Sırayla yollanan sistemde ben alamadiysam en az 200 kisi daha alamamış demektir saat 20:01 de aldim ki bu sistem 21:00 ve 22:00 saatlerindede satışa açıldı ben hala anlam veremiyorum bu çelişkili açıklamalarıMerak edilen sorular ve genel bilgilendirme!!!
- Çağrı merkezimizi aradığınız zaman aynı anda birden çok kişi hatta sıra beklemektedir. Müşteri ile tahmini konuşma süresi 2 dakikayı aşınca diğer sırada bekleyen müşterilerimiz hat yoğunluğundan düşmektedir.
- Kargo numarası olup hâlâ kargom nerede diye sorarak meşgul edilen çağrı merkezimize aktif ve sorunsuz şekilde cevap verilmektedir.
- Çağrı merkezimiz , sitemizde müşteri talepleri , instagram ve Google işletme mesajlarımızda aktif bir şekilde en kısa sürede cevap verilmektedir. Yoğunluktan dolayı tabii ki anında geri dönüş sağlayamamaktayız.
- Siparişleriniz sırasıyla hazırlanmaktadır. Firmamızdan her gün min. 50 adet sistemin çıkışı bulunmaktadır.
- Verilen stok sayısının kat ve kat üstünde sistem satışı yapmış bulunmaktayız.
- Ülkemizde yaşanılan son üzücü olaydan sonra kargo şirketinin kota sınırlanması bulunmaktadır. Tarafımızca kimseyi mağdur etmemek adına ekip arkadaşlarımız son hızla çalışmaktadır
- Kimsenin mağduriyet yaşamaması adına herhangi bir sorunda anında çözüme kavuşturmak adına çalışıyoruz
- Para iadeleri en geç 7-10 iş gününde tarafınıza gerçekleşiyor. Bizim tarafımızdan ödeme gerçekleşip bankanızın provizyonuna düşen iadeler ile ilgili bankanızı aramanız gerekmektedir.
- Siparişlerde oluşabilecek herhangi bir bileşen değişikliğinde ekip arkadaşlarımız sizinle iletişime geçip muadili olan ürünün sizin fikriniz ve onayınız ile birlikte sisteminize ekleyecektir.
- Son olarak firmamızın bir çok hazır sistem satışı olduğundan, DONANIM ARŞİV sistemiyle beraber aynı tarihler arasında farklı sistemlerimizin satılmış olduğundan dolayı sistem birikimi söz konusu olmuştur.
Siparişleriniz tüm hızıyla çıkmaya devam ediyor ekstra bir telaşa gerek yoktur. Forumda yazılan her bilgi gerçeği yansıtmamaktadır. Doğru bilgiyi almak için çağrı merkezimiz, instagram adresimiz müşteri taleplerimiz ve mail adreslerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.
Mail: [email protected]
İnstagram : gencergamingcom
Çağrı merkezimiz: 0850 308 5677
Gecikmelerden dolayı gerçekten özür dileriz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
- GençerGaming