Ekran kartı problemi

Merhaba,
Özel mesaj olarak değil de bu konu altında yardımlaşabiliriz.
 
Peki öyleyse buraya belirteyim.
2. el bir ekran kartı almak istiyorum, satıcı ekran kartının her bir aksamının sorunsuz çalıştığını fakat görüntü vermediğini söylüyor, problemin ise daha önce kendisinin ekran kartına müdahale etmesiyle ortaya çıktığını da belirtiyor. Ekran kartını diğer parçalardan birine uydurmak isterken kablolarla oynamış ve sonrasında ekran kartından görüntü alamamaya başlamış garantisinin de devam ettiğini fakat kendisinin müdahalesi sonucu garanti kapsamından çıktığını söyledi sizce alınıp tamir edilebilecek bir problem mi bu? bunu sormak istemiştim.
 
Abdullah Abi'nin de youtube'da incelediği Rx 460 oem modeli ekran kartı 100tl gibi çok uygun bir fiyata koyulmuş.
 
Geri
Top