Forumda Fen Liseli Var Mı?

bizim coğrafya hocamız en gerizekalılar fen lisede olanlar diyo :d
 
Konu sabaha kadar aktif kalmış :D
 
Ben de varım. İstanbul'da (0.85). Bu son yıllarda girenlere daha da sıkıntı oluyor karantina, uzaktan eğitim...

Liseye girmiş bile olsak hala devam ettiğimizden yine şuan eğitim hayatına devam eden hatta meslek hayatına devam eden herkesi de bu şartlar olumsuz etkiliyor maalesef.
 
o_OMaşallah.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,104
Mesajlar
11,073,578
Üyeler
198,053
Son üye
beratlamperouge
Geri
Top