Bütün bu arızaların sebebi Türk Telekom ve bilerek yapıyor. Sırf siz bıkıp Türk Telekom'a pahalı da olsa dönün diye... Bunu altyapısını kullandırdığı bütün küçük ISS'lere aralıklı şekilde yapıyor.
Bence kesinliklte böyle bir şey yok.
Aynısını Netgsm e Turkcell yaptı. Ama netgsm ceo su kendilerine yapılan herşeyi açık açık paylaştı. Burda TT kaynaklı bir sorun olsa merak etmeyin kendilerini aklamak için açıklama yaparlardı. Kimsede şuanki gibi tepki göstermezdi.
Burdaki durum farklı ne tt nede başkası, kendilerinin çözemediği bir beceriksizlikleri var. Bir hata yaptılar ve 8. gündeyiz hala çözemediler.
Görünen o ki bunu çözebilecek bir potansiyele sahip bir firma değil. İnternette her eleştirenin hizmetini kapatmayı başarı gören bir firma.
Nasıl olsa hizmet iptali yapılınca kendileri tarafından, kullanıcı portunu kaybedecek yeni firmada port bulacakta kurulum ücreti ödeyecekte uğraşsın dursun mantığı güdüyorlar. Yani firma kullanıcıdan daha avantajlı ve bunu sonuna kadar kullanıyorlar.
Şuana kadar açıklama yapılmamasının sebebide hukuki olarak dava açan kullanıcıların eline koz vermemek. Bu şekilde hız düşüklüğü arada bağlantı kopması sorunu ile geçitirip haklı çıkmanın derdindeler.
Görünen son duruma göre ise bu problem çok daha uzun sürebilir. Biraz sonrada çözülebilir fakat firmanın tutumu çok yakışıksız ve kurumsallıktan uzak.