İnceleme Halley lokmalık bisküvi.

Bim versiyonunun tadı biraz daha kötü ama kesinlikle daha f/p
 
1618999271620.png

bunu da inceler misin ben yedim tadı çok güzel çikolata yerine her yerine karamel kullanmışlar
 
Tadı=6.5/10
Fiyat=Karantinadan dolayı bilmiyorum 5 veya 6 galiba.
Edit= 2.5 miş.
5/10 Editten sonra = 8/10
Kullanılır,alınmaz.


tutmaz
Oruç oruç olmadı bu şimdi,neyse iftardan sonra bende bir tadayım bakayım nasılmış.
 
Sizce abdullah abi F/P bir piskevit çıkarırmı ?
 
Tadı güzel de paketten çok az çıkıyor ya, 7 tane mi ne var.

A101 Xroll gofret incelemesi bekliyoruz, muzlusu efsane bence deneyin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,919
Mesajlar
11,082,494
Üyeler
198,218
Son üye
okansabancioglu
Geri
Top