csgo çok az işlemci kullanıyor

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.

Furinaa

80+
Katılım
7 Mayıs 2023
Mesajlar
14
Reaksiyon skoru
3
Uygunsuz içerik
ben csgo da hile kullanıyorum ezglobal açıkken csgo işlemcinin 25 ini kullanıyor sandece buda tabii ki kasmaya sebep oluyor ben bunu nasıl çözebilirim yardımcı olurmusunuz işlemcim
i3 10100f
 
aldığın yere sor, pis hileci.
 
ben csgo da hile kullanıyorum ezglobal açıkken csgo işlemcinin 25 ini kullanıyor sandece buda tabii ki kasmaya sebep oluyor ben bunu nasıl çözebilirim yardımcı olurmusunuz işlemcim
i3 10100f
Kardeşim taktiği veriyorum iyi dinle
1- hileyi iyice kökleyip vac yiyorsun
2- Bu adımdan sonra oyunu yalnızca botlarla oynadığın için fps yükselişi yaşayacaksın
 
Yardımcı olamayız.
 
ben csgo da hile kullanıyorum ezglobal açıkken csgo işlemcinin 25 ini kullanıyor sandece buda tabii ki kasmaya sebep oluyor ben bunu nasıl çözebilirim yardımcı olurmusunuz işlemcim
i3 10100f
Steam Profil bağlantınızı atarsanız yardımcı olabiliriz.
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top