Furmark 83 derece normal mi?

zankee

80+
Katılım
14 Aralık 2022
Mesajlar
114
Reaksiyon skoru
8
Arkadaşlar merhaba kartı dün aldım içi çok pisti macunu kurumuştu. Güzelce temizleyip macunu sürdüm. Ama macun bildiğiniz 20 TL lik çin malı macunlardan. 10 dakikalık furmark testinde sonuçlar böyle çıktı. Kasam mini atx diye geçiyor galiba. Normal kasalardan daha küçük. Sonuçlar normal mi?
 

Ekler

  • 4F1DDFDD-31D4-4E1B-BBED-35B9EAE01016.jpeg
    4F1DDFDD-31D4-4E1B-BBED-35B9EAE01016.jpeg
    1.6 MB · Hit: 86
İyi bir macun sürün bu şekilde zararlı. Ha sıcaklık 20₺'lik macun için iyi bile. Nutella sürerseniz belki daha iyi sonuç alırsınız.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,226
Mesajlar
11,085,537
Üyeler
198,273
Son üye
Pickle01
   
Geri
Top