Piyanist89
80+
- Katılım
- 29 Kasım 2024
- Mesajlar
- 29
- Reaksiyon skoru
- 4
merhaba motosikletimde hem güvenlik amaçlı hemde gezdigim yerleri reelsa felan atmak için kamera almak istiyorum. motora bindigimde açacam yol boyunca çekecek. ilkten insta x3 istedim 360 derece çekmesi hoşuma gidiyor ama hafıza kartı ve extradan motosiklet kiti pahalıya patlıyor. gece çekimleride hoşuma gitmedi. x5 almak lazım oda uçuk fiyatlar.
aksiyon kamerasına yöneldim. action 4 5 6 arasında kararsız kaldım.
şöyle bir durum var. action 4 veya 5 alırsam advanture paketini alacagım. çünkü max bütce 20 bin tl.
action 6 standart cpmbo paketi 21 bin tl felan.
burada extraları almazsam action 6 ile gelişmiş özellikler satın alacagım.
action 5 alırsam yanında batarya şarj aleti tripod bunlar gelecek.
action 6 alıp daha sonra 2.el vs. batarya şarj kutusu alınarak eklenebilir diye düşünüyorum. en azından durumları toparlayana kadar.
action 6 için action 5 pro advanture paketten vazgeçmeye deger mi ?
aksiyon kamerasına yöneldim. action 4 5 6 arasında kararsız kaldım.
şöyle bir durum var. action 4 veya 5 alırsam advanture paketini alacagım. çünkü max bütce 20 bin tl.
action 6 standart cpmbo paketi 21 bin tl felan.
burada extraları almazsam action 6 ile gelişmiş özellikler satın alacagım.
action 5 alırsam yanında batarya şarj aleti tripod bunlar gelecek.
action 6 alıp daha sonra 2.el vs. batarya şarj kutusu alınarak eklenebilir diye düşünüyorum. en azından durumları toparlayana kadar.
action 6 için action 5 pro advanture paketten vazgeçmeye deger mi ?