Gaming Gen TR Rezilliği - 1 Haftadır Bıktırdırlar

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Tam bir tek sen zekisin güzel kardeşim
Hayır ben değilim, şu konuda yorum yapmadan önce okuma zahmetini gösteren herkes zeki. Ne yazık ki sen gösterememişsin :)
Neyse en azından hatanı kabul edebilmişsin. O da bir şeydir.
 
Merhaba dostlarım. DA sistem çıktığı zaman o günün kuru ile 600 dolar bozarak sistemi satın aldım.

Sistem kargoya verildi ve cumartesi geldi. Ama anakart ve kasa yanlış. İkisi de muadil değil.
ASUS PRIME B450M-A II anakart yerine 500 lira daha ucuz olan ASUS B450M DRAGON anakart.
VENTO VG05F kasa yerine VENTO VG08FE kasa göndermişler.

Cumartesi sistem gelir gelmez direkt iletişime geçtim. Bana sistemde hatalı parçaları mail oalrak atmamı istediler. Pazartesi cevap geleceğini belirttiler. Pazartesi cevap gelmeyince müşteri hizmetlerini aradım. Salı günü cevap vereceklerini söylediler. Ertesi günlerde yine mail üzerinden yada aranarak cevap verileceği söylendi ama cevap gelmedi. Dün aradım ama müşteri hizmetlerine 20 dakikada zor bağlandım ve tam sıra gelince telefonu kapattılar. Saate 18i geçtiği için arayamadım. Bügun sabah erkenden arama yapmaya başladım. İlk aradığımda alihan isimli bir müşteri temsilcisi aradaki farkın iade edildiğini söyledi. Ne kadar bir fark iade edildiğini sordum yarım saate sizi arayıp bilgi vereceğim dedi ama aramadı. 1 saat sonra tekrar aradım. 3 kere aradım 2 kere yine telefon sıra bana gelince yüzüme kapandı. Son aramada ücret iadesi yapamayacaklarını söylediler ve ürünü kargolamam istendi.

Sonuç oalrak haftalardır aldığım ürünü kullanamıyorum. Bugün ürünü kargoya muhtemelen yetiştiremem. Ürün haftaya gelecek o da doğru düzgün gelirse. Şimdi bilgisayarı sıfırlıyorum.

Gaming gen tr den birdaha alışveriş yapmam. Donanım arşivine ve Abdullaha güvenip aldım ama pişman oldum.


Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Hatırladığıma göre foruma yazan 1-2kisi daha vardı başına bunlar gelen. Gaming gen stok kalmayınca kendi kafasına göre degistiriyo ürünleri (belki de stok yoktu diyip daha fazla kar amacliyolar) eğer böyle devam ederlerse seneye kadar piyasadan silinirler. Yani insanlar tüm birikimlerini veriyolar bir şey alıyorlar sonra ürünü iade ederken binbir zorlukla karşılaşıyorlar bunu sadece gaming gen değil başka firmalar da yapiyo. Eğer incehesapdan güzel hazır sistem bulursanız ordan da alabilirsiniz ben almıştım hatta önce ekran kartı almıştım sonra iade edip komple sistem aldım. İadede hiçbir sorun yaşamadım müşteri hizmetleri de çok ilgiliydi beklemeden baglanabiliyosunuz direkt olarak
 
Geçende bu konu konuşuldu ve buna DA Abdullah irsaliye ayıbı dedi. Gaming gen faturayı duzeltmemis sorun bu diye. Ucuz da olur pahalı da olur artık şans. FP olan Hazır sistemlerde bu tarz aplikasyon olur. Burda sepeti degistirseydi alacağın ürünleri görseydin doğru olan buydu ve ürün garanti anlaminda sıkıntı çıkmazdı.ikinci bir konu ise o iki parçanın ucuz ürünle değişmesi halinde bile FP olmasını yitirmiyorsa sıkıntı yine yok. Özetle gaming.gen hatası fatura yanlışı yapmış ve stok değişikliğini biter bitmez sayfasını guncellememis.seni oyalamis ve geri hizmeti iyi değil. İnsanın bu parçalar ne kadar da FP olmasını kaybetmesede içine sinmeye bilir. Sen müşteri olarak ve mantıken yine de haklısın. Herkes işini iyi yapsın
 
yaw ağa bu kadar uğraşacağına kafan ağrıyacağına bas iadeyi geç
 
Gaming gen tr den birdaha alışveriş yapmam. Donanım arşivine ve Abdullaha güvenip aldım ama pişman oldum.
Abdullah a neden guveneceksin ki 1000e yakın stokta 4500₺ indirimle sistem sunmusuz bana neden guvenicen canım. Başvurunu yapmışsın gamıng gen "hayır değiştirmiyoruz" derse o zaman konu açarsın. Sistemi aldığın günden beri konularin yorumların asarım keserim biçerim şeklinde. Devam eden bir sürecin var onu takip et demek ki aşmak kesmekle olmuyormuş. Sorunun bir telefonla çözülür ama insana insan gibi davranmiyorsunuz bir şey satın alınca bizi de satın almış gibi muamele yapıyor bazıları.
 
4000₺ indirimle sistem alıp, bizden pişman olan bu arkadaş dışında fatura içeriği ile bilgisayar içeriği farklı gelen diğer üyelerimiz bana özelden ulaşıp şikayetini dile getirsin süreç ile direkt ekstra ilgileneceğim.
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top