Neler Yeni

Genç Arabası Önerisi

Sunay

80+ Silver
Katılım
15 Eylül 2020
Mesajlar
2,357
En İyi Cevap
7
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,703
Konum
Türkiye
İsim
Sunay Koçak
Steam
https://steamcommunity.com/id/xsunay/
Discord
Sunay #3109
Ucuza bulabilirsen leon veya golf al
 

berkec34

80+ Silver
Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
2,550
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,260
İsim
Berkecan Ergin
WV değil VW. Kendi üretim izni olabilir lakin platform dediğimiz bir olay var. Örnek MQB platformu. Golf, Leon, Scala, Octavia, A3 aynı arabadır. A4, Passat, Süperb aynı platformun üstüne kurulmuş dış görüntüleri markaların kendi tasarım imajına göre şekillenmiş araçlardır. Platform aynı olmasından dolayı ve çok övmenizden diyorum Quattro dışı Audilerde understeer görülmektedir. Sürüş karakteri olarak BMW ye laf atmanızda garip. Yıllardır bununla öne çıkmış bir firma. Ayrıca evet BMW yanlıyor ama isterseniz :)
Anlatamazsın :D merco ve bmw kaç yıl önce otonom sürüş elektrikli araç vs patentini almış. bmw heleki alınmaz diyor :D
 

berkec34

80+ Silver
Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
2,550
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,260
İsim
Berkecan Ergin

Yvşlagaçtanealıyon

80+ Platinum
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
12,861
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
7,064
İsim
.
ibiza cuprada olabilir. zaten altyapı aynı dışları farklı. ben örnek olsun diye polo dedim yoksa pejonunda 207 gti var. içine sineni al gitsin
Alacak olsan polo gtı mı alırdın cupra mı
 

ImPencıl

80+
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
486
Dahası  
Reaksiyon skoru
174
İsim
Umut Zorlu
WV değil VW. Kendi üretim izni olabilir lakin platform dediğimiz bir olay var. Örnek MQB platformu. Golf, Leon, Scala, Octavia, A3 aynı arabadır. A4, Passat, Süperb aynı platformun üstüne kurulmuş dış görüntüleri markaların kendi tasarım imajına göre şekillenmiş araçlardır. Platform aynı olmasından dolayı ve çok övmenizden diyorum Quattro dışı Audilerde understeer görülmektedir. Sürüş karakteri olarak BMW ye laf atmanızda garip. Yıllardır bununla öne çıkmış bir firma. Ayrıca evet BMW yanlıyor ama isterseniz :)
Öncelikle kişisel araç firmalarının kendi çatı altlarında sadece tasarımını öznel hallettiklerini düşünmen gerçekten garip. Fiziksel motor özelliklerine dahi bakarsan audi ile diğer markalar arasında farkı görüceksindir. Sadece motor bloğu değil araçta bulunan vites kutusu, alt takımı veya sabit parçalarının kalitesi bile farklıdır. Yani bir aracı uzun ömürlü kılan, daha sağlam ve güvenilir yapan malzeme kalıtesi ve malzemelerin orantılı birleştirme aşamasıdır. Ayrıca BMW motorlarında piston, blok, silindir yuvası vb. boyutları artırarak aracın giderlerini de eş zamanlı artıran ve bir o kadar sorun çıkma ihtimalini yüksek tutan bir sorundur. Bunlar performans veya yarış için değil uzun ömürlü binilmek için tasarlanmış araçlar. Herhangi biryerinin çıkıp kopmasını ve hayati tehlike sunmasını istemeyiz. :)
 
Katılım
19 Ağustos 2020
Mesajlar
186
Dahası  
Reaksiyon skoru
79
İsim
Mustafacan Mermer
Instagram
canmermer06
Hocam seat cupra mı polo gtı mı
İkiside aynı bg
İbiza cupra. İstediğin testi izle ikiside aynı araç olmasına rağmen Polo GTI daha iyi kalite malzemesine vs sahip ama yol tutuşu kötü İbiza Cupra malzeme kalitesi kötü ama yol tutuşu GTIdan daha iyi.
 

Yvşlagaçtanealıyon

80+ Platinum
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
12,861
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
7,064
İsim
.
İbiza cupra. İstediğin testi izle ikiside aynı araç olmasına rağmen Polo GTI daha iyi kalite malzemesine vs sahip ama yol tutuşu kötü İbiza Cupra malzeme kalitesi kötü ama yol tutuşu GTIdan daha iyi.
Serilik hız konusunda hangisi yer
 
