CS 2 İçin 400 FPS Civarı Normal mi?

normal.
 
oyunun fps kısıtlaması var fps_max 0 ile limiti kaldırabilirsiniz
 
Yaz geldi okullar bitti bunlar forumlara türedi la sistemin özelliklerini ve hangi çözünürlükle oynadığını yazsaydınya
 
Bilgisayarı görüp yorum yapaydın diyecektim de 400 üstü görmek pahalıya patlar. Öyle sistem alanın oranı da düşüktür. Tahmin etmişsindir sistemi.
540hz monitör kullanıp FPS kısıtlamasını kapatmayı bilmeyeceğini sanmam e sporcu felandır ama FPS limitini kaldırmasını söylemeliydim tabii input lag olmasın
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,643
Mesajlar
11,079,367
Üyeler
198,170
Son üye
Izmarit
Geri
Top