Neler Yeni

GAMING GEN TR EKRAN KARTI İADESİ YAPMIYOR

Katılım
11 Şubat 2021
Mesajlar
48
Dahası  
Reaksiyon skoru
12
İsim
Bedirhan duran
Merhaba arkadaşlar
Kartım 32 gün önce arıza yaptı ve servise gönderdim.Gelen servis raporu ve faturayı Gaming Gen TR ye gönderdim,işleme alındığı söylendi.Geçen hafta çarşamba aradım,Cuma gelip alabilirsiniz dendi ve Cuma trafiğinden dolayı gidemedim o yüzden aramadım da.Pazartesi sabahdan aradım,ağzında birşeyler geveleyerek sizi 1 2 güne kesin tekrar arayacağız dediler ve aramadılar.Bugün tekrar aradım bizim garanti ile ilgilenen ekiple iletişimimiz yok vs. dendi ve bugün tekrar arayacaklarını söyledirler veeeee yine aramadılar.İşi uzatmak istemiyorum en kısa şekilde elimi gaming gen tr den nasıl kurtarabilirim? En çok koyan şey şuan stokları dolu GTX 1650 dolu olmasına rağmen değişim yapmamaları ve karşısındaki insani gerçekten m*l yerine koyuyorlar.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Merhaba arkadaşlar
Kartım 32 gün önce arıza yaptı ve servise gönderdim.Gelen servis raporu ve faturayı Gaming Gen TR ye gönderdim,işleme alındığı söylendi.Geçen hafta çarşamba aradım,Cuma gelip alabilirsiniz dendi ve Cuma trafiğinden dolayı gidemedim o yüzden aramadım da.Pazartesi sabahdan aradım,ağzında birşeyler geveleyerek sizi 1 2 güne kesin tekrar arayacağız dediler ve aramadılar.Bugün tekrar aradım bizim garanti ile ilgilenen ekiple iletişimimiz yok vs. dendi ve bugün tekrar arayacaklarını söyledirler veeeee yine aramadılar.İşi uzatmak istemiyorum en kısa şekilde elimi gaming gen tr den nasıl kurtarabilirim? En çok koyan şey şuan stokları dolu GTX 1650 dolu olmasına rağmen değişim yapmamaları ve karşısındaki insani gerçekten m*l yerine koyuyorlar.
+Yasal garanti süresi max 21 gün şuan 32. Gündeyiz...
 

Ekler

  • Screenshot_20210616-195507_Chrome.jpg
    Screenshot_20210616-195507_Chrome.jpg
    327.3 KB · Hit: 96
Katılım
11 Şubat 2021
Mesajlar
48
Dahası  
Reaksiyon skoru
12
İsim
Bedirhan duran
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Merhaba arkadaşlar
Kartım 32 gün önce arıza yaptı ve servise gönderdim.Gelen servis raporu ve faturayı Gaming Gen TR ye gönderdim,işleme alındığı söylendi.Geçen hafta çarşamba aradım,Cuma gelip alabilirsiniz dendi ve Cuma trafiğinden dolayı gidemedim o yüzden aramadım da.Pazartesi sabahdan aradım,ağzında birşeyler geveleyerek sizi 1 2 güne kesin tekrar arayacağız dediler ve aramadılar.Bugün tekrar aradım bizim garanti ile ilgilenen ekiple iletişimimiz yok vs. dendi ve bugün tekrar arayacaklarını söyledirler veeeee yine aramadılar.İşi uzatmak istemiyorum en kısa şekilde elimi gaming gen tr den nasıl kurtarabilirim? En çok koyan şey şuan stokları dolu GTX 1650 dolu olmasına rağmen değişim yapmamaları ve karşısındaki insani gerçekten m*l yerine koyuyorlar.
Mesaj otomatik birleştirildi:


+Yasal garanti süresi max 21 gün şuan 32. Gündeyiz...
Kkakkakakpqpqpqnama
 

şahin doğan

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
17,378
bu aralar gördüğüm 3. gamıng gen tr konusu marka sorun yaratmaya başladı herhalde
 

EKRHN

80+ Gold
Katılım
19 Mart 2021
Mesajlar
5,410
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,545
İsim
Efe Karahan
Merhaba arkadaşlar
Kartım 32 gün önce arıza yaptı ve servise gönderdim.Gelen servis raporu ve faturayı Gaming Gen TR ye gönderdim,işleme alındığı söylendi.Geçen hafta çarşamba aradım,Cuma gelip alabilirsiniz dendi ve Cuma trafiğinden dolayı gidemedim o yüzden aramadım da.Pazartesi sabahdan aradım,ağzında birşeyler geveleyerek sizi 1 2 güne kesin tekrar arayacağız dediler ve aramadılar.Bugün tekrar aradım bizim garanti ile ilgilenen ekiple iletişimimiz yok vs. dendi ve bugün tekrar arayacaklarını söyledirler veeeee yine aramadılar.İşi uzatmak istemiyorum en kısa şekilde elimi gaming gen tr den nasıl kurtarabilirim? En çok koyan şey şuan stokları dolu GTX 1650 dolu olmasına rağmen değişim yapmamaları ve karşısındaki insani gerçekten m*l yerine koyuyorlar.
Mesaj otomatik birleştirildi:


+Yasal garanti süresi max 21 gün şuan 32. Gündeyiz...
Bu gördüğüm 3. ve ya 4. gaming gen ile ilgili ekran kartı konusu her halde gaming gen de şu sıralar bir sıkıntı var.
 

TR-SALİHAYCUN

80+ Bronze
Katılım
5 Şubat 2021
Mesajlar
593
Dahası  
Reaksiyon skoru
163
İsim
salih
Merhaba arkadaşlar
Kartım 32 gün önce arıza yaptı ve servise gönderdim.Gelen servis raporu ve faturayı Gaming Gen TR ye gönderdim,işleme alındığı söylendi.Geçen hafta çarşamba aradım,Cuma gelip alabilirsiniz dendi ve Cuma trafiğinden dolayı gidemedim o yüzden aramadım da.Pazartesi sabahdan aradım,ağzında birşeyler geveleyerek sizi 1 2 güne kesin tekrar arayacağız dediler ve aramadılar.Bugün tekrar aradım bizim garanti ile ilgilenen ekiple iletişimimiz yok vs. dendi ve bugün tekrar arayacaklarını söyledirler veeeee yine aramadılar.İşi uzatmak istemiyorum en kısa şekilde elimi gaming gen tr den nasıl kurtarabilirim? En çok koyan şey şuan stokları dolu GTX 1650 dolu olmasına rağmen değişim yapmamaları ve karşısındaki insani gerçekten m*l yerine koyuyorlar.
Mesaj otomatik birleştirildi:


+Yasal garanti süresi max 21 gün şuan 32. Gündeyiz...
sende tüketici haklarına başvur
 

Tokuchi77

80+ Bronze
Katılım
19 Mayıs 2021
Mesajlar
547
Geçmiş olsun. Son durum nedir?
 
Katılım
11 Şubat 2021
Mesajlar
48
Dahası  
Reaksiyon skoru
12
İsim
Bedirhan duran
Geçmiş olsun. Son durum nedir?
Kartı garantiye gönderdikten 41 gün sonra yenisini gönderdiler.Normalde max 21 gün süresi var,21 günü geçerse yenisini yada üst modelini vermek zorunda ama vermiyorlar işte
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,032,563
Mesajlar
9,307,022
Üyeler
163,684
Son üye
melihchen
Top Bottom