Katılım
19 Ağustos 2020
Mesajlar
186
Dahası  
Reaksiyon skoru
79
İsim
Mustafacan Mermer
Instagram
canmermer06
Öncelikle kişisel araç firmalarının kendi çatı altlarında sadece tasarımını öznel hallettiklerini düşünmen gerçekten garip. Fiziksel motor özelliklerine dahi bakarsan audi ile diğer markalar arasında farkı görüceksindir. Sadece motor bloğu değil araçta bulunan vites kutusu, alt takımı veya sabit parçalarının kalitesi bile farklıdır. Yani bir aracı uzun ömürlü kılan, daha sağlam ve güvenilir yapan malzeme kalıtesi ve malzemelerin orantılı birleştirme aşamasıdır. Ayrıca BMW motorlarında piston, blok, silindir yuvası vb. boyutları artırarak aracın giderlerini de eş zamanlı artıran ve bir o kadar sorun çıkma ihtimalini yüksek tutan bir sorundur. Bunlar performans veya yarış için değil uzun ömürlü binilmek için tasarlanmış araçlar. Herhangi biryerinin çıkıp kopmasını ve hayati tehlike sunmasını istemeyiz. :)
Gene aynı yere varıyor. BMW sıkıntısız araçtır yanlış ellere düştüğü veyahut ucuz çözümlerden dolayı sanayilik olurlar. Bu motorların stroke çaplarını değiştirip sunması konusuna gelince VAGcılar değil mi 1.6 TDI motorun bloğu 2.0TDI ile aynı olduğundan çıkıp Polo, Golf vs yükleyip gazlayanlar. Zincir problemi diyorlar BMW de evet var ama zincir daha sağlam olduğundan kullanılıyor ve 200binde bir değişmesi gerekiyor bizim millet değişmiyor adı kronik sıkıntıya çıkıyor. A3 te olan 1.4 TSI ile ile Golfte kullanılan 1.4TSI arasında bir fark yok veya şanzımanda iki araçta 7 ileri DSG ile geliyor. E segmentine çıkana kadar bu devam ediyor. Marka algısından çıkın D segmentine kadar kullanılan 1.0TSI, 1.2TSI, 1.4TSI, 1.6TDI... aynı motorlardır ve aktarma organları, şanzımanları bile birebir aynıdır. Markalar için kalite önemli değil maliyet önemli bunu idrak ettiğiniz zaman anlayacaksınız.
BMW fanboyluğu yapmıyorum.
 

Yvşlagaçtanealıyon

80+ Platinum
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
12,861
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
7,064
İsim
.
Gene aynı yere varıyor. BMW sıkıntısız araçtır yanlış ellere düştüğü veyahut ucuz çözümlerden dolayı sanayilik olurlar. Bu motorların stroke çaplarını değiştirip sunması konusuna gelince VAGcılar değil mi 1.6 TDI motorun bloğu 2.0TDI ile aynı olduğundan çıkıp Polo, Golf vs yükleyip gazlayanlar. Zincir problemi diyorlar BMW de evet var ama zincir daha sağlam olduğundan kullanılıyor ve 200binde bir değişmesi gerekiyor bizim millet değişmiyor adı kronik sıkıntıya çıkıyor. A3 te olan 1.4 TSI ile ile Golfte kullanılan 1.4TSI arasında bir fark yok veya şanzımanda iki araçta 7 ileri DSG ile geliyor. E segmentine çıkana kadar bu devam ediyor. Marka algısından çıkın D segmentine kadar kullanılan 1.0TSI, 1.2TSI, 1.4TSI, 1.6TDI... aynı motorlardır ve aktarma organları, şanzımanları bile birebir aynıdır. Markalar için kalite önemli değil maliyet önemli bunu idrak ettiğiniz zaman anlayacaksınız.
BMW fanboyluğu yapmıyorum.
Serilik hız konusunda hangisi yer
 
Katılım
19 Ağustos 2020
Mesajlar
186
Dahası  
Reaksiyon skoru
79
İsim
Mustafacan Mermer
Instagram
canmermer06
Serilik hız konusunda hangisi yer
duruma göre değişir virajda cupra kesin alır ama ikiside aynı araç o anki koşullara bağlı. Ağırlık, kim daha önce gaza bastı, lastik durumu değiştirir ama ben cupra alırdım.
 

Yvşlagaçtanealıyon

80+ Platinum
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
12,861
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
7,064
İsim
.
duruma göre değişir virajda cupra kesin alır ama ikiside aynı araç o anki koşullara bağlı. Ağırlık, kim daha önce gaza bastı, lastik durumu değiştirir ama ben cupra alırdım.
Motor olarak hangisi daha iyi
 
Katılım
19 Ağustos 2020
Mesajlar
186
Dahası  
Reaksiyon skoru
79
İsim
Mustafacan Mermer
Instagram
canmermer06
Motor olarak hangisi daha iyi
Aynı motor, aynı şasi, aynı şanzıman sadece dışları farklı. Ama ikisi içinde geçerli 2013 sonrası CTH kodlu motor al. Yağ yakıyor vs denir ama aracın kullanım kılavuzunda bile yazar bu bir kronik sıkıntı değildir ya da yakmıyor eksiltiyor diyelim. CTH kodlu motor yazılımsal olarak düzeltildi.
 
Top Bottom