Kardeşim taktiği veriyorum iyi dinleben csgo da hile kullanıyorum ezglobal açıkken csgo işlemcinin 25 ini kullanıyor sandece buda tabii ki kasmaya sebep oluyor ben bunu nasıl çözebilirim yardımcı olurmusunuz işlemcim
i3 10100f
haklısın %100hile kullanıyorsan fps ile işin nebırak kendi kendine oynuyor zaten.
Steam Profil bağlantınızı atarsanız yardımcı olabiliriz.ben csgo da hile kullanıyorum ezglobal açıkken csgo işlemcinin 25 ini kullanıyor sandece buda tabii ki kasmaya sebep oluyor ben bunu nasıl çözebilirim yardımcı olurmusunuz işlemcim
i3 10100f