@Gri Caner di galiba adı çok övüyorduForumdaki bir arkadaş aşırı övüyordu, ufaktan aklım çelinecek gibiydi bu yazıyı gördüğüm iyi oldu. Bilgilendirme için teşekkür ederim
C2mnet yeni iss hizmeti vermeye başlarken 1 kere deneyim hem destek olmuş oluruz dedim. Tabi abonelik iptal şikayetleri şikayetvarda mevcuttu. Umursamadım hesap açtım. Ticketdan mh e sorular sordum abone olmadan önce. Sonra baktım hesabım silinip kapatılmış. Ondan sonra ne comnet geçmek istedim ne öneriyorum. Önermiyorum geçmeyin. Uzak durmanızı öneririm.Her firmada sorunlar olabilir fakat bu firmanın olayları normal olmadığı için böyle bir gönderi oluşturulmuştur.
Son zamanlarda anlamsızca poh pohlanın firmanın size hiç bilmediğiniz kısımlarını göstereceğim. Her forumda 1-2 tane fanatik var ve parada almadıkları halde anlamsızca bir övme söz konusu, diğer forumda bunları açıklamıştım burada da bir konu olması olması gerektiğini düşündüm ve şu an oluşturuyorum.
Bu firmayı daha önce kullandım ve diğer siteden incelemesine bakabilirsiniz. Her zaman Sezar'ın hakkını Sezar'a vermişimdir, ilk önce bunu bir görün; ve son firma güncellemem bu şekildeydi;
Alıntıyı görüntüle
Ben ***** değilim ve bu işlerden gram anlamayan biride değilim, benim gibi birçok kişiyi ***** yerine koymaya çalıştı bu firma fakat herkes tek tek döktü foyalarını; şimdi başlayalım.
1- İnternet dalgalanmaları ve M.H Tutumu
2- Hat Kapatma işlemleri
- Firmaya geçerken bu sorunu görmüştüm ve ona rağmen deneme şansı verdim ve bir süre sonra benzer problemler bende de olmaya başladı fakat diğer ISP'lerde böyle bir sorun yoktu. Firmaya ilk talebimde kendilerinden kaynaklı bir sorun olmadığı iletildi ve altyapıma suç atıldı, hiçbir ISP'de bu şekilde bir sorun yaşamamıştım oysaki. Öyle topu kendinden kolayca atamazsınız dedim ve test kayıtlarını oyuna sunucu sağlayan firmaya ilettim (Hiperz'e) yani incelemeleri sonrası ISP kaynaklı sorun yaşadığımı gördüler, bu sorunu ben değil diğer başka kullanıcılarda ilettiğinde aynı sorunun ISP kaynaklı olduğu iletildi. Fakat firma hiçbir şekilde o berbat sunucularından kaynaklı olduğunu kabul etmedi. Zaten MTR kayıtlarında da, azıcık okumabilen sorunun kimden olduğunu anlardı.Alıntıyı görüntüle
- Suçu kabul etmemeleri durumu çok da şaşırılacak bir durum değil fakat bunu grupta paylaştığımda firma yetkilisi ile girdiğim diyalog sonrası gruptan uzaklaştırıldım, Network'un n'sini bilmeyen yönetici evet.
Bilmeyen arkadaşlar için Fiber olmayan yapılarda hatların 2 durumu vardır ve Fast Path bağlandığı zaman size daha iyi değerler sunar bu değerler için firma yetkilisinin söylediğine bakalım;
Alıntıyı görüntüle
Bunun iyi bir şey olmadığını söylüyor değil mi? Peki neden bir yorum sonra bunun sağladığı değerler ile övünüyorsun? Bu nasıl bir çelişki demezler mi adama? Zaten bu açıklamadan sonra uzun bir süre kendi çıkışlarını terk edip TT çıkışlarına geçtiler, çünkü çok iyiydi kıskanıldı hileydi bu ya bu(!)
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
- Bu sorunları bir sindirdiniz mi firma kimin ellerinde, kim yönetiyor durun daha yeni başladık Sorunları hiçbir zaman kabul etmediklerini ve sorunsuz sandıklarından bahsedelim;
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Daha sayfalarca varda yormayacağım, yani hiçbir zaman sorunsuz bir firma olmadı. Tepkinin üzerine kullanıcılara gün tanımladılar çünkü sorun senden kaynaklı.
3- Değişmeyen IP'ler ve IP sorunları
- Başka bir ISS'ye geçmem ile kalan kullanmadığım günlerinin iadesini talep etmek için sisteme gireyim dedim, baktım sistemden atılmışım. Müşteri hizmetlerini aradım, diyorki "öyle bir iademiz yok" neye göre diyorum sözleşmede böyle bir madde yok, yazıp yazmaması önemli değil, yapmıyoruz diyor "fatal error", ya sen kimsin kafana göre işlem yapabiliyorsun.
