Muammer Beytekin
80+ Bronze
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 1,967
- En İyi Cevap
- 1
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 1,189
- İsim
- Muammer Beytekin
Gerçekten online alışveriş bu devirde tamemen kumar sırf bu yüzden 3-5 fazla verip vatanda her parçasını teste tabi tutarak alacağım.İadeyi net şekilde kabul etmediklerini, hazır sistemlerin kişi adına sipariş ile özelleştirilerek oluşturduğunu tekrarladılar. Ben de süreci uzatmamak adına, eğer arızalı bir parçanın tespiti halinde tamir vs başvurulmadan birebir değişim olacaksa razı olacağımı söyleyerek kasayı gönderdim. 9 gün geçti, inceleme ve işlem süreci devam ediyor dediler her mesajlarında. İncehesap'ın teknik servis biriminin Oksid Bilgisayar olduğunu öğrenerek kendilerini aradım. Telefondaki bayan yeterli personel olmadığı için 8 güldür kasanın kapağını dahi açamadıklarını itiraf etti. Hala sözde inceleme süreci devam ediyor. Bu arada ben hala taksitlerini ödemeye devam ediyorum maalesef. Ciddi anlamda mağdur durumda, incelemenin sonuçlanmasını bekliyorum. Ona göre tekrar aksiyon alacağım.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Büyük geçmiş olsun umarım sorununuz düzelir düzelmez ise hukuki yollardan hakkınızı umarım ki geri alırsınız.İadeyi net şekilde kabul etmediklerini, hazır sistemlerin kişi adına sipariş ile özelleştirilerek oluşturduğunu tekrarladılar. Ben de süreci uzatmamak adına, eğer arızalı bir parçanın tespiti halinde tamir vs başvurulmadan birebir değişim olacaksa razı olacağımı söyleyerek kasayı gönderdim. 9 gün geçti, inceleme ve işlem süreci devam ediyor dediler her mesajlarında. İncehesap'ın teknik servis biriminin Oksid Bilgisayar olduğunu öğrenerek kendilerini aradım. Telefondaki bayan yeterli personel olmadığı için 8 güldür kasanın kapağını dahi açamadıklarını itiraf etti. Hala sözde inceleme süreci devam ediyor. Bu arada ben hala taksitlerini ödemeye devam ediyorum maalesef. Ciddi anlamda mağdur durumda, incelemenin sonuçlanmasını bekliyorum. Ona göre tekrar aksiyon alacağım.