Bedirhan000
80+
- Katılım
- 11 Şubat 2021
- Mesajlar
- 48
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 12
- İsim
- Bedirhan duran
Merhaba arkadaşlar
Kartım 32 gün önce arıza yaptı ve servise gönderdim.Gelen servis raporu ve faturayı Gaming Gen TR ye gönderdim,işleme alındığı söylendi.Geçen hafta çarşamba aradım,Cuma gelip alabilirsiniz dendi ve Cuma trafiğinden dolayı gidemedim o yüzden aramadım da.Pazartesi sabahdan aradım,ağzında birşeyler geveleyerek sizi 1 2 güne kesin tekrar arayacağız dediler ve aramadılar.Bugün tekrar aradım bizim garanti ile ilgilenen ekiple iletişimimiz yok vs. dendi ve bugün tekrar arayacaklarını söyledirler veeeee yine aramadılar.İşi uzatmak istemiyorum en kısa şekilde elimi gaming gen tr den nasıl kurtarabilirim? En çok koyan şey şuan stokları dolu GTX 1650 dolu olmasına rağmen değişim yapmamaları ve karşısındaki insani gerçekten m*l yerine koyuyorlar.
Kartım 32 gün önce arıza yaptı ve servise gönderdim.Gelen servis raporu ve faturayı Gaming Gen TR ye gönderdim,işleme alındığı söylendi.Geçen hafta çarşamba aradım,Cuma gelip alabilirsiniz dendi ve Cuma trafiğinden dolayı gidemedim o yüzden aramadım da.Pazartesi sabahdan aradım,ağzında birşeyler geveleyerek sizi 1 2 güne kesin tekrar arayacağız dediler ve aramadılar.Bugün tekrar aradım bizim garanti ile ilgilenen ekiple iletişimimiz yok vs. dendi ve bugün tekrar arayacaklarını söyledirler veeeee yine aramadılar.İşi uzatmak istemiyorum en kısa şekilde elimi gaming gen tr den nasıl kurtarabilirim? En çok koyan şey şuan stokları dolu GTX 1650 dolu olmasına rağmen değişim yapmamaları ve karşısındaki insani gerçekten m*l yerine koyuyorlar.
Mesaj otomatik birleştirildi:
+Yasal garanti süresi max 21 gün şuan 32. Gündeyiz...Merhaba arkadaşlar
Kartım 32 gün önce arıza yaptı ve servise gönderdim.Gelen servis raporu ve faturayı Gaming Gen TR ye gönderdim,işleme alındığı söylendi.Geçen hafta çarşamba aradım,Cuma gelip alabilirsiniz dendi ve Cuma trafiğinden dolayı gidemedim o yüzden aramadım da.Pazartesi sabahdan aradım,ağzında birşeyler geveleyerek sizi 1 2 güne kesin tekrar arayacağız dediler ve aramadılar.Bugün tekrar aradım bizim garanti ile ilgilenen ekiple iletişimimiz yok vs. dendi ve bugün tekrar arayacaklarını söyledirler veeeee yine aramadılar.İşi uzatmak istemiyorum en kısa şekilde elimi gaming gen tr den nasıl kurtarabilirim? En çok koyan şey şuan stokları dolu GTX 1650 dolu olmasına rağmen değişim yapmamaları ve karşısındaki insani gerçekten m*l yerine koyuyorlar.