Dell G15 önerir misiniz?

Abimde bunun r5 5600h+rtx3050 lisi var. Memnun. Kasası kaliteli. Tek elle açabiliyorsun. Kasası iyi yani. Piyasa fiyatlarını bilmediğim için fiyatına bir şey diyemeyeğim. Ama güzel laptop
 
Bu fiyata 4060 almak daha mantıklı
Casper excalibur var ve ondaki işlemci buna göre zayıf ayrıca bunun kadar kaliteli değil. Tuf 4060 bakıyordum fakat zamlandı.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Abimde bunun r5 5600h+rtx3050 lisi var. Memnun. Kasası kaliteli. Tek elle açabiliyorsun. Kasası iyi yani. Piyasa fiyatlarını bilmediğim için fiyatına bir şey diyemeyeğim. Ama güzel laptop
Sürücülerle ilgili bir sorun var mı?
 
Casper excalibur var ve ondaki işlemci buna göre zayıf ayrıca bunun kadar kaliteli değil. Tuf 4060 bakıyordum fakat zamlandı.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Sürücülerle ilgili bir sorun var mı?
Evet biliyorum bunu öneririm çıkabilirsin aga
Kanka işlemci mi istiyorsun ekran kartımı ben ekran kartı derim Casper alırdım
 
Casper excalibur var ve ondaki işlemci buna göre zayıf ayrıca bunun kadar kaliteli değil. Tuf 4060 bakıyordum fakat zamlandı.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Sürücülerle ilgili bir sorun var mı?
Hayır yok. Hatta dell in kendi uygulaması var. Güzel yani. Casper alma bu arada pişman olursun.
 
Technopata baktım ve ikisinide almamaya karar verdim, sanırım bütçeyi zorlayıp stoklara gelirse 4060 TUF gelmezse 4050 TUF bakacağım. Bu G15 modelinde aşırı dercede sürücü sorunu varmış ve Excaliburda kalitesiz parça ve ghosting yapan ekran kullanıyor. En fazla FPS oyunları oynayacağım için Excaliburu listeden sildim, G15'ide yazılımsal sorunları olduğu için.
 
Geri
Top