Forumda Fen Liseli Var Mı?

bizim coğrafya hocamız en gerizekalılar fen lisede olanlar diyo :d
 
Konu sabaha kadar aktif kalmış :D
 
Ben de varım. İstanbul'da (0.85). Bu son yıllarda girenlere daha da sıkıntı oluyor karantina, uzaktan eğitim...

Liseye girmiş bile olsak hala devam ettiğimizden yine şuan eğitim hayatına devam eden hatta meslek hayatına devam eden herkesi de bu şartlar olumsuz etkiliyor maalesef.
 
o_OMaşallah.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,142
Mesajlar
11,074,006
Üyeler
198,072
Son üye
umitd
Geri
Top