İnceleme Halley lokmalık bisküvi.

Bim versiyonunun tadı biraz daha kötü ama kesinlikle daha f/p
 
1618999271620.png

bunu da inceler misin ben yedim tadı çok güzel çikolata yerine her yerine karamel kullanmışlar
 
Tadı=6.5/10
Fiyat=Karantinadan dolayı bilmiyorum 5 veya 6 galiba.
Edit= 2.5 miş.
5/10 Editten sonra = 8/10
Kullanılır,alınmaz.


tutmaz
Oruç oruç olmadı bu şimdi,neyse iftardan sonra bende bir tadayım bakayım nasılmış.
 
Sizce abdullah abi F/P bir piskevit çıkarırmı ?
 
Tadı güzel de paketten çok az çıkıyor ya, 7 tane mi ne var.

A101 Xroll gofret incelemesi bekliyoruz, muzlusu efsane bence deneyin.
 
Geri
Top