Alıntıyı görüntüle- Daha sonrasında biraz daha takip ettim firmayı, ön ödemeli çalıştığı için önden parayı atıyorsunuz sonra kullanıyorsunuz, önden parası ödenmiş hizmetlerin kapatılması durumlarını gördüm ve para iadesi yapmayacaklarını iadda ediyorlardı az uğraşan herkese iadesini yaptılar SEVE SEVE....
- Sosyal medya'da hangi firmada gördünüz, bir sorunu dile getirdiğinizde hizmetin sonlandırılıp, paranızın üzerine yatıldığı ve portunuzun kaybettirildiğini? DH sessiz kalmadı ve bir kampanya başlatıldı sonuç 0 çünkü BTK'nın saçma kurallarından başvuralardan bir sonuç çıkmıyordu, fakat kullanıcılar mağdur.
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Bu kadar yeterli galiba arkadaşlar, hayatımda bu kadar troll bir firma görmedim ve firmayı hala takip ediyorum çünkü eğlenceli... Zamanında hatalarını düzeltmeleri için çok fazla öneride bulunduk fakat arkadaşlar o kadar tepedeydiki anlamadılar. Bu konudaki her şey kanıtlı ve gerçektir ve kullanıcıların doğru bilgi (fikir) almaları için açılmıştır.
- Firma aynı zamanda veri hizmeti verdiği için size tanımladığı IP'lerde buradaki IP'ler oluyordu ve bu IP bazı sitelerde, oyunlarda sorun yaratmaktaydı çünkü saldırı yememek için engellenme türünden biriydi. Şimdi böyle bir durumda bağlantı sorununda kullanıcı mı bu sorunu çözecek yoksa firma mı?
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Sonra bu sorun çözüldü dendi, kim çözdü oturdu koca firma senin 50 müşterin için tanımlamamı yaptı
(Tüm bunlar bir yana kendi Facebook gruplarında, beni hedef gösterip dünya kadar aşağılayıcı söz söylenmişti, o gönderi hala grupta duruyor. Hiçbir şey bilmeyen bir toplulukta anca bir birlerini pohpohlayıp durmaya ediyorlar çünkü gerçeklerle yüzleşmekten korkuyorlar.)
Gı2ırnet ile C2mnet benzer firmalar cıkış routingi olsun mh sohbeti olsun ondan 2 firmayıda önermiyorum!.Gıbırnet, comnet. Bu ikiliyi tüm calısanlarını kovup baştan duzgun calısan alana kadar kimseye önermemeye devam edeceğim.
ben hiçbir sorun yaşamadım niyeyseHer firmada sorunlar olabilir fakat bu firmanın olayları normal olmadığı için böyle bir gönderi oluşturulmuştur.
Son zamanlarda anlamsızca poh pohlanın firmanın size hiç bilmediğiniz kısımlarını göstereceğim. Her forumda 1-2 tane fanatik var ve parada almadıkları halde anlamsızca bir övme söz konusu, diğer forumda bunları açıklamıştım burada da bir konu olması olması gerektiğini düşündüm ve şu an oluşturuyorum.
Bu firmayı daha önce kullandım ve diğer siteden incelemesine bakabilirsiniz. Her zaman Sezar'ın hakkını Sezar'a vermişimdir, ilk önce bunu bir görün; ve son firma güncellemem bu şekildeydi;
Alıntıyı görüntüle
Ben ***** değilim ve bu işlerden gram anlamayan biride değilim, benim gibi birçok kişiyi ***** yerine koymaya çalıştı bu firma fakat herkes tek tek döktü foyalarını; şimdi başlayalım.
1- İnternet dalgalanmaları ve M.H Tutumu
2- Hat Kapatma işlemleri
- Firmaya geçerken bu sorunu görmüştüm ve ona rağmen deneme şansı verdim ve bir süre sonra benzer problemler bende de olmaya başladı fakat diğer ISP'lerde böyle bir sorun yoktu. Firmaya ilk talebimde kendilerinden kaynaklı bir sorun olmadığı iletildi ve altyapıma suç atıldı, hiçbir ISP'de bu şekilde bir sorun yaşamamıştım oysaki. Öyle topu kendinden kolayca atamazsınız dedim ve test kayıtlarını oyuna sunucu sağlayan firmaya ilettim (Hiperz'e) yani incelemeleri sonrası ISP kaynaklı sorun yaşadığımı gördüler, bu sorunu ben değil diğer başka kullanıcılarda ilettiğinde aynı sorunun ISP kaynaklı olduğu iletildi. Fakat firma hiçbir şekilde o berbat sunucularından kaynaklı olduğunu kabul etmedi. Zaten MTR kayıtlarında da, azıcık okumabilen sorunun kimden olduğunu anlardı.Alıntıyı görüntüle
- Suçu kabul etmemeleri durumu çok da şaşırılacak bir durum değil fakat bunu grupta paylaştığımda firma yetkilisi ile girdiğim diyalog sonrası gruptan uzaklaştırıldım, Network'un n'sini bilmeyen yönetici evet.
