#FiberLüksDeğildir...

kanka biz tarihimizi bile unutabiliyoz interneti kim hatırlayacak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


12'ye adana yemiştim adanada
Bende bimden alıyorum 5 liraya kebap. Çok güzel.
 
Bende bimden alıyorum 5 liraya kebap. Çok güzel.
Bim iyi geçende yarım kilo puding aldım 2.5 tl tuttu çikolata tadı da alıyordum nası oldu anlayamadım
 
Eskiden di ama o. Bizim burada 25 TL en ucuz dürüm.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Yazık kafasına.
Lahmacun 12.5 tl
Yediğimiz şey ekmek üstü salça
 
Keşke tek sorunumuz bu olsa...

Yanlış anlamayın bu da bir sorun ama ülkecek diğer sorunların yanında bu benim için küçük bir sorun.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,985
Mesajlar
11,072,279
Üyeler
198,022
Son üye
Talhaglpk
Geri
Top