Canxz
80+ Bronze
- Katılım
- 3 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 931
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 164
- İsim
- Toprak
Uzun fakat okuyup yardımcı olursanız sevinirim
Gaminggen sitesinden eastergamers adlı kasayı ve ASUS VG27AQ1A modelini satın aldım. Monitörde ölü piksel olduğunu fark ettim ve değişim istedim, site müşteri memnuniyeti için yeni monitörü değistireceklerini belirttiler ve aynı modeli değişim sağladılar, fakat yolladıkları monitörde öncekinden farklı olarak dış kartonunda sadece bir bant vardı, açıldığı belliydi, içerisindeki monitör koruma filminin de bir bandı eksikti, monitör ayaklarının da altı tozdu ve açıldığı barizdi. Ben de sitenin kontrol ettiğini, ölü piksel testi yapıp yolladıklarını düşünerek kanıt olarak fotoğraf çekmeden kutuyu açtım ve monitörü test ettim. Fakat monitörde bir ölü piksel olduğunu gördüm ve siteyi arayarak değişim yapmalarını istedim.
Onlar da monitörü yollamamı, değişim yapacaklarını "Servise gideceğini belirtmeden direkt değişim yapacaklarını belirttiler" fakat monitör onlara ulaştığında ölü piksel kontrolü yaptıklarını ve ölü pikseli tespit ettiklerini ama servise gitmesi gerektiğini, rapor gelmeden iade-değişim yapmayacaklarını belirttiler. Ben de kendilerine servisi aradığımı ASUS müşteri hizmetlerinin 1 tane ölü piksel olduğu için değişim veya tamir olmayacağının bariz olduğunu bana söylediklerini belirttim fakat gaminggen sitesi müşteri temsilcisi hiçbir bilgi vermeden servisten rapor gelmez ise iade veya değişim yapmayacaklarını belirttiler.
Sonrasında müşteri temsilcisine ürünün zaten açık geldiğini degisim hakkımı kullansam bile iade hakkimi kullanmak istedigimi belirttim ama temsilci inatla "servisten rapor gelmeden iade-degisim mümkün değil" diyordu...
Tek ölü piksel olduğu için servisten rapor-tamir olmayacağı bariz. Site beni mağdur etti. Sizce nasıl yönde ilerlemeliyim. Şik*ye*va* sitesine de şikayet belirteceğim. Acaba servisten nasıl sonuç gelir? Sanırım firma beni oyalıyor. 3 5 lira indirim alacaksınız diye böyle sitelere gitmeyin derim.
Gaminggen sitesinden eastergamers adlı kasayı ve ASUS VG27AQ1A modelini satın aldım. Monitörde ölü piksel olduğunu fark ettim ve değişim istedim, site müşteri memnuniyeti için yeni monitörü değistireceklerini belirttiler ve aynı modeli değişim sağladılar, fakat yolladıkları monitörde öncekinden farklı olarak dış kartonunda sadece bir bant vardı, açıldığı belliydi, içerisindeki monitör koruma filminin de bir bandı eksikti, monitör ayaklarının da altı tozdu ve açıldığı barizdi. Ben de sitenin kontrol ettiğini, ölü piksel testi yapıp yolladıklarını düşünerek kanıt olarak fotoğraf çekmeden kutuyu açtım ve monitörü test ettim. Fakat monitörde bir ölü piksel olduğunu gördüm ve siteyi arayarak değişim yapmalarını istedim.
Onlar da monitörü yollamamı, değişim yapacaklarını "Servise gideceğini belirtmeden direkt değişim yapacaklarını belirttiler" fakat monitör onlara ulaştığında ölü piksel kontrolü yaptıklarını ve ölü pikseli tespit ettiklerini ama servise gitmesi gerektiğini, rapor gelmeden iade-değişim yapmayacaklarını belirttiler. Ben de kendilerine servisi aradığımı ASUS müşteri hizmetlerinin 1 tane ölü piksel olduğu için değişim veya tamir olmayacağının bariz olduğunu bana söylediklerini belirttim fakat gaminggen sitesi müşteri temsilcisi hiçbir bilgi vermeden servisten rapor gelmez ise iade veya değişim yapmayacaklarını belirttiler.
Sonrasında müşteri temsilcisine ürünün zaten açık geldiğini degisim hakkımı kullansam bile iade hakkimi kullanmak istedigimi belirttim ama temsilci inatla "servisten rapor gelmeden iade-degisim mümkün değil" diyordu...
Tek ölü piksel olduğu için servisten rapor-tamir olmayacağı bariz. Site beni mağdur etti. Sizce nasıl yönde ilerlemeliyim. Şik*ye*va* sitesine de şikayet belirteceğim. Acaba servisten nasıl sonuç gelir? Sanırım firma beni oyalıyor. 3 5 lira indirim alacaksınız diye böyle sitelere gitmeyin derim.