğer hepsinde 9.5 üstü? Yorum sildirme yok mu sence ?

Bana söylediğin gibi dava açabilirim ama kimi kime şikayet ediyorum. Hukukun üstünlüğünün 142 ülke arasında 117. ülkenin mi hukuğuna şikayet edeyim?
Altı boş olan ne kadar varsayım varsa söylüyorsun. Bende bol keseden Trendyol Kara para aklıyor diyorum o zaman. Test hesabı açıp sipariş geçiyor siparişi teslime çekiyor buradan kara para aklıyor. (i)

Bu senin dediklerin altı boş olan bir düşünce sadece. Marka olarak bahsetmiyorum ben. 2.5 Milyar dolarlık Sipariş Hacmi olan bir platform kıçı kırık bir marka ile 100 siparişte 3M ₺ için markasını kötülemek ister mi ? (Ki burada sipariş başına %10-12 komisyon alıyor sadece. 30binlik pc için 3600₺ yapar 100 siparişte 360.000₺. Hadi senin için 3 günlük faize atalım 1400₺ için bi bu kadar marka zedelenmesi sence :) ) Sencede mantıklı mı ? bu mantıklı geliyorsa eyvallah diyip daha cevap vermeyeceğim dostum.

Bu arada bilindik markalar ile çalışmamış olsam bile pilot mağazada çalıştım. Ürünlerin pazaryeri bazlı satış adetlerini düşük hata payı ile takip edebilirsiniz ortalama bir ciro görüntüleyebilirsiniz zaten.
 
Son düzenleme:

codcubiri

80+ Silver
Katılım
29 Ocak 2023
Mesajlar
3,165
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,131
İsim
Ömür
burda ne konuşmuşsunuz okumadım adam zaten thh kazanmış casper yediremeyip dava açmış bu bir marka büyük rezalet
 
Top Bottom