Neler Yeni

El Capitan - İade

Muammer Beytekin

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,967
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,189
İsim
Muammer Beytekin
İadeyi net şekilde kabul etmediklerini, hazır sistemlerin kişi adına sipariş ile özelleştirilerek oluşturduğunu tekrarladılar. Ben de süreci uzatmamak adına, eğer arızalı bir parçanın tespiti halinde tamir vs başvurulmadan birebir değişim olacaksa razı olacağımı söyleyerek kasayı gönderdim. 9 gün geçti, inceleme ve işlem süreci devam ediyor dediler her mesajlarında. İncehesap'ın teknik servis biriminin Oksid Bilgisayar olduğunu öğrenerek kendilerini aradım. Telefondaki bayan yeterli personel olmadığı için 8 güldür kasanın kapağını dahi açamadıklarını itiraf etti. Hala sözde inceleme süreci devam ediyor. Bu arada ben hala taksitlerini ödemeye devam ediyorum maalesef. Ciddi anlamda mağdur durumda, incelemenin sonuçlanmasını bekliyorum. Ona göre tekrar aksiyon alacağım.
Gerçekten online alışveriş bu devirde tamemen kumar sırf bu yüzden 3-5 fazla verip vatanda her parçasını teste tabi tutarak alacağım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

İadeyi net şekilde kabul etmediklerini, hazır sistemlerin kişi adına sipariş ile özelleştirilerek oluşturduğunu tekrarladılar. Ben de süreci uzatmamak adına, eğer arızalı bir parçanın tespiti halinde tamir vs başvurulmadan birebir değişim olacaksa razı olacağımı söyleyerek kasayı gönderdim. 9 gün geçti, inceleme ve işlem süreci devam ediyor dediler her mesajlarında. İncehesap'ın teknik servis biriminin Oksid Bilgisayar olduğunu öğrenerek kendilerini aradım. Telefondaki bayan yeterli personel olmadığı için 8 güldür kasanın kapağını dahi açamadıklarını itiraf etti. Hala sözde inceleme süreci devam ediyor. Bu arada ben hala taksitlerini ödemeye devam ediyorum maalesef. Ciddi anlamda mağdur durumda, incelemenin sonuçlanmasını bekliyorum. Ona göre tekrar aksiyon alacağım.
Büyük geçmiş olsun umarım sorununuz düzelir düzelmez ise hukuki yollardan hakkınızı umarım ki geri alırsınız.
 
Katılım
20 Nisan 2020
Mesajlar
164
Dahası  
Reaksiyon skoru
81
İsim
Arda
Gerçekten online alışveriş bu devirde tamemen kumar sırf bu yüzden 3-5 fazla verip vatanda her parçasını teste tabi tutarak alacağım.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Büyük geçmiş olsun umarım sorununuz düzelir düzelmez ise hukuki yollardan hakkınızı umarım ki geri alırsınız.
Teşekkür ederim. Size çokça katılıyorum bu arada. Daha fazla ödemekten korkmayıp fiziken test edip almak büyük nimet. Şimdi tekrar sistem almayı düşünsem aynen dediğiniz gibi yaparım.
 

Leyhanne

80+
Katılım
14 Nisan 2020
Mesajlar
35
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
Deniz
Bir firmanın önceliği müşteriyi mağdur etmemek olmalı. Bende benzer iade problemlerini teknobiyotik ile yaşıyorum. Yapmadıkları montajın parasını 35 gündür iade edemediler. Corona falan hikaye sığınacak bahane buldular Corona diye sadece başka da bişey değil.
 

The Magma Boss

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
4,064
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,463
İsim
Emir
Bir firmanın önceliği müşteriyi mağdur etmemek olmalı. Bende benzer iade problemlerini teknobiyotik ile yaşıyorum. Yapmadıkları montajın parasını 35 gündür iade edemediler. Corona falan hikaye sığınacak bahane buldular Corona diye sadece başka da bişey değil.
Yazık gerçekten. İnternetten satışı resmen kötü duruma düşürüyor böyle firmalar. Güven kalmıyor insanlarda.
 
Katılım
20 Nisan 2020
Mesajlar
164
Dahası  
Reaksiyon skoru
81
İsim
Arda
Bir firmanın önceliği müşteriyi mağdur etmemek olmalı. Bende benzer iade problemlerini teknobiyotik ile yaşıyorum. Yapmadıkları montajın parasını 35 gündür iade edemediler. Corona falan hikaye sığınacak bahane buldular Corona diye sadece başka da bişey değil.
Kesinlikle corona ciddi bir bahane oldu sığınmak isteyene. Eğer yeterli düzeyde hizmet verilmesi mümkün değilse şartlardan dolayı hiç kimseyi mağdur etmemek için frene basıp daha az adette satış yapmaları lazım. Hem kendi kapasitelerinin en az 2 katı siparişe karşılık vermeye çalışıyorlar hem de onu karşılayacak personel ve stok imkanı yok. Sonucu; test edilmeden gönderilen sistemler, teknik serviste 9-10 gün bakılmadan kenarda bırakılan ürünler vs. İlk montaj ve kargo süreci de 15 gün civarı sürdü, hep anlayış gösterdim. Normaldir, geç olsun sıkıntısız olsun dedim. Hem geç hem sıkıntılı oldu, hala da devam ediyor. Size de çok geçmiş olsun.
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
906,183
Mesajlar
8,298,209
Üyeler
140,611
Son üye
amaldkai52
Top Bottom