- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 8,734
- En İyi Cevap
- 3
- Reaksiyon skoru
- 31,865
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #40
Bende bimden alıyorum 5 liraya kebap. Çok güzel.kanka biz tarihimizi bile unutabiliyoz interneti kim hatırlayacak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
12'ye adana yemiştim adanada