Bilmeyen arkadaşlar için Fiber olmayan yapılarda hatların 2 durumu vardır ve Fast Path bağlandığı zaman size daha iyi değerler sunar bu değerler için firma yetkilisinin söylediğine bakalım;
Alıntıyı görüntüle
Bunun iyi bir şey olmadığını söylüyor değil mi? Peki neden bir yorum sonra bunun sağladığı değerler ile övünüyorsun? Bu nasıl bir çelişki demezler mi adama? Zaten bu açıklamadan sonra uzun bir süre kendi çıkışlarını terk edip TT çıkışlarına geçtiler, çünkü çok iyiydi kıskanıldı hileydi bu ya bu(!)
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
- Bu sorunları bir sindirdiniz mi firma kimin ellerinde, kim yönetiyor durun daha yeni başladık Sorunları hiçbir zaman kabul etmediklerini ve sorunsuz sandıklarından bahsedelim;
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Daha sayfalarca varda yormayacağım, yani hiçbir zaman sorunsuz bir firma olmadı. Tepkinin üzerine kullanıcılara gün tanımladılar çünkü sorun senden kaynaklı.
3- Değişmeyen IP'ler ve IP sorunları
- Başka bir ISS'ye geçmem ile kalan kullanmadığım günlerinin iadesini talep etmek için sisteme gireyim dedim, baktım sistemden atılmışım. Müşteri hizmetlerini aradım, diyorki "öyle bir iademiz yok" neye göre diyorum sözleşmede böyle bir madde yok, yazıp yazmaması önemli değil, yapmıyoruz diyor "fatal error", ya sen kimsin kafana göre işlem yapabiliyorsun.
Alıntıyı görüntüle- Daha sonrasında biraz daha takip ettim firmayı, ön ödemeli çalıştığı için önden parayı atıyorsunuz sonra kullanıyorsunuz, önden parası ödenmiş hizmetlerin kapatılması durumlarını gördüm ve para iadesi yapmayacaklarını iadda ediyorlardı az uğraşan herkese iadesini yaptılar SEVE SEVE....
- Sosyal medya'da hangi firmada gördünüz, bir sorunu dile getirdiğinizde hizmetin sonlandırılıp, paranızın üzerine yatıldığı ve portunuzun kaybettirildiğini? DH sessiz kalmadı ve bir kampanya başlatıldı sonuç 0 çünkü BTK'nın saçma kurallarından başvuralardan bir sonuç çıkmıyordu, fakat kullanıcılar mağdur.
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Bu kadar yeterli galiba arkadaşlar, hayatımda bu kadar troll bir firma görmedim ve firmayı hala takip ediyorum çünkü eğlenceli... Zamanında hatalarını düzeltmeleri için çok fazla öneride bulunduk fakat arkadaşlar o kadar tepedeydiki anlamadılar. Bu konudaki her şey kanıtlı ve gerçektir ve kullanıcıların doğru bilgi (fikir) almaları için açılmıştır.
- Firma aynı zamanda veri hizmeti verdiği için size tanımladığı IP'lerde buradaki IP'ler oluyordu ve bu IP bazı sitelerde, oyunlarda sorun yaratmaktaydı çünkü saldırı yememek için engellenme türünden biriydi. Şimdi böyle bir durumda bağlantı sorununda kullanıcı mı bu sorunu çözecek yoksa firma mı?
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Sonra bu sorun çözüldü dendi, kim çözdü oturdu koca firma senin 50 müşterin için tanımlamamı yaptı
(Tüm bunlar bir yana kendi Facebook gruplarında, beni hedef gösterip dünya kadar aşağılayıcı söz söylenmişti, o gönderi hala grupta duruyor. Hiçbir şey bilmeyen bir toplulukta anca bir birlerini pohpohlayıp durmaya ediyorlar çünkü gerçeklerle yüzleşmekten korkuyorlar.)
bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederizYalnız sözleşmeyi feshetmeleri muazzam bir şey.Sözden asla anlamayan müşterinin sözleşmesini feshedeceksin uğraşıp duracak mis
Ya arkadaş bu devirde ucuz etin yahnisi yenmiyor anlayın şunu Turkcell aldık onda bile modem sorunları var şimdi aklıma geldi konu açacağım. Lütfen dandik yerlere gitmeyin.Türknetten sonra geçmek için düşündüğüm internet sağlayıcılarından biriydi bilgilendirme için teşekkürler